Angående greattech.se

Permalänk
Avstängd

Angående greattech.se

VARNING FÖR GREATTECH.SE!!! VARNING FÖR GREATTECH.SE!!! VARNING FÖR GREATTECH.SE!!! VARNING FÖR GREATTECH.SE!!!
Hej.

Jag vill gå ut med en varning till er som har tänkt att köpa något från Greattech. Jag tänkte berätta hur det gått till när jag bestämde mig för att köpa en dator från 'Greattech' Angående

För ett antal veckor sedan bestämde jag mig för att köpa en ny dator från ett företag som kallar sig för 'Grattech'.
När jag kommer till butiken i Gubbängen för att köpa datorn säger dom att man måste förbeställa datorn. Jag beställer då datorn där och får veta att den finns att hämta ut om tre veckor.

Tre veckor senare kommer jag dit för att hämta datorn, då är är bara någon person i form av prao-elev eller liknande där, som säger att han inte har rätt att lämna ut datorn. Efter många om och men kommer iallafall en person som får lämna ut datorn till platsen. Jag betalar för datorn och även Windows 7. Enligt killen som lämnade datorn och enligt deras hemsida så ska all programvara redan vara installerad på datorn. Bra tänker jag och åker hem med min nya dator. Jag startat upp datorn och märker då att ingen programvara är installerad. Jag installerar då all programvara och hittills fungerar allt som det ska.

Det är inte förens om fem minuter, då jag installerat Minecraft som problemen visar sig. Ett tjut-ljud kommer från datorn då jag startar spelet. Efter lite research kommer jag fram till att det är möjligt att det är något som kallas 'coilwhine'. Nästa problem uppenbarar sig då jag loggar in på skype och en kompis ringer till mig. En ruta kommer upp där det står att Skype inte kan hitta mitt ljudkort. Konstigt tänker jag, då jag tydligt kan höra min kompis prata. När han säger att han inte kan höra mig förstår jag vad det måste bero på. Ljudkortet spökar.

Då jag har väldigt svårt att fixa skjuts och bor långt ifrån Gubbängen, samt att jag går i skola till cirka 4 varje dag, så hade jag inte tid förens cirka en vecka efter inköpet att åka tillbaka med datorn.
Dom tar en titt på datorn och säger att det inte är något fel på den. Efter ytterligare fem minuter kommer han ut igen och säger att det är något fabriksfel på nätaggregatet.

Jag begär att få lämna tillbaka datorn, men nekas detta, trots att jag enligt Konsumentsskyddslagen har all rätt till att lämna tillbaka varan och få mina pengar tillbaka. Istället ska datorn skickas på lagning. Alla frågor jag ställer svarar han knappt på utan viftar mest undan dom eller svarar något helt oväsentligt. Tiden jag fick för att hämta datorn sköts upp ett antal gånger, men efter cirka en vecka meddelar dom mig om att jag kan hämta datorn. Jag åker dit och får en 'helt ny dator' (Jag misstänker att det är exakt samma dator, då paketet jag fick den 'nya datorn' i var uppbrutet och datorn hade exakt samma fel).

När jag dagen därpå (idag) åker dit med datorn och kräver att få lämna tillbaka den, så försöker han återigen inbilla mig att det inte är något fel på datorn. Alla frågor jag ställer slingrar han sig ifrån att svara. Han kör något grafiktest och då datorn inte ger ifrån sig det tjut-ljud de gör när jag spelar, hävdar han att det itne är något fel på datorn. Jag misstänker att det är exakt samma dator jag fått tillbaka, då det låter ytterst osannolikt att jag skulle få två likadana datorer med samma fel två gånger i rad.

Det slutar med att han ber mig att komma tillbaka någon annan dag med något spel för att visa att det verkligen är fel på datorn. (Man kan ju fråga sig varför i helv*** jag skulle åka dit med en fullt fungerande dator, tror han att jag tycker detta är kul eller vad är det frågan om?)

Kan även tillägga att när jag var där idag med datorn kom det in en grabb med han mamma och skulle köpa en exakt likadan dator som jag köpte och även Windows 7. Dom hade beställt datorn i förväg. Killen i kassan frågade om dom hade fått något sms, varpå mamman svarar att när hon ringde dom igår för att fråga om den var klar för hämtning hade dom sagt att den var klar för hämtning och att dom skulle skicka ett sms till henne. Det hade dom inte gjort.
När dom ska betala för datorn säger han att dom får återkomma om 20 minuter, för att dom har inte satt in komponenterna i datorn, vilket dom haft 3 veckor på sig att göra och enligt dom själva skulle ha gjort. Som grädden på moset så skickar dom med grabben min Windows-skiva som jag haft med mig dit. Jag märkte inte detta förens när jag skulle gå och Windows-skivan saknades.

Jag fick iallafall en ny Windows-skiva.

[UPTADE 2011-10-27 KL 19:29]

Greattech ska nu till imorgon (2011-10-28) ha skrivit ett kontrakt där det står att jag ska få pengarna tillbaka för datorn om missljuden kommer fram i butiken.

JAG KOMMER MED UPDATE EFTER NÄSTA BESÖK HOS GREATTECH.

Permalänk
Medlem

Snälla, mer särskrivning?

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av QuinnoX:

Snälla, mer särskrivning?

Varför det? Dom flesta brukar tycka att särskrivning är ganska irriterande?
Skämt åsido, förstår att du ville vara lite rolig och använda dig utav ironi.
Skriv gärna var i texten jag har särskrivit någonting, så ska jag rätta det.

Permalänk
Medlem

Ursäkta mig menade, Vill du arrangera texten lite bättre?

Dvs, fler blanka rader så att det blir lättar att läsa istället för en klump av text.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av QuinnoX:

Ursäkta mig menade, Vill du arrangera texten lite bättre?

Dvs, fler blanka rader så att det blir lättar att läsa istället för en klump av text.

Något sånt?

Permalänk
Medlem

Ja, tack.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Gramarnazi much?

Permalänk
Medlem

Nej, jag är snäll och upprättar honom om att folk blir mycket gladare om saker o ting är korrekt och lättare läst.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

hahahahahahahahha looking forward to the update kan jag säga haha

Permalänk
Medlem

Bra koll de verkar ha, vad ska man säga?

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,8 GHz | Asus P7P55D | Corsair XMS3 (4x2 GB) 8-8-8-24 @ 1600MHz | Seagate 7200.8/11/12 - 2 TB | MSI Hydrogen GTX 480 | Corsair HX 750W | Creative Soundblaster X-fi ExtremeMusic | Silverstone LC 17 (HTPC)
Vattenkylning: Biloljekyl: 52x35x5,5 cm | Grunfos cirkulationspump för hus | EK Supreme HF Nickel för CPU | Galleri: http://sweclockers.com/album/?id=2053 Uppdaterat: 10-11-23

Permalänk
Medlem

Låter inte alls skoj att ha sådana problem. Att de glömt installera programvaror och drivrutiner kan man förstå. Det går även att förstå ifall de hade svårt att lokalisera ett coil whine ifall de testade med en annan belastning. Däremot är det förbaskat dålig stil att rakt av påstå att det absolut inte är något fel på datorn bara därför att de slarvat med felsökningen. Gå tillbaka med burken och be dem köra Minecraft eller åtminstone testa burken i olika belastningar och på olika komponenter!

Jag beställde grafikkort via postorder från GreatTech för knappt ett år sedan och då var allt klanderfritt, men att de kan skicka saker snabbt och välpackade säger ju inte att de hanterar garantiärenden på samma sätt.

Stå på dig och hoppas att det löser sig!

Permalänk
Greattech

Hej Anton.

Det är olyckligt att ni inte är nöjda med datorn / köpet.

2011-09-16 17:47:32 skapades första ordern (Gamer eXtreme HD6950 Edition)
2011-09-16 17:52:45 skapades andra ordern för (Windows 7 Home Premium 64-bit)

Köper man en dator med Windows 7 så ingår alltid installation av operativsystemet samt alla nödvändiga drivrutiner.
Det kostar 100:- och man får även med livtids support på mjukvaran.
Eftersom ni valda att köpa OS separat för 100:- mindre så ingick varken installation av OS eller drivrutiner. Alla datorer funktions testas oavsett.

Vi har idag en monteringstid upp till 15 arbetsdagar. Idag tar det oftast 10 arbetsdagar.
Din order blev ej försenad och ett SMS skickades ut till dig enligt avtal.

Det första du gjorde när du fick datorn var att installera operativsystemet och sedan spel.
Du installerade varken grafikkortet samt moderkortets drivrutiner (ljudkortet)

Du ringde redan dagen efter in till kundtjänsten och ville ångra ditt köp utan anledning men nekades eftersom köpet/betalningen gjordes via butik.
Ångerrätten gäller endast vid postorder och ej i butiker. När kundtjänsten återigen frågade er varför ni inte var nöjda med datorn så sa ni att datorn ej fungerar med diverse fel på datorn. Vi bad dig komma till butiken för kontroll av datorn.

Ditt mail till kundtjänsten:
Leveranstiden var tre veckor. När jag fick hem den visade det sig att det var flera fel på den. Bl a var det hemska missljud som lät som kraftig tinnitus, ljudkortet fungerade ej samt diverse andra fel.

Vi tog in datorn på service eftersom det är ett garanti ärende. Ett företag har upp till 2-3 försök på sig att reparera en produkt och sedan har man rätt
att häva köpet, det gäller ej vid första tillfället.

Personalen i butiken testade datorn snabbt och kunde inte återskapa samma fel (ljudet) trots stress test med diverse program.
Datorn skickades in till verkstaden för 100% kontroll, Ni blev informerade om att det kan ta upp till 5 arbetsdagar men trots det ringde ni kundtjänsten precis varje dag. Verkstaden hade mycket att göra och valde därför att ge dig en ny dator istället. Första datorn är redan testad och fungerar utan anmärkningar.

Efter ca 5 arbetsdagar levererades en ny dator till butiken med OS installerad.
Efter ett par dagar kontaktade ni återigen kundtjänsten med samma klagomål som tidigare och vi bad er ta med datorn så att ni tillsammans med butiken kunde testa datorn för att återskapa felet. Skulle vi hitta ett fel tillsammans med er så skulle ni få tillbaka pengarna!

Under ca 40min testades datorn tillsammans med er och man kunde inte återskapa samma fel. Ljudkortet som ni klagade på tidigare testades i butiken tillsammans med er och det fungerade bra (det saknades drivrutiner till ljudkortet som kunden inte hade installerat). Enligt er så skulle det låta extremt mycket från datorn när man startade datorn men det lät helt normalt som andra datorer i marknaden. Personalen packade upp ett Headset med mic eftersom ni ville testa det också och det fungerade bra.
Man utförde även stress test av datorn tillsammans med er och allting fungerade riktigt bra. Eftersom allting fungerade bra så tog ni med er datorn hem och fick även ett oöppnad Corsair H61 headset på köpet utan kostnad.

Skulle du få samma fel som tidigare så bad vi dig återkomma med ett spel som vi kan testa med och återskapa felet

Jag kan inte se att vi har hanterat ärendet dåligt utan hjälpt dig på alla sätt.

Du är välkommen till butiken så skickar vi in datorn för att testa datorn med samma spel. Skulle vi återskapa samma fel så kommer vi häva köpet och återbetala datorns pris till dig.

Kan även nämna att vi från och med idag kommer vara aktiva på forumet för att besvara era frågor.

Best regards / med vänliga hälsningar
Greattech Stockholm AB

Permalänk
Medlem

lol, inte ska man ringa kundtjänst varje dag... tror inte att man uppfattas som en bra kund isåfall...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Greattech:

Hej Anton.

Det är olyckligt att ni inte är nöjda med datorn / köpet.

2011-09-16 17:47:32 skapades första ordern (Gamer eXtreme HD6950 Edition)
2011-09-16 17:52:45 skapades andra ordern för (Windows 7 Home Premium 64-bit)

Köper man en dator med Windows 7 så ingår alltid installation av operativsystemet samt alla nödvändiga drivrutiner.
Det kostar 100:- och man får även med livtids support på mjukvaran.
Eftersom ni valda att köpa OS separat för 100:- mindre så ingick varken installation av OS eller drivrutiner. Alla datorer funktions testas oavsett.

Vi har idag en monteringstid upp till 15 arbetsdagar. Idag tar det oftast 10 arbetsdagar.
Din order blev ej försenad och ett SMS skickades ut till dig enligt avtal.

Det första du gjorde när du fick datorn var att installera operativsystemet och sedan spel.
Du installerade varken grafikkortet samt moderkortets drivrutiner (ljudkortet)

Du ringde redan dagen efter in till kundtjänsten och ville ångra ditt köp utan anledning men nekades eftersom köpet/betalningen gjordes via butik.
Ångerrätten gäller endast vid postorder och ej i butiker. När kundtjänsten återigen frågade er varför ni inte var nöjda med datorn så sa ni att datorn ej fungerar med diverse fel på datorn. Vi bad dig komma till butiken för kontroll av datorn.

Ditt mail till kundtjänsten:
Leveranstiden var tre veckor. När jag fick hem den visade det sig att det var flera fel på den. Bl a var det hemska missljud som lät som kraftig tinnitus, ljudkortet fungerade ej samt diverse andra fel.

Vi tog in datorn på service eftersom det är ett garanti ärende. Ett företag har upp till 2-3 försök på sig att reparera en produkt och sedan har man rätt
att häva köpet, det gäller ej vid första tillfället.

Personalen i butiken testade datorn snabbt och kunde inte återskapa samma fel (ljudet) trots stress test med diverse program.
Datorn skickades in till verkstaden för 100% kontroll, Ni blev informerade om att det kan ta upp till 5 arbetsdagar men trots det ringde ni kundtjänsten precis varje dag. Verkstaden hade mycket att göra och valde därför att ge dig en ny dator istället. Första datorn är redan testad och fungerar utan anmärkningar.

Efter ca 5 arbetsdagar levererades en ny dator till butiken med OS installerad.
Efter ett par dagar kontaktade ni återigen kundtjänsten med samma klagomål som tidigare och vi bad er ta med datorn så att ni tillsammans med butiken kunde testa datorn för att återskapa felet. Skulle vi hitta ett fel tillsammans med er så skulle ni få tillbaka pengarna!

Under ca 40min testades datorn tillsammans med er och man kunde inte återskapa samma fel. Ljudkortet som ni klagade på tidigare testades i butiken tillsammans med er och det fungerade bra (det saknades drivrutiner till ljudkortet som kunden inte hade installerat). Enligt er så skulle det låta extremt mycket från datorn när man startade datorn men det lät helt normalt som andra datorer i marknaden. Personalen packade upp ett Headset med mic eftersom ni ville testa det också och det fungerade bra.
Man utförde även stress test av datorn tillsammans med er och allting fungerade riktigt bra. Eftersom allting fungerade bra så tog ni med er datorn hem och fick även ett oöppnad Corsair H61 headset på köpet utan kostnad.

Skulle du få samma fel som tidigare så bad vi dig återkomma med ett spel som vi kan testa med och återskapa felet

Jag kan inte se att vi har hanterat ärendet dåligt utan hjälpt dig på alla sätt.

Du är välkommen till butiken så skickar vi in datorn för att testa datorn med samma spel. Skulle vi återskapa samma fel så kommer vi häva köpet och återbetala datorns pris till dig.

Best regards / med vänliga hälsningar
Greattech Stockholm AB

Oavsett om det är kundens fel så tycker jag det otroligt oproffsigt att göra ett sånt här inlägg och försöka bevisa kunden fel.

Detta ska skötas över PM och ni har förmodligen förlorat mer kunder än vunnit på detta inlägg.

Visa signatur

[Thermaltake Level 10 GT] [XFX PSU Core Edition 850W 80+ Bronze] [Asus P8P67 PRO B3] [Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz] [Radeon AMD 290x] [Corsair XMS3 Vengeance 2x4 GB] [Corsair H80 PnP 2xScythe GT 1850 RPM] [Corsair Force 3 120gb]

Permalänk

det är intressant och se två synvinklar på saken, en som uppenbarligen inte skriver all fakta och en som förklarar sakligt. vem ska man tro på

Visa signatur

Dator: Corsair Carbide 400R | ASUS P8Z68-V PRO | i5-2500K | | Noctua NH-C12P SE14 | DDR3 1600MHz 8GB | Corsair HX 650W | Gainward GeForce GTX 570

Permalänk

Det känns som att OP nu vart ägd, tackar Greattech för att ha postat deras version av det hela.

Permalänk
Greattech
Skrivet av Zcorc:

Oavsett om det är kundens fel så tycker jag det otroligt oproffsigt att göra ett sånt här inlägg och försöka bevisa kunden fel.

Detta ska skötas över PM och ni har förmodligen förlorat mer kunder än vunnit på detta inlägg.

Hej Zcorc.

Jag förstår precis vad du menar men vi har ständigt kontakt med kunden men trots det så hittar vi flera klagomål från kunden från flera forums och det var nog dags att klargöra hur det ligger till med ärendet. Vi blev tvungna att förklara allting från grunden för att avsluta detta.

Med vänlig hälsning / Best regards
Greattech Stockholm AB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zcorc:

Oavsett om det är kundens fel så tycker jag det otroligt oproffsigt att göra ett sånt här inlägg och försöka bevisa kunden fel.

Detta ska skötas över PM och ni har förmodligen förlorat mer kunder än vunnit på detta inlägg.

Jag kan instämma delvis med vad du säger men samtidigt kan det vara bra att göra så här så folk inte kastar ut sig saker som troligtvis inte behöver vara sanna. Tycker inte svaret är speciellt oprofessionellt och kastar inge skit speciellt över TS. Jag har dock sett andra företag svarat på saker och då har de grävt sina egna gravar. Detta svar känner jag knappast är speciellt dumt.

Samtidigt verkar dem ju varit i kontakt med TS privat men han vill ju inte lyssna.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Greattech
Skrivet av barbafarsan:

det är intressant och se två synvinklar på saken, en som uppenbarligen inte skriver all fakta och en som förklarar sakligt. vem ska man tro på

Hej Barba.

Om det är vi eller kunden som har fel kan man diskutera i veckor. Just nu är vi efter att lösa ärendet och få kunden nöjd med köpet.

Med vänlig hälsning / Best regards
Greattech Kundtjänst

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zcorc:

Oavsett om det är kundens fel så tycker jag det otroligt oproffsigt att göra ett sånt här inlägg och försöka bevisa kunden fel.

Detta ska skötas över PM och ni har förmodligen förlorat mer kunder än vunnit på detta inlägg.

Tycker dom har all rätt att få försvara sig, med tanke på att en sån här tråd på ett forum som Sweclockers kan göra att företaget får betydligt färre kunder.

Visa signatur

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zcorc:

Oavsett om det är kundens fel så tycker jag det otroligt oproffsigt att göra ett sånt här inlägg och försöka bevisa kunden fel.

Detta ska skötas över PM och ni har förmodligen förlorat mer kunder än vunnit på detta inlägg.

Med tanke på hur hårt TS gick ut med "varning för" tycker jag att han får tåla företagets svar. Ingen utom de inblandade vet förstås vad som är sant eller inte men det var trots allt Anton1337 som valde att gå ut offentligt.

Visa signatur

be quiet! Dark Base 900 | Asus X-79 Deluxe | i7 4930K@4.4GHz | Corsair Dominator 16GB | RTX 2070 | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Corsair AX 860W

Permalänk
Skrivet av Zcorc:

Oavsett om det är kundens fel så tycker jag det otroligt oproffsigt att göra ett sånt här inlägg och försöka bevisa kunden fel.

Detta ska skötas över PM och ni har förmodligen förlorat mer kunder än vunnit på detta inlägg.

Hm...känner samma sak...trådskaparen är ju inte riktigt nöjd hur man än vänder och vrider på det...visst han är kanske en jobbig kund...men han förtjänar ändå inte att få "röven randad" med stor publik här på Sweclockers forum...Greattech en sak måste ni lära er...DET ÄR ATT SÄTTA KUNDEN I CENTRUM OOC BEHANDLA KUNDEN VÄL...annars är ni ute ur matchen (ett bra varumärke tar många år att bygga men kan lätt förstöras på 10minuter!).
Att hänga ut kunden på internet är inte "good manners"....fy!

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem

Förövrigt låter de ju ganska troligt att han inte installerat drivrutiner till ljudkortet och coilwhine är ju faktiskt inget butiken kan göra något åt mer än att byta ut. Och det låter ju väldigt konstigt att ljudet inte kom fram i butiken (när du var närvarande) men hemma hos dig.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zcorc:

Oavsett om det är kundens fel så tycker jag det otroligt oproffsigt att göra ett sånt här inlägg och försöka bevisa kunden fel.

Detta ska skötas över PM och ni har förmodligen förlorat mer kunder än vunnit på detta inlägg.

Varför är det oproffsigt att påvisa att kunden agerar irrationellt? Om något visar det ju att de faktiskt har försökt kunden trots sämre bemötande, vilket bara är positivt.

Edit: sedan har väl företaget all rätt att försvara sin ståndpunkt när OP börjar med "VARNING FÖR FÖRETAGET!!!" fyra gånger innan han börjar förklara vad allting handlar om.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

Hm...känner samma sak...trådskaparen är ju inte riktigt nöjd hur man än vänder och vrider på det...visst han är kanske en jobbig kund...men han förtjänar ändå inte att få "röven randad" med stor publik här på Sweclockers forum...Greattech en sak måste ni lära er...DET ÄR ATT SÄTTA KUNDEN I CENTRUM OOC BEHANDLA KUNDEN VÄL...annars är ni ute ur matchen (ett bra varumärke tar många år att bygga men kan lätt förstöras på 10minuter!).
Att hänga ut kunden på internet är inte "good manners"....fy!

Fast tycker du verkligen de varit så hårda? Jag tycker de skrivit väldigt bra och inte gått för hårt åt. Och som någon sa så var det ju TS som faktiskt tog debatten hit och inte företaget. De har ju pratat med varandra först men TS verkar inte nöjd med det.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Skrivet av €ric:

Fast tycker du verkligen de varit så hårda? Jag tycker de skrivit väldigt bra och inte gått för hårt åt. Och som någon sa så var det ju TS som faktiskt tog debatten hit och inte företaget. De har ju pratat med varandra först men TS verkar inte nöjd med det.

Tycker inte man behöver lägga ut exacta citat som kunden sagt eller skrivit på ett publikt forum...för mig är det inte proffessionellt...

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Skrivet av Zcorc:

Oavsett om det är kundens fel så tycker jag det otroligt oproffsigt att göra ett sånt här inlägg och försöka bevisa kunden fel.

Detta ska skötas över PM och ni har förmodligen förlorat mer kunder än vunnit på detta inlägg.

Ja, nu vet vi vad du tycker.
Jag tycker dock att det är helt rätt utav Greattech att göra detta.

Citat:

ni har förmodligen förlorat mer kunder än vunnit på detta inlägg.

Jag är förmodligen inte ensam om att tycka att du ska anta lite mindre.

Permalänk
Skrivet av Mr_no_one:

Ja, nu vet vi vad du tycker.
Jag tycker dock att det är helt rätt utav Greattech att göra detta.

Jag är förmodligen inte ensam om att tycka att du ska anta lite mindre.

Jag är av nästan samma åsikt...

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

Tycker inte man behöver lägga ut exacta citat som kunden sagt eller skrivit på ett publikt forum...för mig är det inte proffessionellt...

Nja, de va ju inte så hårt citat. Mer för att bekräfta de som han skrivit.

Samt att de då även gett han ett headset vilket jag tycker låter väldigt snällt.

Citat:

När jag fick hem den visade det sig att det var flera fel på den. Bl a var det hemska missljud som lät som kraftig tinnitus,

Coilwhine då

Citat:

ljudkortet fungerade ej

drivrutinerna då

Citat:

samt diverse andra fel.

och ingen har ju en aning om detta. Kan vara att han tycker powerknappen är ful.

Visa signatur

Citera för svar