Angående greattech.se

Permalänk
Medlem

jag tycker att ts är den som har gjort fel.. dock så börjar man undra när företaget har fått mycket klagomål i andra trådar på forumet tex denna http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/1031274-gre... :/

Visa signatur

▪ 2500K @ 3,3 GHz - Sabertooth p67 - 8 GB 1600Mhz - 8800gt (7970inc) - 120 GB intel 320 + 500 GB WD black
▪ HP Probook 6450

Permalänk
Skrivet av HoDeD:

jag tycker att ts är den som har gjort fel.. dock så börjar man undra när företaget har fått mycket klagomål i andra trådar på forumet tex denna http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/1031274-gre... :/

Trodde nog det...när två parter träter beror det oftast inte bara på en part....

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem

Självklart måste Greattech ha rätt att försvara sig - framförallt när, som många redan påpekat, trådskaparen går ut med rubriken "VARNING FÖR GREATTECH.SE!!!". Det är ju uppenbarligen inte alla som är av samma åsikt som jag och Greattech kanske förlorar några av dessa potentiella kunder. Trots detta tror jag verkligen att deras inlägg räddar många fler kunder än vad de blir av med.

Personligen hade jag knappt hört talas om Greattech tidigare, nu har jag däremot en mycket bra bild av dem!

Permalänk
Greattech

Hej.

Tänkte klargöra ett par saker innan jag går hem för dagen.

Jag försökte förklara ärendet och hur vi ser på detta samt hur vi har hanterat detta så långt ditt gick utan att blanda in information som inte är nödvändigt om kunden eller ärendet.

Jag försöker inte på något sätt bevisa att kunden har fel inför alla. Vi försökte lösa detta så bra som möjligt för kundens del utan att blanda in sociala medier men kunden valde detta istället för att kolla med konsumentverket först när det gäller ångerätten samt garantier.

Vi har försökt lösa detta via telefon/mail samt genom butiken men nu har kunden valt Sweclockers för att lösa detta. För att vi ska kunna göra det och förklara för kunden hur det ligger så var jag tvungen att lägga ut tillräckligt med information som var nödvändigt för er och kunden. Det vi har försökt förklara för kunden är att ett företag har ca 2-3 försök på sig att reparera en vara innan man kan häva köpet. Det är egentligen där vi inte kommer överens med kunden.

Vi har hela tiden försökt få kunden nöjd, vi började då med att erbjuda kunden en ny dator innan vi felsökte den första. Sedan erbjöd vi kunden ett Corsair headset för besväret med datorn som egentligen inte hade ett fel.

Oavsett om det är vi eller kunden som fel i detta ärende så var det viktiga att lösa problemet och få kunden nöjd. Kunden har sedan igår lagt ut detta på Internet men det är först idag hos Sweclockers vi har besvarat kundens synpunkter / inlägg.

Jag fick även precis veta att det är flera än en person som har haft kontakt med kundtjänsten. Nu behöver jag inte detaljerad gå in på detta men det var inte Adam som kontaktade kundtjänsten för att få reda på service statusen innan kunden fick andra datorn.

När det gäller operativsystemet så installerar vi det alltid alla nödvändiga drivrutiner för att få datorn körklar om man köper OS med datorn. Nu köpte kunden OS separat. På den första datorn hade kunden ej installerat några drivrutiner men på den andra datorn hade man gjort det när man testade datorn tillsammans med butiken.

Jag önskar alla en trevlig kväll och hoppas att vi ska kunna lösa detta med kunden imorgon.

===========================================================
Med vänlig hälsning / Best regards
Greattech Stockholm AB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av crake:

Självklart måste Greattech ha rätt att försvara sig - framförallt när, som många redan påpekat, trådskaparen går ut med rubriken "VARNING FÖR GREATTECH.SE!!!". Det är ju uppenbarligen inte alla som är av samma åsikt som jag och Greattech kanske förlorar några av dessa potentiella kunder. Trots detta tror jag verkligen att deras inlägg räddar många fler kunder än vad de blir av med.

Personligen hade jag knappt hört talas om Greattech tidigare, nu har jag däremot en mycket bra bild av dem!

Jag håller med dig om att dom har rätt att försvara sig. Men jag har inte gått ut med en sån stark varning för intet.
Om du kollar på sida 4 har jag svarat på deras inlägg där dom har ljugit bl.a. om att jag inte skulle ha installerat moderkort eller grafikkortsdrivrutiner.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Greattech:

Eftersom ni valda att köpa OS separat för 100:- mindre så ingick varken installation av OS eller drivrutiner. Alla datorer funktions testas oavsett.

Så här stog det på orderbekräftelsen:

Meddelande från kunden:
Vill ha windows installerat med datorn som är beställd samma dag.
Antal: 1
Artnr: GT-10116
Benämning: Windows 7 Home Premium 64-bit OEM
Pris: 1 090,00 /st
Summa: 1 090,00

Ordersumma: 1 090,00
Hämtning: 0,00
Kontant: 0,00
Varav moms: 218,00
Totalt 1 090,00

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anton1337:

Jag håller med dig om att dom har rätt att försvara sig. Men jag har inte gått ut med en sån stark varning för intet.
Om du kollar på sida 4 har jag svarat på deras inlägg där dom har ljugit bl.a. om att jag inte skulle ha installerat moderkort eller grafikkortsdrivrutiner.

Ljud drivers var väll felet?

Skrivet av Anton1337:

Så här stog det på orderbekräftelsen:

Meddelande från kunden:
Vill ha windows installerat med datorn som är beställd samma dag.
Antal: 1
Artnr: GT-10116
Benämning: Windows 7 Home Premium 64-bit OEM
Pris: 1 090,00 /st
Summa: 1 090,00

Ordersumma: 1 090,00
Hämtning: 0,00
Kontant: 0,00
Varav moms: 218,00
Totalt 1 090,00

Två ordar då eller?
Brukar bli så att dom behandlas separat. Om man inte tar kontakt med dom innan en sån beställning.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk

Jag har läst igenom den här tråden och jag kan se att Anton är trovärdig och att greattech har gjort en del misstag, bl a att de hängt ut Anton med lite felaktiga uppgifter samt mailutdrag som inte känns så korrekt av greattech att hänga ut på ett forum. Misstag är till för att lösas och jag hoppas att greattech tar sitt ansvar och ger Anton hans pengar tillbaka. Det ska bli spännande att följa tråden och se upplösningen på dramat. Håller på dig Anton. Hoppas greattech lär sig något av detta. MVH Niclas

Permalänk

Om du gillar att bli blåst så är GreatTech ur man

Skrivet av crake:

Självklart måste Greattech ha rätt att försvara sig - framförallt när, som många redan påpekat, trådskaparen går ut med rubriken "VARNING FÖR GREATTECH.SE!!!". Det är ju uppenbarligen inte alla som är av samma åsikt som jag och Greattech kanske förlorar några av dessa potentiella kunder. Trots detta tror jag verkligen att deras inlägg räddar många fler kunder än vad de blir av med.

Personligen hade jag knappt hört talas om Greattech tidigare, nu har jag däremot en mycket bra bild av dem!

Om du gillar att bli blåst så åk dit och handla. Själv skulle jag scanna av nätet och se om det finns fler som klagat på dem. Niclas

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Greattech:

Jag försöker inte på något sätt bevisa att kunden har fel inför alla.

Då undrar jag varför du skriver att det inte är något fel på datorn, då det är det. Visst, detta kunde inte bevisas igår då vi inte hade möjlighet att testa datorn med något spel, men att skriva att det inte alls är något fel på datorn när jag skriver att det är det tycker jag är ett försök till att visa att jag har fel.

Vi har försökt lösa detta via telefon/mail samt genom butiken men nu har kunden valt Sweclockers för att lösa detta.

Jag har absolut inte valt Sweclocker för att lösa detta. Detta är bara en varning till folk då jag inte tycker att ni skött detta bra. Jag hoppas att detta kan lösas imorgon då vi kommer till butiken.

Vi har hela tiden försökt få kunden nöjd, vi började då med att erbjuda kunden en ny dator innan vi felsökte den första. Sedan erbjöd vi kunden ett Corsair headset för besväret med datorn som egentligen inte hade ett fel.

En ny dator blev jag erbjuden EFTER det att den första datorn varit inne på service och ej kunnat lagas. Tack för headsetet förresten.

Jag fick även precis veta att det är flera än en person som har haft kontakt med kundtjänsten. Nu behöver jag inte detaljerad gå in på detta men det var inte Adam som kontaktade kundtjänsten för att få reda på service statusen innan kunden fick andra datorn.

Nu hänger jag inte alls med? Vem är Adam? Svara gärna i PM, då du skrev att du inte ville gå in detaljerat på detta.

Mvh / Anton

Permalänk

De påstod ju att de inte hade skyldighet att installera windows?

Skrivet av Anton1337:

Så här stog det på orderbekräftelsen:

Meddelande från kunden:
Vill ha windows installerat med datorn som är beställd samma dag.
Antal: 1
Artnr: GT-10116
Benämning: Windows 7 Home Premium 64-bit OEM
Pris: 1 090,00 /st
Summa: 1 090,00

Ordersumma: 1 090,00
Hämtning: 0,00
Kontant: 0,00
Varav moms: 218,00
Totalt 1 090,00

Tidigare i tråden så har greattech påstått att de inte hade skyldighet att installera windows os men här framgår det ju att du betalt för installation som ej genomförts. Oups! greattech har uppenbarligen ljugit tidigare i tråden och skyllt på dig. Där försvann trovärdigheten för dem. Bra att du lägger fram fakta Anton.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zcorc:

Oavsett om det är kundens fel så tycker jag det otroligt oproffsigt att göra ett sånt här inlägg och försöka bevisa kunden fel.

Detta ska skötas över PM och ni har förmodligen förlorat mer kunder än vunnit på detta inlägg.

Titeln på denna tråd är "varning för greattech.se" med stora bokstäver. klart som satan i helvetet att de ska ha rätten att berätta sin sida av historien, särskilt som det gäller en otålig fjortonåring som inte vill göra annat än att kasta anklagelser omkring sig.

Permalänk
Medlem

Jag har bara läst första siden i tråden, och av det jag läser där tycker jag företaget har gjort rätt, och kunden själv har gjord företaget tvungen att gå ut med hela historien, så jag stöder företaget fullt ut, själv blir jag troligen handla någon gång på detta företag då jag tycker dom verkar seriös!

Jag tror(vet!) att kunder aldrig tänker på vad det här koster för et formodligen litet företag, inte bara ger OP företaget dårlig publicitet, men all tid som tar, företaget forloror minimum 600:- på varje timme dom lägger ner på denna kunden, så vinsten på datorn gick troligen bort redan efter förste 2 timmar, allt annat är forlust, själv skulle jag tycke at kunder inte skulle kunde göra som dom vil, i vissa fall skulle man som företag kunde fakturer dom för arbetstid, särskilt när företaget inte har gjord något fel, men at kunden är jobbig o okunnig.

Så snäll är jag!

Visa signatur

Main: Acer X32FP Fortress II Ryzen 5900X ROG Strix B550-F Wifi II RTX 3080 Ducky Shine 6 SH HD650 O2 amp + DAC Audioengine 2+ Samsung 970 Evo Plus 1TB + Kingston FURY Renegade 2TB
Server: Lian Li PC-V354B X11SCH Xeon E-2176G 64GB ECC RAM LSI 9207-8i
Media: Sony KD-65XF9005 Sony HT-ZF9 nVidia Shield TV pro 2019
nVidia Shield TV pro 2015 SSD Yamaha HS-5

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Efta:

Titeln på denna tråd är "varning för greattech.se" med stora bokstäver. klart som satan i helvetet att de ska ha rätten att berätta sin sida av historien, särskilt som det gäller en otålig fjortonåring som inte vill göra annat än att kasta anklagelser omkring sig.

Som jag skrev tidigare, jag håller med om att dom har rätt att försvara sig. Lika mycket rätt som jag som konsument har rätt att klaga på dom.
Att berätta sin sida av historien tycker jag också att dom har rätt till, dock inte när dom kommer med falsk fakta. Åldern ska inte spela någon roll och att jag inte vill göra annat än att kasta anklagelser runt omkring mig stämmer inte alls.

Permalänk
Skrivet av niclasfreij:

Tidigare i tråden så har greattech påstått att de inte hade skyldighet att installera windows os men här framgår det ju att du betalt för installation som ej genomförts. Oups! greattech har uppenbarligen ljugit tidigare i tråden och skyllt på dig. Där försvann trovärdigheten för dem. Bra att du lägger fram fakta Anton.

Nej, han har betalt för "Windows 7 Home Premium 64-bit SP1" som kostar 1 090,00kr. Han har inte betalt för någon installation.

Permalänk
Skrivet av niclasfreij:

Jag har läst igenom den här tråden och jag kan se att Anton är trovärdig och att greattech har gjort en del misstag, bl a att de hängt ut Anton med lite felaktiga uppgifter samt mailutdrag som inte känns så korrekt av greattech att hänga ut på ett forum. Misstag är till för att lösas och jag hoppas att greattech tar sitt ansvar och ger Anton hans pengar tillbaka. Det ska bli spännande att följa tråden och se upplösningen på dramat. Håller på dig Anton. Hoppas greattech lär sig något av detta. MVH Niclas

felaktiga uppgifter?
mailutdrag som inte känns så korrekt av greattech att hänga ut på ett forum?

Permalänk
Medlem
Skrivet av QuinnoX:

Snälla, mer särskrivning?

snälla, mer DOUCHEBAG?

Permalänk
Inaktiv

Har Anton1337 skapat kontot niclasfreij?
niclasfreij - Registrerad Idag 18:15. totalt 3 inlägg och alla är gjorda i denna tråden.. Ganska misstänkt då niclasfreij är väldigt partisk!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon98710:

Har Anton1337 skapat kontot niclasfreij?
niclasfreij - Registrerad Idag 18:15. totalt 3 inlägg och alla är gjorda i denna tråden..

Svar nej.

Permalänk
Skrivet av anon98710:

Har Anton1337 skapat kontot niclasfreij?
niclasfreij - Registrerad Idag 18:15. totalt 3 inlägg och alla är gjorda i denna tråden..

Borde ha kollat det, ser ganska tragiskt ut med tanke på vad som skrivs..

Permalänk
Medlem
Skrivet av niclasfreij:

Jag har läst igenom den här tråden och jag kan se att Anton är trovärdig och att greattech har gjort en del misstag, bl a att de hängt ut Anton med lite felaktiga uppgifter samt mailutdrag som inte känns så korrekt av greattech att hänga ut på ett forum. Misstag är till för att lösas och jag hoppas att greattech tar sitt ansvar och ger Anton hans pengar tillbaka. Det ska bli spännande att följa tråden och se upplösningen på dramat. Håller på dig Anton. Hoppas greattech lär sig något av detta. MVH Niclas

Skrivet av niclasfreij:

Om du gillar att bli blåst så åk dit och handla. Själv skulle jag scanna av nätet och se om det finns fler som klagat på dem. Niclas

Skrivet av niclasfreij:

Tidigare i tråden så har greattech påstått att de inte hade skyldighet att installera windows os men här framgår det ju att du betalt för installation som ej genomförts. Oups! greattech har uppenbarligen ljugit tidigare i tråden och skyllt på dig. Där försvann trovärdigheten för dem. Bra att du lägger fram fakta Anton.

Och du som reggade dig på detta forum för 50 minuter sedan och bara har skrivit inlägg i den här tråden lyssnar vi på? Du är förstås objektiv och har ingenting med trådskaparen att göra? Tror du inte vi sett sånt här förut i denna forumdel och ser igenom det?

Edit: Hoppsan, två stycken hann före.

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller" - Super Mario

Permalänk
Medlem

Är detta månne en reklamkupp? Minst tre användare som är relativt färskregistrerade, med liknande språkbruk, talandes partiskt från båda sidor av 'parterna'. Om detta är det nya modet inom reklam, då är jag imponerad av er påhittighet.

Om så inte är fallet, så önskar jag både kund och säljare lycka till med skolgången, ingånget avtal gällande en dator, samt övriga förehavanden.

Visa signatur

XFX 500W, ASUS P5K-E/WIFI-AP, E6600@3,0GHz, Corsair PC6400 XMS2 XTREME 3GB, XFX HD7870
"Elementet är helt orelevant, ta i chassiet. Det är chassiet och delarna i som du vill ha samma laddning som, för jag antar att du inte ska bygga element? " - elklazor 2014

Permalänk
Medlem

"Ångerrätten gäller endast vid postorder och ej i butiker"

Helt riktigt. Alltså, köp bara på postorder. Undrar vad som gäller om man handlar/beställer på internet och sedan hämtar i butik? Någon slags gråzon?

Sen kan man väl tycka, att har man köpt något nytt så förväntar man väl sig att det åtminstone inte ska börja strula med en gång.

Å andra sidan, om man inte förmår installera en drivrutin till ett ljudkort på egen hand så?...

Å andra sidan, minns jag ett annat företag, där jag köpte en VRM-kylare till mitt sedemera förolyckade 4890, vilken visade sig inte passa för jag inte hade referensdesign (my bad), så fick jag behålla densamma + pengar tillbaka. Också ett sätt att lösa det (utan att jag klagat).

Alltså, oavsett hur mycket skit man får. Kunden har alltid rätt. Hade räckt med att skriva "Vi har kontaktat Anton, och gör allt för att han ska känna sig nöjd" som statement.

Varför gå i offentlig klinch? Känns bara som panikartat reptilbeteende.

Tiden får väl utvisa ett och annat.

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk
Avstängd
Skrivet av orginallinus:

"Ångerrätten gäller endast vid postorder och ej i butiker"

Helt riktigt. Alltså, köp bara på postorder. Undrar vad som gäller om man handlar/beställer på internet och sedan hämtar i butik? Någon slags gråzon?

Sen kan man väl tycka, att har man köpt något nytt så förväntar man väl sig att det åtminstone inte ska börja strula med en gång.

Å andra sidan, om man inte förmår installera en drivrutin till ett ljudkort på egen hand så?...

Å andra sidan, minns jag ett annat företag, där jag köpte en VRM-kylare till mitt sedemera förolyckade 4890, vilken visade sig inte passa för jag inte hade referensdesign (my bad), så fick jag behålla densamma + pengar tillbaka. Också ett sätt att lösa det (utan att jag klagat).

Alltså, oavsett hur mycket skit man får. Kunden har alltid rätt. Hade räckt med att skriva "Vi har kontaktat Anton, och gör allt för att han ska känna sig nöjd" som statement.

Varför gå i offentlig klinch? Känns bara som panikartat reptilbeteende.

Tiden får väl utvisa ett och annat.

Som jag tidigare skrivit, jag hade installerat drivrutiner till både moderkortet (med inbyggt ljudkort) och grafikkortet.
Mvh Anton.

Permalänk
Medlem

så som jag ser det..om nu han vart inne med datorn o dom får inte fram något konstigt ljud så kanske det är dax o kolla upp jordningen HEMMA mm..eluttagen osv, vem vet det kanske spökar i hans lägenhet/hus whatever..behöver inte vara datorn elr TS elr företaget som gjort nått fel...
har bara tittat över tråden lite snabbt och såg att ingen har påpekat nått om att det kan vara saker runt om i hemmet som strular tex...

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Skrivet av QuinnoX:

Ursäkta mig menade, Vill du arrangera texten lite bättre?

Dvs, fler blanka rader så att det blir lättar att läsa istället för en klump av text.

Någon som använder stor versal efter komma kanske inte borde klaga på särskrivningar hehe.

Sen kanske du tänkte skriva lättare men du skrev "lättar". Även din meningsbyggnad är lite underlig med. "Ursäkta mig menade, Vill du arrangera texten lite bättre"

Ursäkta mig, jag menade eller ursäkta mig men jag menade, låter bättre enligt mig i alla fall.

Visa signatur

Erfarenhet är mognadens grogrund.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Andyah:

så som jag ser det..om nu han vart inne med datorn o dom får inte fram något konstigt ljud så kanske det är dax o kolla upp jordningen HEMMA mm..eluttagen osv, vem vet det kanske spökar i hans lägenhet/hus whatever..behöver inte vara datorn elr TS elr företaget som gjort nått fel...
har bara tittat över tråden lite snabbt och såg att ingen har påpekat nått om att det kan vara saker runt om i hemmet som strular tex...

Sant. Det återstår att se.

Permalänk
Skrivet av Johan^junior:

Är detta månne en reklamkupp? Minst tre användare som är relativt färskregistrerade, med liknande språkbruk, talandes partiskt från båda sidor av 'parterna'. Om detta är det nya modet inom reklam, då är jag imponerad av er påhittighet.

Om så inte är fallet, så önskar jag både kund och säljare lycka till med skolgången, ingånget avtal gällande en dator, samt övriga förehavanden.

Oerhört observant, du kanske är inne på något där.

Visa signatur

Erfarenhet är mognadens grogrund.

Permalänk
Medlem

Gör man en tråd med en rubrik som den här får man ju räkna med att folk försvarar sig. Tycker Greattech har gjort helt rätt! Att TS inte klarar av att installera Windows med drivrutiner är inte Greattechs fel, gör en tråd här o fråga om hjälp istället...

TS historia blir bara mindre trovärdig när det kommer någon som precis reggat sig, 7minuter efter skriver han tre stycken kommentarer och försvarar TS.

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk

Fråga till Anton som hävdar att han installerat drivrutiner till moder-/ljudkortet:
Du är säker på att du tog rätt del av drivrutiner? Eftersom även om man laddar ner en drivrutin till sitt moderkort så kan det t.ex. vara ethernet drivers/raid drivers/ljud drivers/grafik drivers m.fl. m.fl. (även om ljudkortet är integrerat så är det fortfarande separata drivrutiner) Komponenterna kan vara hur nya de vill och drivrutinerna i windows update relativt färska, men man ska ändå alltid se till att uppdatera samtliga drivrutiner, för att klargöra att felet ej ligger däri.

Sen, för att komma till TS vs. Greattech, så är det självfallet svårt för oss att avgöra när ord står mot ord och detta är ingen rättssal där vi ska döma. Jag anser däremot att Anton är gnällig i sina verbala val och kommer ej med källor och bevis för sin rätt. Att dessutom flänga med konsumentlagar som tydligt pekar på andra typer av köp än det man själv utfört... jadu..
Greattech å sin sida kunde som en annan nämnt skrivit betydligt kortare och valt att skriva att de har kontaktat kunden och avvaktar vidare utredning för att lösa ärendet i bästa mån.

Detta blir därmed en rejäl pajkastnings-kampanj från båda sidor, även om den ena parten bakat betydligt fler och slarvigare pajer.

En iloge till Greattech som dock försöker avhjälpa genom kompensation, i form av headset, för att få upp humöret och tålamodet på en redan otålig kund.

My 2 cents..