Vad retar ni er mest på i MW3?

Permalänk
Medlem

Finns lite olika att välja på men det som stör mig mest av allt är quickscoping.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker dator har jag också 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av SiD:

Finns lite olika att välja på men det som stör mig mest av allt är quickscoping.

Det är riktigt jobbigt när man har någon i motståndarlaget som är duktig med snipern..

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Kan ta att folk kör akimbo osv men när en tomte är vassare i närstrid med quickscoping än med karbin eller SMG blir jag fullkomligt galen.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker dator har jag också 😁

Permalänk
Medlem

Va akimbo tomtarna inte vet är att P90 med rapidfire är EXAKT lika kraftfull (+ att du faktiskt kan göra ADS...).

Akimbos är som aids: "once it's there it never goes away". Sen är väl de som kör akimbos väldigt osäkra på sin aim...

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk

Akimbo vapen. FMG9 är värst

Visa signatur

Stationär: GIGABYTE 990fxa-UD3 | AMD FX-8120 @ 4,2GHz, Kyls med: Cooler Master Hyper 412s | 8GB RAM 1600mhz @1866mhz| XFX Radeon HD 6950 2GB Dual Fan | Antec 550w VP550M | 2TB Seagate Barracuda 7200rpm 64mb buffertminne | Cooler Master Elite 430
Laptop(gammal jävel): Packard Bell Easy Note MX51 | AMD Turion X2 TL-56 @ 1,8ghz | 2gb ram (stock 1gb) | Geforce GO 6100 256mb | 149gb hårddisk

Permalänk
Skrivet av BYATCH:

Det är riktigt jobbigt när man har någon i motståndarlaget som är duktig med snipern..

Som jag då hahahaa.

Nä skoja men jag är hyffsad på Sniper

Visa signatur

Stationär: GIGABYTE 990fxa-UD3 | AMD FX-8120 @ 4,2GHz, Kyls med: Cooler Master Hyper 412s | 8GB RAM 1600mhz @1866mhz| XFX Radeon HD 6950 2GB Dual Fan | Antec 550w VP550M | 2TB Seagate Barracuda 7200rpm 64mb buffertminne | Cooler Master Elite 430
Laptop(gammal jävel): Packard Bell Easy Note MX51 | AMD Turion X2 TL-56 @ 1,8ghz | 2gb ram (stock 1gb) | Geforce GO 6100 256mb | 149gb hårddisk

Permalänk

Ljudet är det ända jag stör mig på i mw3, det låter nästan lite burkigt och de flesta vapen låter nästan identiska. till skillnad från BF3 och mw2 då ljudet är badass enligt mig.

Visa signatur

"The art of war is a vital importance to the state, its a matter of life or death, a road either to safty or to ruin."

Permalänk
Medlem
Skrivet av SkullCruzher<3:

Som jag då hahahaa.

Nä skoja men jag är hyffsad på Sniper

Det räcker egentligen att någon i motståndarlaget är hyffsad med snipern för att man ska börja spela på helspänn

Är det någon mer som laggar när ni hostar? Det är som fps drops, spelet fryser någon millisekund ungefär. Sjukt störande! Hade inte detta problemet för 2 patcher sedan.

Visa signatur

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Skrivet av BYATCH:

Det räcker egentligen att någon i motståndarlaget är hyffsad med snipern för att man ska börja spela på helspänn

Är det någon mer som laggar när ni hostar? Det är som fps drops, spelet fryser någon millisekund ungefär. Sjukt störande! Hade inte detta problemet för 2 patcher sedan.

Ja håller med dig med FPS dropsen och fryset som man får då o då.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Efter att spelat en hel del bf3 dom senaste dagarna och nu kommit tillbaka till cod, så måste jag säga att flytet är något som stör mig. Spelar ingen roll om man har fps unlocker eller inte, det är helt enkelt inte smooth gameplay för 5 öre. Man hittar mer och mer fel ju mer man spelar också, men samtidigt tycker jag spelet har en tjusning och därför fortsätter man spela.

Visa signatur

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk

P12:orna...

Visa signatur

| Chassi: Fractal Design Define XL R2 | MB: Asus P8Z77-V PRO | CPU: i7 3770K @4,7Ghz | GPU: GeForce GTX TITAN | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W | SSD: Samsung 840 256GB | HDD: 3TB WD Red | RAM: Corsair 16GB |
Annat onödigt: Xbox 360/One, SGN 3, iPad Mini, Nexus 7, Bärbar HP och två dumburkar som kallas Smart-TV.

Permalänk
Avstängd

Dom som skapade spelet
Även p12or
har på XBOX, men spelet var fanemig det värsta jag varit med om, plus att det är bara små skitungar som springer runt och skriker hacker, f*g, noob, i f*cked your mother och annat fjolligt

Visa signatur

i5 3570K @4.9GHz | XFX Radeon HD7970 Ghz Edition | ASRock Extreme 4 | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz, 2x4GB

Permalänk

Att inget shotgun är one shot kill utan damage proficiency.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem

har bara spelat singleplayer på mw3 hittills pga att jag inte har internet som klarar av nånting förutom surf och youtube ibland försöker jag logga in på steam samtidigt medans jag surfar så lägger det i 80% av fallen av eller tappar signalen -.-

men i stort sett de ni sagt om spelet som jag inte riktigt gillar samt att en del vapen som shotgun inte riktigt funkar och döda med längre (spec ops när jag kör det på single ibland) och att spelet inte har mkt buggar kan jag inte riktigt hålla med om
en av de roligaste glitcharna jag sett i hela mw serien är jetpack glitchen om det nu är en glitch men kul är det iallafall :3

http://www.youtube.com/watch?v=utTVo_vsZpo&list=FLrcqccFeipPm...

spelet heter ju Modern Warfare

Visa signatur

Ryzen 7 5700x3d, MSI B450 Tomahawk Max, 2x16 gb kingston reaper rgb 3600 mhz Gigabyte rtx 4060 ti Eagle OC och nätagg be quiet 700w SSD: 1 tb pny cs 900, 2x Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb, 1x Samsung PM9A1 1 tb

Permalänk
Medlem

modern warfare 3 är ju ett rentav sorgligt spel...om man tänker tillbaka i tiden,cod4 är det bästa CoD spelet som har gjorts (enligt mig).

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk

Att inte spelare "poppar" mot banan som förut, det är i princip bara på Carnival-banan som detta har inträffat före MW3. Alla är i stort sett maskerade, sniper eller ej, mot bakgrunden och detta plus att de har proppat in så många små, små detaljer såsom lådor och containrar o.s.v. gör detta spelet till en stor camp-fest.

En annan grej vore väl lag compensation. Varför ens köra lobby med host om alla drabbas av en persons lag i alla fall? Där borde vi ha fått en förklaring från herr Bowling om ni frågar mig.

Sedan kommer det alltid finnas vissa vapen och perks och allt möjligt som slår andra i vissa aspekter, det kommer vi som spelar Call of Duty att få leva med under en lång, lång tid. Nu sitter jag bara och hoppas innerligt att Treyarch återtar sin tron med värdighet i Black Ops 2.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube