Permalänk

Antec twelve hundred!

Hejsan jag undrar om man kan dra kablarna bakom sidoplåten utan problem?. har läst osv om det och det verkar som det är så mycket plats emellan har också sett att det inte finns nån ventilation för nätagget så måste man vända den uppåt då?.

Permalänk
Avstängd

På mitt förra 902 så var det inge vidare kabeldragnings möjligheter, duger.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lallen5750:

Hejsan jag undrar om man kan dra kablarna bakom sidoplåten utan problem?. har läst osv om det och det verkar som det är så mycket plats emellan har också sett att det inte finns nån ventilation för nätagget så måste man vända den uppåt då?.

Går fint att dra kablarna bakom plåten. Nätagget vänds med fördel upp och ner.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

vilken Ska man köpa antec 1200 ,haf 932 eller haf x om man vill ha bra kylning(behöver inte va de bästa), snygg design och bra kabeldragning?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av lallen5750:

vilken Ska man köpa antec 1200 ,haf 932 eller haf x om man vill ha bra kylning(behöver inte va de bästa), snygg design och bra kabeldragning?

alla har ju superb kylning, haf x är nog bäst. Design får du nog välja själv.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har själv ett a-1200 och det går att dra kablarna bakom moderkorts plåten. Dock så finns där inte så mycket utrymme.
Och fläktfiltern i fronten är riktigt irriterande att göra rent. Då man måste ta loss alla 5" bays för att komma åt varje fläktfilter.
Skulle rekommendera någon annan låda än 1200'n.

Aningen en av HAF lådorna /Xigmatek Elysium Big Tower/NZXT Phantom Big eller Tower Fractal Design Define XL.

Notera dock, att ju bättre kylning en låda har desto sämre ljudisolerad är den.

Skulle jag gjort om mitt köp så skulle jag själv satsat på Define eller en Obsidian 800D.