Permalänk
Avstängd

http://www.youtube.com/watch?v=riVLTkXmwAI&feature=plcp&conte...

2:20 in kommer en helt klart läcker lösning på problemet med CM690 II hårddiskvaggan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solding:

har lite funderingar:
* köpa nytt "Mesh" (hålplåt) då jag kapat bort 2 st 5,25" platser så har jag 2 st luckor på framsidan som inte ska användas för radiatorn ska sitta där, så sätta en hel ny bit över framsidan+ dom 2 5,25" platserna!

* sen funderar jag på att göra vid taket på chassit o sätta en 360 radiator eller liknande där:P

det är lite jag funderar på:) kommer säkert på ngt annat roligt sen. ska sleeva mitt siverstone agg o lite andra kablar idag så kommer förhoppningsvis lite bilder idag

kommer att bli fint:D riktigt fint sleevat raka och fina kolla på inlägget ovan på mitt, riktigt fint ide

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gulbanan:

kommer att bli fint:D riktigt fint sleevat raka och fina kolla på inlägget ovan på mitt, riktigt fint ide

tackar ja jag kolla på den, ganska smart idé

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Solding:

tackar ja jag kolla på den, ganska smart idé

Helt underbart läckert gjort med reservoaren där uppe

Hade de funderingarna ikring mitt förra CM690 II

Permalänk

samma fläktkontroller som jag har.. den är faktiskt jävligt bra...

Permalänk
Medlem
Skrivet av style_019_AMDx2:

samma fläktkontroller som jag har.. den är faktiskt jävligt bra...

den jag har nu menar du? Nej jag är trött på den, ska köpa ny där man kan se RPM istället

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Solding:

den jag har nu menar du? Nej jag är trött på den, ska köpa ny där man kan se RPM istället

du kanske vill ha lite mer detaljer på din skärm men dom med RPM är lite dyrare märkte jag ... men den här duger för mig XD som vissa andra att jag behöver inte göra nånting speciellt åt en väskdator som ser ut som en BOMB

Permalänk
Medlem
Skrivet av style_019_AMDx2:

du kanske vill ha lite mer detaljer på din skärm men dom med RPM är lite dyrare märkte jag ... men den här duger för mig XD som vissa andra att jag behöver inte göra nånting speciellt åt en väskdator som ser ut som en BOMB

hitta en för 300kr som visar rpm o verkar va bra inte så farligt tycker jag! HAHA, din bomb-väska, den e fin den XD

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Solding:

hitta en för 300kr som visar rpm o verkar va bra inte så farligt tycker jag! HAHA, din bomb-väska, den e fin den XD

åfan XD dne jag köpte hade ju rabatt XD 250 så blev lite över 300... haha nää de är den inte XD

Permalänk
Medlem

Vad för pump?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ygd3n:

Vad för pump?

Det är en EK-DCP 4.0

Visa signatur

Permalänk

var fick du tag ppå plexi glaset ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lagergren1:

var fick du tag ppå plexi glaset ?

köpte det på nätet, kommer inte ihåg vad det hette dock. Men finns lite överallt att köpa. jag har en bit över med annars

Visa signatur

Permalänk

Tyckte det såg riktigt coolt ut med olika färger på slangarna xD annars snyggt bygge!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevin1992:

Tyckte det såg riktigt coolt ut med olika färger på slangarna xD annars snyggt bygge!

Kanske ska ha kvar de så, hehe XD väntar på den nya toppen ska komma sen blir det till o byta slangen
Du kan få slangen om du tyckte det va fint ;P

Visa signatur

Permalänk
Medlem

vart fick du tag på kontakterna som finns med på bild

http://www.sweclockers.com/image/gallery/2012/03/02/Dscn9846....

Permalänk
Medlem
Skrivet av acer78:

vart fick du tag på kontakterna som finns med på bild

http://www.sweclockers.com/image/gallery/2012/03/02/Dscn9846....

vilka av dom menar du? Det är orginal kontakterna till mitt nätagg

Visa signatur

Permalänk

En fråga. Hur fick du bort fläktbladet från ''ramen''? Har försökt att göra det själv men inte fattat hur jag ska göra...

Snyggt annars!

Visa signatur

3900X | ROG Strix B550-I | 2080 Ti | 3TB | 32GB | SF1000 | A4-H20 | Kraken 240 AIO
S22 | iPad Pro 12.9'' 3rd Gen (som agerar laptop)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir Skybalotte:

En fråga. Hur fick du bort fläktbladet från ''ramen''? Har försökt att göra det själv men inte fattat hur jag ska göra...

Snyggt annars!

Du tar bort klisterlappen på baksidan av fläkten, sen sitter där en låsring i en skråra runt axeln till fläktbladen. pilla bort den med en vass kniv eller liknande sen är det bara att dra ut fläktbladen från "ramen"

Skulle du behöva mer hjälp ang detta så släng iväg ett PM så löser vi det

Tackar!

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Solding:

Du tar bort klisterlappen på baksidan av fläkten, sen sitter där en låsring i en skråra runt axeln till fläktbladen. pilla bort den med en vass kniv eller liknande sen är det bara att dra ut fläktbladen från "ramen"

Skulle du behöva mer hjälp ang detta så släng iväg ett PM så löser vi det

Tackar!

Tack tack
Mycket schysst!

Visa signatur

3900X | ROG Strix B550-I | 2080 Ti | 3TB | 32GB | SF1000 | A4-H20 | Kraken 240 AIO
S22 | iPad Pro 12.9'' 3rd Gen (som agerar laptop)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir Skybalotte:

Tack tack
Mycket schysst!

De va så lite så!

Visa signatur