SweClockers officiella musmatta till försäljning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jerkanftw:

Oj, låg sens menade jag!

Tack

Visa signatur

Meshilicious, Amd 9950X3D, Asus X870E-I ,96 GB DDR5 6000,RTX5090 FE, Crucial 4TB Pcie5 m.2 / Corsiar Pcie4 4TB, Samsung 57" G9 , Samsung 49" G9 Oled

Permalänk
Medlem

Mycket mycket trevligt Nu är det bara vänta på att den ska komma!

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Som jag väntat på en SweClockers musmatta! Nu har jag äntligen lagt en beställning på en!

Visa signatur

Stationär: EVGA X299 Micro | Intel Core i7 7740X | GeForce GTX 1060 6GB | Kingston HyperX 16GB 2666 MHz | WD Blue 3D NAND SSD 500GB
Tillbehör: 3 x LG 21,5" | Corsair Vengeance K65 | Deathadder | Astro A40
Bärbart: MacBook Pro 13" -10 | iPad 2 16Gb

.: Citera för svar :.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Jag tänkte köpa en men det verkar inte gå med swedbank Ekort Eller har jag återigen gjort något misstag ?

Jag kunde betala med swedbanks ekort utan problem, du har säkert skrivit in något fel
(Jag vet att det inte funkar ibland, helt knas men prova igen)

Visa signatur

EVGA 3080 FTW3 ULTRA | x570 Strix F-gaming | 5800x3D | 32 GB 3600 Mhz c16 | Noctua DH-15 | EVGA G2 750 | Fractal Design R5
Samsung 32" G80SD 240 Hz OLED

Permalänk

JA! Min gamla Roccat Sense-matta börjar bli sliten så detta var ett perfekt tillfälle att skaffa en ny snygg är den också!

Visa signatur

Dator: MSI GE66 Raider - i7 10850H | 64GB RAM | RTX 2070 | 1TB SSD
Mobil: Apple iPhone 15 Plus | Apple Watch Ultra

Permalänk

Lyckades såklart glömma ändra på min 2-3 år gamla adress som låg sparad i paypal-kontot. Mailat SweC om detta och hoppas det löser sig så pengarna inte gick i sjön. Förövrigt, härligt med ny musmatta, förhoppningsvis

Visa signatur

Define S | Seasonic Focus Plus 850w | Asus TUF Gaming X670E-PLUS | AMD 7800X3D + Noctua NH-D15 | 2x16GB GSkill DDR5 6000Mhz | Asus RTX 4070 TUF OC | Samsung 980 PRO 2TB | iFi Audio Zen Dac Signature + iFi Audio Zen Can Signature 6XX Amp | Sennheiser HD650 + Elgate Wave:3 | Samsung Odyssey OLED G8

Permalänk
Medlem
Skrivet av norzma:

Jag kunde betala med swedbanks ekort utan problem, du har säkert skrivit in något fel
(Jag vet att det inte funkar ibland, helt knas men prova igen)

Vädlgit säker på att siffrorna osv är rätt men gör ett nytt försök senare

Jo något konstigt är det med ekorten ibland gör man exakt samma sak fast 1h senare o då funkar det.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 9070
32Gb

Permalänk

ZOMGWTFIJIZZ!

Nej, men den större modellen blir det. Synd dock att det inte finns en ännu störrre, t.ex 60x100 hade vart nått!

Visa signatur

Citera för en pris ettan lös!

Permalänk
Medlem
Skrivet av lacrits:

Tänkte jag skulle beställa när jag kommer hem och sitter med dosa o allt för direktbetalning.. Men jag testade ändå.. Min fråga nu - Varför ska ni ha 55:- för att jag beställer 2st små mot 35:- om jag bara beställer 1st? Rimligen så kan väl inte kostnaden vara 20:- extra för att jag vill ha två mattor?!

Annars, snygg musmatta och jag ska ha en på bordet och en i reserv när den blir utsliten

Det finns en sak som heter frakt, som ökar beroende på hur stor varan är.

Permalänk
Medlem

Skickas den utanför Sverige? och vad går frakten på?

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Burks:

Skickas den utanför Sverige? och vad går frakten på?

Samma frakt oavsett land, 35 kr för small och 45 kr för large.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

Upptäckte nyss att jag inte har haft någon musmatta sedan jag skaffade ny mus. (ny och ny, jag hittade en gammal Creative spelmus på vinden)

Men eftersom ni har gjort en "butik" del, kan det komma sig att det kommer fler varor dit t.ex en cool t-shirts kanske senare i framtiden?:P

Permalänk

Måste man ju bara ha! Qpad & SweClockers = <3.

Visa signatur

MB ASUS X670E-F CPU Ryzen 7800X3D + Arctic LF II 360 GPU Gigabyte RTX 5070 Ti GAMING OC RAM G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 PSU Seasonic Prime 1300W M2 Samsung 970 Evo Plus 1TB SSD Samsung 860 Evo 2TB HDD Seagate Barracuda 6TB RAID 0 CHA ASUS ProArt PA602 MON LG 34GK950F LAP Apple MB Pro [Max] 16"

Permalänk
Medlem

Nu har jag inte hängt med alls men det var väl inte den här som fick mest röster?

Visa signatur

Money frees you from doing things you dislike. Since I dislike doing nearly everything, money is handy.

Permalänk
Medlem

Står att det är samma som CT modellen. Då är det exakt samma som jag redan har fast med annat motiv. Sedan säger jag nej tack till det motivet. Hade SweC haft en annan vinnare då kanske man hade varit sugen på en ny. Den vann efter omröstning. Den första vinnaren blev diskad. Vilket var den som alla ville ha. Medan den som nu är framtagen är utifrån en kompromiss om man så får säga. Själv tycker jag den är trist och tråkig.

Permalänk
Medlem

köpt!

Visa signatur

Fractal Design Define 7 Compact | AMD Ryzen 5 7600X +
Noctua NH-D15S | Corsair 32GB | Corsair RM750X V2 | ASUS RTX 4070 Ti | ASUS Rog Strix B550-E Gaming | Corsair Force MP510 960GB

Permalänk
Medlem

Hmmm. Svårt val det här, egentligen 'behöver' jag ju ingen ny musmatta...

Permalänk
Inaktiv

skickar ni till Finland? xD

Permalänk
Medlem

Gud vad jobbigt med paypal tar förstås inte mitt handelsbanken-visakort av någon anledning. Så nu får jag skapa konto och sen överföra pengar från banken, vilket tar en till två dagar. Om det inte finns musmattor kvar då så har jag alltså betalat 200 kr till tom luft.

Visa signatur

i9 10980XE | 128 GB DDR4-3600 | ASUS X299 WS PRO | RTX 5080 Founders Edition
R7 5700X | 64 GB DDR4-3200 | Gigabyte B550 Gaming X V2 | RTX 2080 Ti Founders Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av lacrits:

Varför ska ni ha 55:- för att jag beställer 2st små mot 35:- om jag bara beställer 1st? Rimligen så kan väl inte kostnaden vara 20:- extra för att jag vill ha två?!

Nog kan man va bra snål nog!

Ot: min 2-3 år gamla goliathusmatta och imperator får duga tillsvidare, köper nåt fränt på dh i sommar istället

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

4770k | GTX 760 | 32GB Dominator platinum 2133MHz | OCZ Vertex 4 256GB | Dell U3011 | Asus MG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maxplosive:

skickar ni till Finland? xD

Skrivet av Andreas D:

Samma frakt oavsett land, 35 kr för small och 45 kr för large.

.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teddis:

Gud vad jobbigt med paypal tar förstås inte mitt handelsbanken-visakort av någon anledning. Så nu får jag skapa konto och sen överföra pengar från banken, vilket tar en till två dagar. Om det inte finns musmattor kvar då så har jag alltså betalat 200 kr till tom luft.

du måste tillåta köp via internet på ditt kort först, funkar fin fint för mig

Visa signatur

MB: Gigabyte GA-Z77X-UD3H CPU: Intel Core i7 2600K / 3.4 GHz @4.4GHz Mem: Corsair Vengeance minne - 16 GB DDR3 1600MHz CL9, 9 9 9 24 T2 GPU: 2st HD 6970 WC Xfire Case: Corsair 800D PSU: Corsair AX1200 Cooling: Water EK
Min dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dentoid:

Nog kan man va bra snål nog!

Ot: min 2-3 år gamla goliathusmatta och imperator får duga tillsvidare, köper nåt fränt på dh i sommar istället

Skickades från m.sweclockers.com

Det är ju sweclockers!

-Helst gratis
-Gratis frakt
-Leverans igår

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Jag tänkte köpa en men det verkar inte gå med swedbank Ekort Eller har jag återigen gjort något misstag ?

Nop ja fick inte det att funka, mitt "vanliga" ej virtuella kort funkade inte i heller. fick dra till med paypal.

Visa signatur

Wiiiiiiiiiiii

Permalänk
Medlem

Beställd innan jag kollade priset, var ett måste! Men det var överkomligt, väntat lite för länge nu

Visa signatur

Skriver som alla andra: Citera för att få min uppmärksamhet!

Permalänk
Medlem

289kr är ingenting, haft min i 4år och den har badat i Cola ett antal gånger så den jag har nu är klibbig på ett par ställen ^.^

Permalänk
Medlem

Tack för Paypal, snabbt och enkelt. 1st large beställd. Vet dock inte hur stor den är.

Skrivet av Teddis:

Det går jättebra att koppla kreditkortet till ditt Paypal-konto utan att föra över pengar, går snabbt och efter det glider Paypal på som ett oljat blykar på is.

Permalänk
Medlem

Ojojoj vad härligt med en sen julklapp! Tog ca en halv ögonblinkning innan man tryckt hem en

Visa signatur

Quadro användare inom CAD/CAM med fokus CAM.
Personligt OC rekord: 5.41GHz @ i7 2600K --- http://valid.canardpc.com/2kkg6k

Permalänk
Medlem

Tryck den på en hårdmatta så köper jag den dirr.

Visa signatur

Chassi: Antec Twelve hundred Moderkort: Asus P8P67 Deluxe CPU: Intel i7 2600K 4,4Ghz CPU-Kylare: Corsair H100 GPU: Gigabyte GTX680 PSU: Corsair HX850 RAM: G-Skill 4x4GB 1600Mhz Sys-disk/prog-disk: 2x120GB Corsair Force GT SSD Lagring: 500GB Segate, 2x1TB Samsung Spinpoint F1 & 2x2TB Samsung Spinpoint F3 Skärm: LG Flatron e2441 24"

Permalänk
Medlem

Gött att se:)

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊