Permalänk
Medlem

Räcker 400W?

Hej!
Som titeln avslöjar undrar jag om ett helt nytt FD intergra 400W klarar att driva runt dessa komponenter:
3hdd, i5 750, hd 5770.
Mitt förra nätagg pajade och tyckte det här verkade prisvärt. Kommer INTE uppdatera komponenterna, utan om det blir något nytt köper jag helt ny dator. Men det är några år fram i tiden.

//RsQ

Permalänk
Medlem
Skrivet av resqual:

Hej!
Som titeln avslöjar undrar jag om ett helt nytt FD intergra 400W klarar att driva runt dessa komponenter:
3hdd, i5 750, hd 5770.
Mitt förra nätagg pajade och tyckte det här verkade prisvärt. Kommer INTE uppdatera komponenterna, utan om det blir något nytt köper jag helt ny dator. Men det är några år fram i tiden.

//RsQ

jajjemen, det ska du klara dig fint på!

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem

japp 400w räcker lugnt, ditt system kommer inte dra mer än 250w max

fan måste vart sekunder för sen...

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Starric:

japp 400w räcker lugnt, ditt system kommer inte dra mer än 250w max

fan måste vart sekunder för sen...

Mohaha

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem

Tack för svaren!
Då återstår bara att beställa

Permalänk
Medlem
Skrivet av resqual:

Tack för svaren!
Då återstår bara att beställa

Härligt! Har likadant nätagg, tyst och bra och helt ok längd på kablar

Visa signatur

Permalänk
Medlem

har också haft ett sånt agg, tycker nog att mitt nuvarande från seasonic är tystare, men det är ju lite prisskillnad också. för prisklassen är det toppen dock

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem

Ska nog funka utmärkt även om du klockar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av resqual:

Hej!
3hdd, i5 750, hd 5770.

//RsQ

Fraktal Designs Integra serie är riktigt prisvärd, har 500watten själv. Rätt tyst, billig och pålitlig.. eller ja, min har inte smällt ännu ;). Kör på den.

Visa signatur

CPU - 4670k @ 4.0 Grafikkort - Asus Strix 970
Minne - Corsair Value Select 3x4 Gb 1333 mhz