Permalänk
Skrivet av Blargmode:

Måste påpeka den otroliga ironin i de två inläggen över mig x)

Edit: Eller ja, förra sidan uppenbarligen

Hahahah såg det med nu fan vilken fail.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alienware Aurora R3/intel core i7 3.4ghz/2 amd 6990/16gb ram/1 tb hdd/

Permalänk
Avstängd

+2 för likadant t-bord och högtalarsystem som mig. Antar att du kör på moderkortets inbyggda ljudkrets? Det gör jag i dagsläget, funderar på att skaffa ett schysstare kort, tror du man hör mycket skillnad på ljudkvalitén?

Permalänk
Medlem

Han är 98.Varför skulle man ljuga om det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tunezz:

I onödan? Beror väl på vem man frågar?

Om man själv hade haft alla dessa prylar i din ålder ojoj

EDIT; Skulle väldigt gärna vilja att du fotar lite inne i datorerna, då du skriver att du har hyffsat nice hårdvara

Håller med.. börjar bli riktigt irreterad på alla som flamear på folk som har valt att köpa alienware..

Visa signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Permalänk
Medlem

alltså, ett dammskydd över datorn...? wtf? kunde inte låta bli att garva högt när jag såg det

Visa signatur

Main Setup: Antec P193 | ASUS Crosshair IV Formula | AMD Phenom II X6 1090T @ 4.0 GHz | CORSAIR XMS3 8GB 1600MHz 7-8-7-20 | Powercolor 5870 PCS+ 1 Gb GDDR5 | Crucial RealSSD C300 128 Gb SATA3 | Samsung F3 HD103SJ 1000 Gb | Corsair AX 850W | Windows 7 Professional x64 |
Laptop: Acer Aspire 5740G | Intel Core i5-430M | 4 GB DDR3 1333 MHz | ATI Radeon HD5650 | Windows 7 Professional x64 |

Permalänk
Skrivet av Finess:

alltså, ett dammskydd över datorn...? wtf? kunde inte låta bli att garva högt när jag såg det

Ja men vill du ha en dammig dator så fine för mig men jag har damp på damm!!

Visa signatur

Permalänk

Kolla min ena tråd så får du se.

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Tog bort ett onödigt inlägg.

Vänligen börja använda "Citera flera" istället för att skriva flera inlägg på rad!

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishg33k95:

Sjukt mycket pengar i onödan...annars coola grejer.

99% av det du köper är onödiga pengar då du klarar dig utan mycket av saker och ting.
Så, att säga att det är onödigt slösande är fel i mitt tycke.

Han kanske uppskattar varenda krona han brännt?
Samt pengar är till för att rulla

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

99% av det du köper är onödiga pengar då du klarar dig utan mycket av saker och ting.
Så, att säga att det är onödigt slösande är fel i mitt tycke.

Han kanske uppskattar varenda krona han brännt?
Samt pengar är till för att rulla

Äntligen en till som förstår! Det du säger är inget man bara säger utan något som är sant.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Alltid kollat snett på Alienware för att det är så sjukt mycket överpris, nu i dags så ska man köpa delar om man är kunnig nog
Men varför plastpåse över datorn? Förstör det inte luftintaget?

Gött rum förövrigt!

Permalänk
Medlem

Du brydde dig om chassi men har en stor påse över chassit? IRL-garv

Själv skulle jag aldrig köpt en Alienware då jag gillar att meka ihop min egen dator men för den som inte vill det och vill ha ett rymdskepp, varför inte?

Permalänk
Skrivet av SeGabbe:

Alltid kollat snett på Alienware för att det är så sjukt mycket överpris, nu i dags så ska man köpa delar om man är kunnig nog

Gött rum förövrigt!

Plastpåse är det dock inte utan ett andandes tyg skydd som medföljer alienwaren.
Jag har ju bara på det när datorn är avstängd.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Kul att du dissade min fråga..

Permalänk
Skrivet av M1NT:

+2 för likadant t-bord och högtalarsystem som mig. Antar att du kör på moderkortets inbyggda ljudkrets? Det gör jag i dagsläget, funderar på att skaffa ett schysstare kort, tror du man hör mycket skillnad på ljudkvalitén?

Ingen aning då men jag tror nog att det inte blir nån större skillnad:) Sorry att jag inte svarade innan.

Visa signatur

Permalänk

shaman var köpte du dina väggfästen till dina logitech z906-högtalare? har ett likadant system och letar men hittar inget bra väggfäste...... :/

Permalänk
Skrivet av the big bad wolf:

shaman var köpte du dina väggfästen till dina logitech z906-högtalare? har ett likadant system och letar men hittar inget bra väggfäste...... :/

Nu du ska du få höra på komplett kostar dem 199kr/st men går du in på Logitech egna hemsida och söker "väggfäste" så kostar dom 50kr/st inkl frakt hem till dörren betalade jag 200kr för 2st och frakt.

Trots att Logitech själva brukar vara dyrast.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av tedeman1998:

Nu du ska du få höra på komplett kostar dem 199kr/st men går du in på Logitech egna hemsida och söker "väggfäste" så kostar dom 50kr/st inkl frakt hem till dörren betalade jag 200kr för 2st och frakt.

skulle du kunna länka för att jag hittar inget....

edit: hittade, så de e lungt

Permalänk
Skrivet av ErsdaHL06:

tippar på att TS inte är född 1998..

vad hade förresten min ålder med det hela?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jadu, när jag var i din ålder hade jag en 7 år gammal Dell dator.. Tänka sig hur saker ändras Lite väl mycket "flashigt" (Massa led ljus osv..) för mig.. Men kan tänka mig det är rätt populärt bland dina jämnåriga! En 4a kan du allt få iallafall!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeGabbe:

Gött rum förövrigt!

Han verkar ju gilla flygplan, så varför inte. ^^

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tedeman1998:

Hehe när jag ringde logitech förrut när högtalarhållarna var slut i lager lovade han jag snacka med att jag skulle få dom gratis om dom inte kom i lager tills måndag och de gjorde dom inte heller. Så dom skickade 5 högtalarhållare grattis

Skickades från m.sweclockers.com