Permalänk

Arma 2 Dayz köra?

Hej jag leter efter dayz spelare som är trötta att köra själva och vill teama upp med någon/några isåfall skriv in din skype eller skicka i pm om du vill köra jag gör det här också för jag blir uttråkad av att köra själv Tack på förhand !

Visa signatur

We hurt people that love us,
Love people that hurt us

Permalänk
Medlem

duckstyle heter jag på skype, spelar gärna med folk

Permalänk
Medlem

emilgf@skype.

Visa signatur

Desktop: 4690K @4,1Ghz | Sapphire 280x | GIGABYTE Z97M-D3H | Prodigy M | 3TB + 120GB | 8GB RAM
Tillbehör: QPAD-MK80 | Zowie EC1-A | Qpad QH-90
Citera för svar

Permalänk
Medlem

sealance @ skype

Skall sätta upp en mumble-server annars om ni är intresserade

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk

Victor.Sagmeister på Skype

Visa signatur

* 🖥️ i9 13900KF | Z790 | 32GB G.SKILL | RTX 3080 Ti | 27" 16:9
* ⌨️ Xtrfy K2 RGB | 🖱️ Logitech Pro | 🎧 Logitech Pro X | 🖥️ Predator XB273UGX

Permalänk
Skrivet av Fenix:

sealance @ skype

Skall sätta upp en mumble-server annars om ni är intresserade

Gärna! Och gör inte du det så kan jag säkert baka ihop något på en gammal G3 server som bara står annars.

Sir_Bambi Pierre @ Skype, dock inte spelat spelet ännu, tankar nu

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk

Asså vafan kollar alla på denna runt 2 tiden haha jag bara ssatt och tänkte fan vad kag är forever alone så kommer ni och räddar mig

Visa signatur

Love people that hurt us

Permalänk
Skrivet av Itchy Trojan:

Gärna! Och gör inte du det så kan jag säkert baka ihop något på en gammal G3 server som bara står annars.

Sir_Bambi Pierre @ Skype, dock inte spelat spelet ännu, tankar nu

man kan inte adda dig

Visa signatur

Love people that hurt us

Permalänk
Medlem

Kan vem som helst hosta DayZ-server? Jag har en Q9550 på 3.8 GHz och 8GB RAM som jag kan köra server på.

Permalänk

Ska köpa ARMA II men väntar tills STEAMS super rea Kanske kommer kosta 50kr? Vet någon när den är? Hört att den ska vara det den 3 juli

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Skrivet av hejkk:

Kan vem som helst hosta DayZ-server? Jag har en Q9550 på 3.8 GHz och 8GB RAM som jag kan köra server på.

Kontakta dem på DAY Z sida bara! Jag frågade också om man kunde sätta ihop en server. Tror att du måste minst ha 20 personer samt inget lösenord eller inte kicka för andra polare. Sen ska dem på DAY Z kunna komma in på din server

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av hejkk:

http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=1429
kan du läsa lite om vad du behöver för att få hosta en server.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Mumble-servern är igång, men jag har problem med port-forwarding i pfsense

edit: Om nån har en bra lina och billig (eller gratis el) kan vi ju pilla ihop min dual socket F bräda med två quad core opterons och skramla ihop till 64gb ram
edit2: mumble address skall vara www.roaddogs.se

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!

Permalänk
Medlem

stimpen2 på skype. kör gärna med ngn. kört mycket själv och börjar bli lite långtråkit. tjatar på en vän att skaffa spelet.

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk

Fladderpony @ skype

Permalänk
Hedersmedlem

Köpte spelet igår, jag vill teama upp med några från sweclockers, sitter på iPad men redigerar inlägget och skriver mitt Skype namn här!

Edit:

lägg till mig via Skype @ To33eW

jag spelar kommande fredag, lördag och söndag!

just nu har jag ingen möjlighet att spela då jag har mycket på arbetsschemat fram tom fredag.

Visa signatur

MODERKORT: ASRock Z68 Extreme4 | CPU: Intel Core i5 2500K | CPU Kylare: Noctua NH-D14 | RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance |
GPU: GTX 580 1536MB X2 SLI | PSU: Corsair TX 850W 80+ Bronze M | Chassi: Fractal Define Arc | Skärm: LG IPS Panel
Guide: Hur man gör rent i sin dator.

Permalänk
Medlem

Mumble server uppe @ mumble.roaddogs.se

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!

Permalänk

Arma DAy Z

Jag hakar gärna på.. Jag känner mig jävligt ensam och har blivit dödat två gånger på 8 timmar och inte hittat ett enda vapen. Spawnar i urskogen någonstans. Jag heter bjarki.kjellsson på skype och Anacata666 på Steam..

Permalänk
Medlem

Kanske är på och lirar, måste fixa nytt grafikkort först. Kör med Crossfire, något som Arma 2 inte riktigt gillar ;D.
För övrigt finns Arma 2 Combined Ops för 165kr, se till att köpa Steam versionen!
https://store.bistudio.com/

Visa signatur

Dator: ASUS Prime 470x PRO - AMD 5800X3D - Nvidia RTX 4070ti SUPER - EVGA SuperNova G3 650W - Fractal Design Define R5 - Noctua NH-D15 - ASUS Xonar DGX.
Kringutrustning: Corsair M65 Pro - Ducky One 3 Daybreak Full Size (Cherry MX Brown) - Sennheiser 350 SE. ASUS MG279Q.

Permalänk
Medlem

adda Zedarion (med litet n, har ett med stort N som är ett skräpaccount) på skype/steam om ni vill spela, har bara spelat med mig själv fram till nu blir nog roligare om man är fler XD

Visa signatur

Corsair Carbid Spec-Alpha|Arctic Liquid Freezer II 240|i9 10900K@5ghz|Gigabyte Z590 UD AC|EVGA GQ 750W|Gigabyte 3070 Vision OC @2100mhz|ADATA 32GB 3200mhz CL14 (4x8GB) |512GB + 1TB NVSE SSD, 2TB HDD, 2x2TB raid0|

Permalänk
Medlem

skulle gärna vilja spela med några andra adda mig på skype ........... Lolitus5

Permalänk
Medlem

Vi är några stycken i en grupp nu, men vi känner att vi behöver fler spelare som vill joina vår lgrupp nu.

PM:a

Permalänk
Hedersmedlem

någon som ska spela ikväll?

Visa signatur

MODERKORT: ASRock Z68 Extreme4 | CPU: Intel Core i5 2500K | CPU Kylare: Noctua NH-D14 | RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance |
GPU: GTX 580 1536MB X2 SLI | PSU: Corsair TX 850W 80+ Bronze M | Chassi: Fractal Define Arc | Skärm: LG IPS Panel
Guide: Hur man gör rent i sin dator.

Permalänk

Aa jag tänkte lira

Steam Tappermunk

Visa signatur

* 🖥️ i9 13900KF | Z790 | 32GB G.SKILL | RTX 3080 Ti | 27" 16:9
* ⌨️ Xtrfy K2 RGB | 🖱️ Logitech Pro | 🎧 Logitech Pro X | 🖥️ Predator XB273UGX