Permalänk
Medlem

alla som gnäller med att AH inte funkar och at spelet vart färdigt sedan 2008 etc etc o massa andra skit, håller själv på att göra ett spel, kan säga såhär mycket, man börjar med koncept-bilder, går därefter till historia och vad jag kallar foilage-historia, därefter börjar man med motorn och små modeller utan texturer, efter det börjar man gå hårt med programmering, animationer, texturering etc etc... så har vi gått iallafal, vi har hållit på i 1 år, och vi är fortfarande i koncept och historia fasen - det tar sin tid, och enligt mig är DIABLO 3 fortfarande i beta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vetulus:

alla som gnäller med att AH inte funkar och at spelet vart färdigt sedan 2008 etc etc o massa andra skit, håller själv på att göra ett spel, kan säga såhär mycket, man börjar med koncept-bilder, går därefter till historia och vad jag kallar foilage-historia, därefter börjar man med motorn och små modeller utan texturer, efter det börjar man gå hårt med programmering, animationer, texturering etc etc... så har vi gått iallafal, vi har hållit på i 1 år, och vi är fortfarande i koncept och historia fasen - det tar sin tid, och enligt mig är DIABLO 3 fortfarande i beta.

Det är klart som fan att D3 fortfarande är i Beta. De kunde inte hålla sig längre, utan var tvungna att släppa skiten för tidigt för att få mer ££$$€€! Jag har aldrig sett dem så giriga som de blivit nu. De kickade ju flera hundra stycken i sin personal även för ett par månader sen. Hoppas personligen att de blir stämda för all skit de hållit på med sen D3 släpptes.

Detta beskriver Blizzard (Activison) ganska bra för mig just nu:

http://youtu.be/e-LE0ycgkBQ

Permalänk
Medlem

inte direkt relvant att jämföra AH med sin bank om alla sina besparingar försvinner, För jag tro ingen sätter in allt de har på AH? kan du inte överleva om ah är nedstängt en liten stund så tror jag du borde göra något annat än att spela D3 faktiskt.

Visa signatur

How do you know if a person playing Diablo on Hardcore? They will tell you!

Permalänk
Medlem
Skrivet av skmzarn:

Det är klart som fan att D3 fortfarande är i Beta. De kunde inte hålla sig längre, utan var tvungna att släppa skiten för tidigt för att få mer ££$$€€! Jag har aldrig sett dem så giriga som de blivit nu. De kickade ju flera hundra stycken i sin personal även för ett par månader sen. Hoppas personligen att de blir stämda för all skit de hållit på med sen D3 släpptes.

Detta beskriver Blizzard (Activison) ganska bra för mig just nu:

http://youtu.be/e-LE0ycgkBQ

Kan inte riktigt hålla med dig och flera andra här i tråden fullt ut om att det handlar om CASH som ni så vackert beskriver det, dom har jobbat med detta projektet i 8 år så ja antagligen är det väl något dom bara har kastat ut för att tjäna pengar på det direkt?...

Självklart vill dom tjäna pengar på spelet inte det jag menar men att sitta och tro att dom slänger ut spelet innan det ens är klart för att tjäna pengar på det tror jag inte riktigt på, samt att självklart kan man ju tycka att det är dumt att spelet inte är helt perfekt när dom släpper det men vad har man förväntat sig i denna värld då folk inte ens orkar vänta 1-2 dagar på att AH ska komma upp då skulle du väl inte orka sitta och vänta 2 månader extra för att få köpa spelet heller antar jag utan att blivit bitter över det?..

Inget illa menat mot just dig bara, det är fler som har klagat över detta och jag kan hålla med er till en vis del men tycker fortfarande att blizzard gör så gott dom kan och om du tycker att någon annan tex Dice eller ArenaNet lyckas göra perfekta spel så spela då deras spel istället och se om dom nu är helt perfekta?..

MVH
jensen.