Blir ni arga när ni spelar?

Permalänk
Medlem

Jag kan bli arg ibland om jag spelar Rotmg som då har permadeath och dör med en 8/8 gubbe då blir jag arg och besviken men i andra spel, nej, men ibland kan jag säga skit om de andra spelarna eller att det är något fel på AI's eller något sånt men jag har aldrig förstört något i min vrede!

Permalänk
Medlem

Ibland, men jag tar inte sönder saker. Drar några svordomar för mig själv eller en alt+f4.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D - Arctic Liquid Freezer III 280 - ASRock B850 Steel Legend - G.Skill 64GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 - Gigabyte RTX 5080 Aero SFF - Corsair RM850X ATX 3.1 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk

Alla verkar vara änglar här asså!

Ja har tagit sönder ett tangenbord en gång i tiden, my first and last.
Har slagit till saker när jag var i 15-18 åldern... men idag påverkar det mig inte alls, tror man va dummare när man var yngre xD

Idag blir det mer som om man skriver till personen " Awesome hs" "good job" eller retas för det är kul Time changes you!

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Skrivet av antimashu:

Tänk dig att det är tredje gången du kört om ett sånt 15 minuters race för att på sista rakan, sista varvet, krocka i en bil mitt på vägen.

Eller ett objekt som bara står där utan att röra sig så som ett träd bara för du vet du "Vinner" eller leker "cool"
Jag ska bara nudda denna innan finish line och sen "BOOOOOM" Fuuuuuuuuck RAGE xD I've been there done that!

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Ha! Jodå det händer..

Brukar gå åt helvete på BF3, herregud vad man svär ibland. Eller när man sitter med en PS2 handkontroll och vrider, bänder och sliter i den..

Permalänk

Haha kul att den här tråden poppade upp. Inte hänt på säkert 5-10 år men bara härom helgen satt jag och dog gång på gång i max payne 3 och slog tillslut så febrilt på tangentbordet att jag har sår på knogarna (råkade träffa annan skit i närheten). Kul var att jag på jobbet sen och fick frågan om jag slagits i helgen (snart 30, slåss är tydligen ok, slå sönder inredning över ett spel är inte ok)

EDIT: mindes fel

Visa signatur

Travelmate 5520 som spelar upp star trek exemplariskt sålänge man inte uppdaterar till OneiricOcelot

Permalänk
Skrivet av Whine:

Kastade min gamla mobil i väggen och sa till mina föräldrar att jag hade tappat den när jag körde pingis.. Fast då sa min idiot kompis till mina föräldrar

förlåt men var bara tvungen och kommentera att jag vet verkligen hur det känns att han en inkompitent retarderar Kompis(Min är det....)

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Ha! Jodå det händer..

Brukar gå åt helvete på BF3, herregud vad man svär ibland. Eller när man sitter med en PS2 handkontroll och vrider, bänder och sliter i den..

Det där med ps2 kontrollen känner jag igen.

Innan jag kom in i pc-spelandet så hände det rätt ofta att jag bände på kontrollen och drog i spakarna när jag inte klarade någon boss på ratchet och clank. Såhär 5 år senare skrattar man ju åt det, f.ö underbart spel som man varvat 17 gånger.

Det bra är att kontrollen än idag fungerar, kvalitén var bättre förr...

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk

Det är ju faktiskt oerhört imponerande just gällande konsoller, har i svaga ögonblick försökt knäcka allt från ps1 till 360kontroller och inte som tur är lyckats än. Drog efter en misslyckad motorcykeljakt i gta4 en 360kontroll i väggen så batterier flög över hela vardagsrummet men det var bara att leta upp och köra

Visa signatur

Travelmate 5520 som spelar upp star trek exemplariskt sålänge man inte uppdaterar till OneiricOcelot

Permalänk
Medlem

Har hänt lite allt möjligt. Men har aldrig slagit sönder något faktiskt.

Spel och fotboll är inte min grej men mina största intressen

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Har slagit näven i bordet nångång s den värkte i flera dagar...men det var för att jag råkade rycka ur kabeln till min 1månad gamla IPS och sen trodde den var trasig.....

Men riktigt arg blir jag bara då ja spelar MW2 och det är nån liten 9-åring som har en egen hack server och dödar alla på ett skott då blir det till att antingen trolla eller report player

En fattig man har ej råd att ragea som en riktig karl;)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Dawidowski:

Eller ett objekt som bara står där utan att röra sig så som ett träd bara för du vet du "Vinner" eller leker "cool"
Jag ska bara nudda denna innan finish line och sen "BOOOOOM" Fuuuuuuuuck RAGE xD I've been there done that!

Det är det värsta som kan hända. Finns inget som gör mig argare!

Visa signatur

ASRock 880G Extreme3 | 60GB OCZ Vertex 3 | A-Data 4GB 1600Mhz | Asus Xonar DX | AMD Phenom2 X4 955 3,2GHz Black Edition | XFX Radeon HD6870 1024MB | Fractal Design Define R2, Titanium | FSP 650W Gold

Permalänk

Jag blir förbannad när jag spelar även när det går bra.
Häromdan så slet jag sönder sladden till musen och kastade iväg.
Den träffade glasrutan och fick ett stort hål i. Inte bra alls

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har aldrig slagit sönder något. där emot kan det hända att jag slår på min stols armstöd när idioter i bf3 springer förbi en fiende som till och med är markerad på kartan som plockar varenda jävel. blir irriterad på dumma människor

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem

Beror på , Blir oftast inte arg för det brukar inte gå dåligt förutom på LoL eftersom jag obviously är skitkass på det men svär gör jag det är nog till och med så grannarna hör ibland

Visa signatur

7800X3D//4090
Kubuntu // W10

Permalänk

Jag kan bli kokande arg. Får dock aldrig några fysiska utbrott.

Kan bli så förbannad att jag får ont i huvudet ibland dock, dålig förlorare som bara den

Permalänk
Medlem

Jag har slagit sönder för mycket p.g.a ilska kan man säga första jag hade sönder var min dataskärm slog näven i den ett antal gånger men efter ja insåg hur dyrt det var att ersätta den började ja slå o kasta annat såsom mus, tangentbord, headsetet just nu äger ja inget headset för ja knäckte mitt på mitten och mitt tangentbord börjar se ut som ett U och scrollen på musen låter som något hej kom o hjälp mig Men men så är det måste slå/kasta något när jag blir förbannad så är det och ja blir förbannad oftare än normalt det kan ja erkänna haha

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk
Medlem

Råkade slå in en skruvmejsel i dataskärmen en gång..

Permalänk
Medlem

Drog näven genom väggen en gång.. Då mår man, blev jobbigt att försöka hänga för något på ett diskret sätt i midjehöjd hehe

Permalänk
Medlem

I 99% av fallen så gör jag inte en min om det händer något, dock vart jag hyfsat förbannad exempelvis på NFS för många år sedan, hur fort man än körde så kom likförbannat cpubilarna fram precis, man såg riktigt hur dom accelererade eller bromsade beroende på hur fort man körde för att parkera som ett jäkla träd precis i vägen.

Permalänk

Jag brukar ta ut min ilska i chatten. Oftast så blir det något sådant här: "OY YUFUCKHNGI NOOB IHNTM GONWIBNE YI HUTOKFI LYJI AOWIHUHIOU!".

Edit: Jag slår inte tangentbordet, det är bara det att jag är så sur att jag skriver lite för snabbt.

Permalänk
Medlem

Dom spel som verkligen kan locka fram fan själv i mig är need for speed och liknande, vet inte hur många gånger man har börjat gapa och skrika som ett fyllo på fredag kväll för att man kört in i en osynlig grej som sticker ut ur nån vägg eller för att någon prejar en av banan eller in i en betongpelare.

Då j-lar är man farlig för allt och alla i närheten xD

Annars så är det mest att man skriker till och kanske drämmer näven i bordet samtidigt som man säger till sig själv att "Nu jävlar....". Kan faktiskt inte komma på att jag har tagit sönder något när jag spelat utan det är som värst att man sitter och skriker några minuter

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem

Kan bli irriterad som fan, speciellt då det gäller saker som att hoppa över skit..... fan asså...
Men blir nog mest förbannad på min dammsugare som jag tänker slå sönder vilken dag som helst.

Permalänk
Medlem

Oftast blir jag inte sur, men det finns gånger då jag kan verkligen vråla ut alla fula ord jag kan.
perfekta exemplet är battlefield 3 på min xbox360 när man tex skjuter en kille som sitter och gömmer sig med bazookan rätt i ryggen och han inte dör, vänder sig om och dödar mig.

Detta anser jag inte ska vara möjligt i detta spel då det ska vara "verklighets troget" och kan då vråla allt jag orkar rätt ut, bara o tänka på det gör mig förbannad!

Visa signatur

• ASUS 35" ROG Strix XG35VQ • Lian Li PC-O11 Air Mini • Ryzen 7 5800x3D • NZXT X63 • Asus TUF RTX 3070
• Asus B550-F • G.skill 2x16GB (3600MHz 16-19-19-39) • Corsair RM750x • Corsair Force MP600 1TB • Windows 11 Pro

Permalänk

Har tänkt på att nästan alla jag spelar med, som nästan aldrig blir arga annars, blir det när de spelar BF3, och så även jag, antar att det har med den förbannade nätkoden som ger alla massor av "WTF" dödar, när man dör direkt när en fiende kommer runt hörnet, fast den egentligen haft gott om tid att se en, sikta in sig och skjuta ett par skott

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Oftast inte, det är roligt att skratta åt alla som blir arga dock, i chatten osv.

Oftast är dessa även 12 år, så om dem använder micken blir det ännu roligare.

Permalänk
Medlem

Kommer ihåg när jag slog näven i skrivbordet, hade glömt min stora pyramid av Coca-Cola burkar som stod där

Visa signatur

Dator | Intel Core i5-10400 | | Asus Prime B560-Plus | | MSI RTX 3060 Ti Gaming X | | 16GB Vengeance LPX @2933 | | WD Green 240 | | 2TB PNY CS900 | | Samsung 980 NVMe | | Corsair CX750F || | Fractal Design Focus G | | Be Quiet! Pure Rock 2 | |

Kringutrustning |HyperX Cloud II| |Qpad MK90| |Logitech G400s|| Asus VN247H||

Permalänk
Medlem

Det gick åt två ps3-kontrollers förra månaden... Det är nog lite all möjlig frustration som man får utlopp för i de där lägena. Konstigt nog så ångrade jag mig inte sådär tvärt efteråt. Det kändes riktigt bra faktiskt. Så ibland får man kosta på sig lite terapi

Bättre det än att bete sig som ett litet rövhål mot andra.

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Medlem

Tangentbord är väl kanske inte helt fel att byta...

Visa signatur

AMD R5 1600 3.2 GHz | Gigabyte AX370 Gaming K3 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 3200MHz CL16 | Sapphire RX580 Nitro+ 8GB | Phanteks Eclipse P400S | 1x Samsung 970 EVO 500GB 1x WD 500GB | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av kcobil123:

Jag har några kompisar som blir riktigt arga ibland när det går dåligt för dem i spel, oftast är det när dem kör online spel. De har t.o.m haft sönder handkontroller/möss och tangentbord pågrund av att de har blivit arga. Själv kan jag inte minnas att jag någonsin blivit arg på grund av att det har gått dåligt i ett spel, visst har man gjort någon rage quit men inte mer än det. Så blir ni arga när ni spelar och varför?

När jag läste dethär så var det som om jag själv skrivit de Har precis samma erfarenheter som dig Med andra ord så vet jag kompisar som kan bli riktigt arga när det går dåligt i spel, jag kan till viss del se det logiska med hela situationen... Att när man verkligen ställt in sig på att vinna och det inte går som det ska, så blir man bara riktigt förbannad, så är det ju i sport också liksom... Men själv har jag aldrig kommit till det stadiet då jag börjar t.ex. skrika eller slå på saker Och jag hoppas även att jag INTE kommer att komma upp till den nivån

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: LG UltraGear 45GR95QE | Mus: Razer DeathAdder V3 Pro | Tangentbord: Logitech MX Mechanical