Lumia 800 eller HTC Titan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Plast4life:

Ja självklart är känslan på tv:n bättre men ganska svårt att ta med tvn på tåget (reser mkt) vill därför ha en leksak och döda tiden

En galaxy note känns intressant faktiskt.. men den känns svår att ta med sig :/ den är ruskigt stor..

Har dock hört det ska vara bättre flyt + bättre batteritider på Windows Phone ? är det sant?

WIndows phone har bättre flyt batteritiden är nog inte så stor skillnad dock. Men är mängder av appar viktigt så köp antingen en iphone eller en kraftig android eller vänta in windows phone 8 telefonerna.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 9070
32Gb

Permalänk
Medlem

http://blog.gsmarena.com/category/battery-tests/

Här finns en del att läsa om batteritider på olika telefoner

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk

Förlåt om detta kanske är lite off topic, men är det någon som har en kommentar om Nokia N9? Funderar på att köpa en sån själv

Visa signatur

E-penis: Raven
Tangentbord: LongPlanck

Såld: El Diablo, MakerBox 1.0, MakerBox 2.0, Nucleus, Tetris, Molly

Permalänk
Medlem
Skrivet av PekkaJukkasson:

Förlåt om detta kanske är lite off topic, men är det någon som har en kommentar om Nokia N9? Funderar på att köpa en sån själv

Denna tråden handlar om WP-telefoner, så varför fråga här? Provat att söka?

http://www.sweclockers.com/forum/75-mobiltelefoner/1089242-tr...

Permalänk
Inaktiv

Jag har en Titan. Har jämfört den mot en lumia 800 men jag uppskattar faktiskt min Titan mer. Kör med senaste Tango-uppdateringen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Anonymous FTW:

Ja själv vill jag ha min 26" för att njuta av spel. Därför spelar jag i stort aldrig på min mobil. Som jag skrev tidigare, jag tycker det suger stenhårt. Sen om det är 3,5 eller 5,3 så kommer det aldrig bli som 26".

Skickades från m.sweclockers.com

Sen så suger ju alla spel till vilken telefon du än kör, hur roligt är de egentligen? Då måste man verkligen vara besatt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av baxee:

Sen så suger ju alla spel till vilken telefon du än kör, hur roligt är de egentligen? Då måste man verkligen vara besatt.

Jo skärmen är bara en del av det negativa med spel i mobil. Orkade inte skriva allt, det är ju också ganska självklara saker."Spel i mobil suger" det räcker för mig. Spel är som sagt inget som skulle få mig att välja den ena mobilen framför den andra.

Visa signatur

NO MAAM

Permalänk
Skrivet av ronz:

Men sen är Lumian en grymt trevlig lur, snygg, bra storlek, och ClearBlack skärmen är underbar, svärtan tillsammans med den svarta kanten <3

Dom där 100mhz i skillnad tror jag inte alls är märkbar..

Själv tycker jag min 800 har riktigt bra batteritid jämfört med dagens telefoner.

htc titan har en 1.5 ghz scorpion