Gratis tält fullt med bäst snipers m.m

Permalänk

Väldigt generöst att ge bort grejjer bara så där må jag säga. jag o en polare hade ett camp i en server som slutade existera så vi förslorade allt vi hade(as50, NV, ghille, rangefinder, l85 mm) skulle väldigt gärna gå och hämta lite grejjer ur dina tält. jag kommer in på servern US 262, men hittar inte tälten. länken med positionen funkar ej för mig:/ har en buss så kan ta mig dit hyfsat snabbt. om du kunde visa på kartan var de är så blir du min största idol

Permalänk
Medlem
Skrivet av BEASTRID3R:

Väldigt generöst att ge bort grejjer bara så där må jag säga. jag o en polare hade ett camp i en server som slutade existera så vi förslorade allt vi hade(as50, NV, ghille, rangefinder, l85 mm) skulle väldigt gärna gå och hämta lite grejjer ur dina tält. jag kommer in på servern US 262, men hittar inte tälten. länken med positionen funkar ej för mig:/ har en buss så kan ta mig dit hyfsat snabbt. om du kunde visa på kartan var de är så blir du min största idol

Tälten har tyvärr försvunnit på något sätt,

Permalänk

kan vara en glitch som sker när servern restartar ibland, händer med tält och fordon. nästa gång servern restartas . Har råkat ur för det 2 gånger :/ Vänta och se, kolla till tälten då och då. Är du kvar där uppe i norr kan jag komma o hämta dig i bussen, kan även skjutsa dit dig om du är långt borta och vill kolla till tältena!

Permalänk
Medlem
Skrivet av BEASTRID3R:

kan vara en glitch som sker när servern restartar ibland, händer med tält och fordon. nästa gång servern restartas . Har råkat ur för det 2 gånger :/ Vänta och se, kolla till tälten då och då. Är du kvar där uppe i norr kan jag komma o hämta dig i bussen, kan även skjutsa dit dig om du är långt borta och vill kolla till tältena!

Jag är inte norr längre, är i Elektro.

Permalänk
Medlem

Tackar för informationen, var uppe vid tälten i natt. Tyvärr verkar det som om någon har sparat tälten (eller är det någon bugg)
Det finns en AS50 men ingen ammo. Det finns inga FN-FAL eller ammo och som någon skrev ovan är NVG slut. Väntade till efter en server restart men inget nytt dök upp.

Visa signatur

Silverstone TJ08-E | i7 2600K @4,5GHz | Asus Maximus V Gene | 16GB Vengeance 1600 MHz | Corsair AX850W | EVGA GTX 780 Ti SC | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser PC360 | Samsung 830 256GB SSD | WD20EARX 2TB | Vattenkylning |

Permalänk

Någon som kan lägga upp en ny bild på platsen eller ge koordinaterna?

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gunvald Larsson:

Någon som kan lägga upp en ny bild på platsen eller ge koordinaterna?

Tälten är tomma P.g.a några tog "Save-tent" efter dom lootated.