Ge bort rabattkoder-tråden [Enda tråden]

Permalänk
Medlem

Sportamore saknar mig tydligen. Men om de saknar mig på riktigt kunde de ju skickat en värdekod som inte var totalt kass;

25% Rabatt
Din personliga värdekod: J0F1BNDEI7
Värdekoden gäller i 24 timmar

För att använda värdekoden, skriver du in den i kassan. Koden gäller ordinarie pris och kan ej kombineras med andra rabatter och erbjudanden.
Gäller ej träningsmaskiner & elektronik.

Permalänk
Medlem

Bionic Dues - Steam key

VT4HE-DX7Q8-QCY9V - Tagen

Fått via en Humblebundle för ett bra tag sedan.
Bara att ta för sig den som vill.

Tagen
Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zilanto:

VT4HE-DX7Q8-QCY9V

Fått via en Humblebundle för ett bra tag sedan.
Bara att ta för sig den som vill.

Tackar

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Medlem

@Darkie: Varsågod ^^

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk
Medlem

Delar CDON fortfarande ut rabattkoder för CDON+-medlemmar då och då? Ursäkta om olämplig tråd.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | 32 GB Corsair Vengeance 3200 MHz | ASUS TUF Geforce RTX 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av L'ombra:

Delar CDON fortfarande ut rabattkoder för CDON+-medlemmar då och då? Ursäkta om olämplig tråd.

Har väl vart medlem i två år men kan inte säga att jag minns att jag gått några speciella koder, det bästa med + är att man har nära på gratis frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av abbe-san:

Har väl vart medlem i två år men kan inte säga att jag minns att jag gått några speciella koder, det bästa med + är att man har nära på gratis frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Hm, tycker mig ha sett koder dyka upp här lite och då som påstås vara för CDON+ endast.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | 32 GB Corsair Vengeance 3200 MHz | ASUS TUF Geforce RTX 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av L'ombra:

Hm, tycker mig ha sett koder dyka upp här lite och då som påstås vara för CDON+ endast.

Nu är det här visserligen fel tråd för den här diskussionen men jag har för mig att en representant från CDON sa att de har slutat med rabattkoder och istället satsar på speciella kampanjer och liknande.

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk

SPORTMORE

''Din personliga värdekod: BSB2B8M3NF

Koden gäller ordinarie pris och kan ej kombineras med andra rabatter och erbjudanden.
Gäller ej träningsmaskiner & elektronik.
Värdekoden ger dig 100 kr att handla för och gäller vid ett köp över 500kr. Men skynda, för koden gäller bara i 48 timmar! '' (dvs till 21 sep 23:59)

Permalänk
Medlem

Readly fri månad Värdekod: 3H4U U9YW 7RY9 VT4F
Säg gärna till om den används.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Nu är det här visserligen fel tråd för den här diskussionen men jag har för mig att en representant från CDON sa att de har slutat med rabattkoder och istället satsar på speciella kampanjer och liknande.

Sorry för offtopic. Har haft cdon+ sedan de införde systemet och kan på en hand räkna de enstaka gånger jag fick en kod, oftast i samband med min födelsedag. Vad gäller speciella kampanjer kan jag heller inte minnas något specifikt som inte var tillgängligt för alla kunder. Så den enda förmånen är gratis frakt över 100kr, vilket de också försöker kringgå med prissättning så som 49, 99, 199kr osv.

Vad jag vet har de bara höjt summan för hur mycket du måste handla för innan du får en kod på 50kr (tror det är 800-900kr till skillnad från 500kr som det var tidigare). Nu får man istället (vid 500kr) nått sketen kod för viaplay eller liknande som bara kan nyttjas av nya kunder.

Permalänk
Medlem

Jag handlade för 3500 igår, fick ingen rabattkod. Däremot med tanke på cdon + fick jag återbäring på typ en hundring.
Jag tänkte även nyttja rabattkoden man fått som student tidigare, 100 kr vid köp över 1000, men de har tydligen tagit bort den.
Rabattkoder får man på födelsedag och namnsdag oavsett medlemskap i cdon + (om de nu inte tagit bort det med nu).
Det var säkert ett halvår sedan jag fick en kod från cdon +

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

https://www.swebus.se/

Vi saknar dig ombord på våra bussar

Det var länge sedan du reste med oss och vi skulle gärna vilja se dig tillbaka ombord hos oss. Därför får du en kampanjkod som ger dig 20 % rabatt på din nästa resa. Kampanjkoden kan användas inom 6 månader för en biljett på alla våra egna linjer.

Kampanjkod: RE5GHPOX

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

CDON

Kod: KLPHCiC42

Koden gäller vid ett köptillfälle, ger 50 kr i rabatt vid köp över 200 kr och gäller t o m 2016-10-21.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
deichmann skor (http://www.deichmann.com/)

ger 100 kr i rabatt vid en beställning för minst 500 kr , Gratis leverans & returfrakt.

Kod: SEAW16

Visa signatur

Processor: i7, 4790k grafikort: EVGA 970 8GB ACX 3.0 SC Minne: Hyper X savage 16GB Hårddisk: Samsung 850 250Gb + 1TB diskModerkort:GA-Z97X-GAMING3 Nätagg: Fractal Design Integra M 650W upplösning: 2560x1440*144Hz IPS OS: win10

Permalänk
Moderator
Moderator

*Tråd rensad.*

Tråden är för att ge bort rabattkoder och inget annat, tiggeri är inte tillåtet.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Gymgrossisten.se
100kr rabatt vid köp över 400kr. Giltig t.o.m. 25/9
Kod: g4cf8m

Visa signatur

Åbäke: R7 3700X | ASUS X470 Strix-F | EVGA GTX 1080 FTW | 32GB RAM | Custom Loop
HTPC: i7 7700K Delid | Noctua NH-U9B SE2 | MSI Z270M Mortar | GTX 1660 Super | 16GB RAM |
Konsoler: Xbox One X | Xbox 360 | Xbox | PS4 | PS3 | PS2 | Wii

Permalänk

TIPS:
För er som vill ha rabattkod hos cdon.com så är det bara skriva till deras support på facebook och ange din mailadress så skickar dom en kod till dig!

Jag skrev, jag tänkte köpa ett ps4 av er, men min 50:- rabattkod jag fick av en vän hade precis tagit slut dagen innan, skulle ni kunna maila en ny till ...... "
och 10 minuter senare så hade jag fått en kod :=)

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredrikkarlsson:

TIPS:
För er som vill ha rabattkod hos cdon.com så är det bara skriva till deras support på facebook och ange din mailadress så skickar dom en kod till dig!

Jag skrev, jag tänkte köpa ett ps4 av er, men min 50:- rabattkod jag fick av en vän hade precis tagit slut dagen innan, skulle ni kunna maila en ny till ...... "
och 10 minuter senare så hade jag fått en kod :=)

Ljuga för kundsupport för att få en rabattkod på 50kr?
Dagens ungdom...

Permalänk
Medlem

cdon.com
50kr vid köp över 200kr
t.o.m. 24/9
kod: EATdwEP86

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Zalastax:

cdon.com
50kr vid köp över 200kr
t.o.m. 24/9
kod: EATdwEP86

Nån har tagit den redan, riktigt svårt att få tag på en cdon kod nu

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Inaktiv

50Kr att handla för hos skal-man.se
ange ordet: femtio(giltlig tom 30/9)

Permalänk
Medlem
Skrivet av makarickiri:

Gymgrossisten.se
100kr rabatt vid köp över 400kr. Giltig t.o.m. 25/9
Kod: g4cf8m

Tagen tackar så mycket!

Permalänk
Medlem
Skrivet av makarickiri:

Gymgrossisten.se
100kr rabatt vid köp över 400kr. Giltig t.o.m. 25/9
Kod: g4cf8m

Jag fick också denna koden häromdagen. Den lär fungera många ggr.

Permalänk
Medlem

cdon

SISTA dagen idag 50kr (200kr) d6TgjcC13

Permalänk
Medlem
Skrivet av erpan:

SISTA dagen idag 50kr (200kr) d6TgjcC13

Tagen! Tack!

Permalänk
Medlem

Lite sent, men 100kr rabatt på Gymgrossisten.com på köp över 400kr. Går ut ikväll 24:00.

Kod: g4cf8m

Permalänk
Medlem

Och för att hjälpa dig komma igång – ger vi dig idag 10% rabatt på hela sortimentet – utan minsta ordervärde! Använd rabattkoden i kundvagnen!

Rabattkod: welcomeback10

Rabattkoden gäller 29/9-1/10 2016 - kan ej kombineras med andra erbjudanden eller användas på fraktkostnaden.
Besök: www.conrad.se

Permalänk
Medlem

Butik: apotea
Beskrivning: 10% rabatt (antar att det gäller det totala priset).
Gäller inte receptförskrivna varor och kan inte kombineras med andra erbjudanden.
Länk: www.apotea.se
Kod: ANRTTVC
Giltig tom: 2017-02-28

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Avstängd
Skrivet av v1lle:

Butik: apotea
Beskrivning: 10% rabatt (antar att det gäller det totala priset).
Gäller inte receptförskrivna varor och kan inte kombineras med andra erbjudanden.
Länk: www.apotea.se
Kod: ANRTTVC
Giltig tom: 2017-02-28

Tack, det blev en eltandborste

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Om ni ska handla på Apotea så gör som denna länk beskriver så får ni 7% rabatt http://www.apotea.se/hyresgastforeningen
Medlemsnummret så kan ni ange: 7182936 eller till eran egna om ni är medlemmar
7% är ju alltid bättre än inget

*tiggeri raderat*

Skickades från m.sweclockers.com

tiggeri raderat, läs trådreglerna /mod