Permalänk
Medlem

Skulle gett pengar för att se en katt få psykbryt o anfalla skärmen:)
Riktigt rolig tråd, men tycker synd om ts.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem

Klösmöjligheter mellan matplats och där de brukar spendera dagen är ett bra sätt att få en lite lugnare katt
Fast vissa katter är mer klösiga än andra, hursomhelst att bli arg på djuret för något sådant är bara korkat. Finns ju annars spray som ska hålla katten borta, kan ju testa på kanterna på skärmen etc? Vet inte hur bra det fungerar dock aldrig behövt använda det.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D @ 5,0ghz | Custom H2O Loop | TUF GAMING X670E-PLUS | 32GB Corsair @ 3000mhz | GTX 3080 | Samsung 960 EVO 500GB | Samsung 870 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 2TB | Soundblaster Z-Xr | Asus ROG Swift PG279Q | Corsair 850W-HX | Thermaltake The Tower 900

Permalänk
Medlem

dagens katter

Permalänk
Medlem

Ett annat tips är att inte överklocka musen för det skulle ses som en utmaning för katten att fånga den

Visa signatur

Bärbara [ Nada ]
Jobbets [HP Elitebook]
Stationära [ kaputt ]
Övrigt [LG OLED65C2] [PS5] [Xbox One X] [Xbox One Series X]

Permalänk
Avstängd

den katten är köttfärs nu va? jag har inte katter för jag htar då dom ska klösas

och jag vet säg inte att det är jag som ägare som skall hålla ply på dom. alla är inte bäst på husdjur. men jag vet detta.

Men grr så förbannat jag blitt på katten hade låst ut han på balkongen natten ut och släppt in honom på morgonen, gör han sen om det igen då hade jag blivit förbannad katter brukar vara smartare

Visa signatur

Intel core i7 3770k 4,6ghz - 16gb ddr3 - 4tb lagring ,256gb SSDhd - gtx 670
testat SLI och fick i 3dmark 15600 på performens