Hur seriös är ClickOk?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lifooz:

Ett misstag dom gjorde var ju att stämma dig, som är medlem här på Sweclockers.
Snacka om att vilja dra ner företaget i skiten.
Skönt att dom misslyckades, och fick betala ännu mer.
Sådana där företag ska inte finnas.
Det är dock en annan sak när dom FÖRSÖKER bättra sig, som t.ex Billebro.se
Det stället har inte varit mycket att hurra för, men nu går det riktigt bra att beställa därifrån, om man bortser från att man kan få sitta ett tag i telefonen om man vill ha tag på dem.
Men ClickOk har vad jag har sett, inte ens försökt att bättra sig, utan kört på i samma sketna anda, och för att slippa dras med skiten så startade dom nytt under nytt namn, men det blir ju bara same shit different name, nåväl det återstår att se vad som händer kring dom där hov-narrarna.

Instämmer. ClickOK's VD som söker "nya" ägare kan ju fortsätta mingla på finest.se. Där gör han sig nog bättre då han inte klarar att driva ett företag, alternativt driva ClickOK i Ryssland. Grabben är ju jätteduktig på ryska. Ryssarna skulle bli helnöjda med ClickOK.ru

Дешевые компьютерные аксессуары - прийти и купить!

Permalänk
Avstängd

Nu påstår alltså ClickOK att dom sålt bolaget, vem fan vill köpa ClickOK efter alla negativa skriverier, och vem köper en webshop utan att skriva ett kontrakt som förhindrar säljaren att starta en ny webshop?
Nej det där är rena skitsnacket, dom måste bort från branschen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lifooz:

Ett misstag dom gjorde var ju att stämma dig, som är medlem här på Sweclockers.
Snacka om att vilja dra ner företaget i skiten.
Skönt att dom misslyckades, och fick betala ännu mer.
Sådana där företag ska inte finnas.
Det är dock en annan sak när dom FÖRSÖKER bättra sig, som t.ex Billebro.se
Det stället har inte varit mycket att hurra för, men nu går det riktigt bra att beställa därifrån, om man bortser från att man kan få sitta ett tag i telefonen om man vill ha tag på dem.
Men ClickOk har vad jag har sett, inte ens försökt att bättra sig, utan kört på i samma sketna anda, och för att slippa dras med skiten så startade dom nytt under nytt namn, men det blir ju bara same shit different name, nåväl det återstår att se vad som händer kring dom där hov-narrarna.

Det var nog inget misstag att stämma mig. De hade säkerligen tänkt igenom det noggrant. Felet de gjorde var att stämma mig på oriktiga grunder vilket föranledde Tingsrätten att ogilla åtalet.

Den tråd jag startade på Sweclockers efter att domen vunnit laga kraft skapade en debatt som engagerat väldigt många. Det är också flera Sweclockersmedlemmar som delat med sig av sina erfarenheter av ClickOk. Information om denna debatt har spridits på internet i en mycket stor omfattning. Sannolikt är det alla trådskrivare och många medlemmar på Sweclockers som bidragit till detta.

De negativa omdömen om ClickOk upphörde inte trots debatten. ClickOk blockerade möjligheten att kommentera på deras Facebook-sida. Att rätta upp sitt renomé vore mer logiskt än att fortsätta på samma linje. Nu byter de namn istället.

Sweclockers medlemmar visar också vad kundkraft samt internet egentligen har för effekt på sådana händelser. Kraften är långt över vad jag kunde föreställa mig.

Skrivet av Skuggan74:

Nu påstår alltså ClickOK att dom sålt bolaget, vem fan vill köpa ClickOK efter alla negativa skriverier, och vem köper en webshop utan att skriva ett kontrakt som förhindrar säljaren att starta en ny webshop?
Nej det där är rena skitsnacket, dom måste bort från branschen.

Det kanske finns någon Sweclockersmedlem som kan svara på vem som kan tänka sig att köpa ClickOk KB.

Permalänk
Medlem

jag gillar inte clickOK vartfall, ofta de prisdumpar för att toppa prisjakt, man köper varan ändå och sedan blir det tjabb som tusan med ursäkter varför man inte kan köpa varan trots att lagersaldot bekräftar att den finns

Visa signatur

RetroPC samlare av högsta nivå.
medlem 504 på sweclockers
https://timmynator.se