Permalänk
Medlem

Black and White

Hej!

Familjen flyttade för två år sen till ett nybyggt hus. Jag möblerade som jag trodde att jag ville ha det, men så var inte fallet. Efter något år började jag få smått panik över att det var så trångt, både på skrivbordet och i rummet.

Jag ritade upp två modeller i 3ds Max för att testa lite om storlekar skulle gå ihop sig mm.

Det finns fortfarande saker att göra för att jag ska bli helt nöjd. Typ lite mer LED-belysning. Just nu har jag ingen alls på ovansidan av skrivbordet. Jag vet dock inte hur jag ska lösa det för tillfället.
En uppgradering av tv:n är jag riktigt sugen på. Kommer dock dröja ett tag tills jag får 5k över. Det kommer isåfall bli en 42" alt 46".

Jag lägger först upp ett par bilder som visar hur det såg ut från början, och sedan under ommöblering, och avslutar med hur det ser ut nu.

Black and White

Visa signatur

FD Define Mini C | ASRock Z97E-ITX | Intel i7 4790k | Asus STRIX GTX 1070Ti OC
Adata 16GB 1600MHz | Samsung 850 Evo 500GB | OCZ 240GB | EVGA G2 650W
Huawei Honor8 | Lenovo Y14ISK

Permalänk
Medlem

Trevligt rum måste jag säga! Jobbar du som bartender eller är det en hobby?

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Trevligt rum Men varför tycker du att 6950 är worst shit ever?

Visa signatur

Båtbyggare med mera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrKanin:

Trevligt rum måste jag säga! Jobbar du som bartender eller är det en hobby?

Jo det duger Det började som hobby, men när korten togs jobbade jag, vi hade nämligen haft ett Corona-event kvällen innan

Skrivet av Skylar7s:

Trevligt rum Men varför tycker du att 6950 är worst shit ever?

Hehe, 6950 tycker jag är ett riktigt bra och prisvärt kort, det var kylaren jag syftade på, riktigt jobbig var den med coilwhine och ett tickande vid fläkthastigheter över 40%

Visa signatur

FD Define Mini C | ASRock Z97E-ITX | Intel i7 4790k | Asus STRIX GTX 1070Ti OC
Adata 16GB 1600MHz | Samsung 850 Evo 500GB | OCZ 240GB | EVGA G2 650W
Huawei Honor8 | Lenovo Y14ISK