Arma2/DayZ Server! Massa roliga/användbara funktioner!

Permalänk

Arma2/DayZ Server! Massa roliga/användbara funktioner!

Server namn: Swe, all are welcome! | 400+ Vehicles | Bases! | Removing parts! | NPC:s | Survival above all else! | 1.7.6.1 103419 | Day 24/7
IP: 46.165.221.97:2372

Mod: DayZ Chernarus

Hejsan allihopa, har haft flera DayZ servrar nu ett par månader och äntligen kommit igång rejält!
Först av allt, websidan: http://dayzsvea.upptagen.net/index.php där det finns stats för vår server och jätte mycket info!

Info:
50 slots
Restart varje 6 timmar, 00:00, 06:00, 12:00, 18:00.
Crosshair: ON
3P: ON
NP: OFF
Sidechat: ON

Sjukt mycket fordon då vi vet hur drygt det är att ta sig tvärs igenom hela kartan för att hitta dem.
Även en attackhelikopter, väl gömd, rejält trasig och hyfsat strikta regler.
Grymt bra anti-hack system som loggas i realtid till admins så vi kan kicka banna folk så fort något konstigt händer.
Alla admins är vänliga och hjälper mer än gärna till
Jobbar hela tiden med att förbättra både servern och hemsidan, förslag tas på allvar.
Finns även en teamspeak till servern där ni kan snacka med andra okända spelare, gå in i grupper så ingen annan hör er än bara er grupp and so on
Ligger på: upptagen.net

Smakprov på funktioner:
Npc:er
Cargo check
Animated helicrashes
Remove clothes
Towing
Auto refueling
"Tag your friends"
Och många fler.

JSRS är en grym mod som förbättrar alla ljud i arma2, oa och co. Vapnen blir att låta riktigt maffiga, medans fordon blir "verkliga".
Det går lika bra att köra med den som utan den, väljer man utav bara man inte bry sig i att ladda ner något. Men jag tycker ni ska testa!
Denna mod funkar nu till vår dayz server, finns en liten guide och länkar på websidan!

Mer info hittar ni på websidan om ni är intresserade

Permalänk

Låter jävligt nice detta! Blir att testa servern

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk

Lämna gärna feedback ^^

Permalänk
Skrivet av Reptor_93:

Lämna gärna feedback ^^

Kört nu ett tag och upptäckte att NPC:erna var lite väl jobbiga

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

Riktigt skön server må jag säga.
Synd att lite oväntade grejer kan hända, så mycket som en dum bror som skjuter mot cookie_93 o hans polare igår.. och idag måste ge upp sin väska för att vi blev upptäckta xD
Inte mer än rättvist dock

/ Dolan [B.R.F]

Permalänk
Skrivet av ezakimak:

Riktigt skön server må jag säga.
Synd att lite oväntade grejer kan hända, så mycket som en dum bror som skjuter mot cookie_93 o hans polare igår.. och idag måste ge upp sin väska för att vi blev upptäckta xD
Inte mer än rättvist dock

/ Dolan [B.R.F]

Tackar tackar!
Haha, så farligt va det inte
Dessutom skjöt han på oss efter att vi hade gett han skjuts, bara elakt o.o

Dessutom kan den alltid bli bättre, och alla som vill får gärna komma med förslag, bara att registrera er på hemsidan och göra en post!

Npcerna är inte super op längre

Permalänk
Medlem

Servern la ner precis och våran Heli gick åt skogen!
Jag överlevde men sitter fast inuti ett litet hus. Går det att fixa?

Permalänk
Skrivet av Esrakuf:

Servern la ner precis och våran Heli gick åt skogen!
Jag överlevde men sitter fast inuti ett litet hus. Går det att fixa?

Det va en schemalagd server restart vid klockan sex
Kanske vi kan fixa
Just nu är jag dock inte "hemma"