Permalänk
Skrivet av Zippeer:

ja det gör det

vet du om det är lite olika storlekar eller om det bara är en 2.5mm tillexempel? skulle vilja ha typ 2/2.5/3mm

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalleteodor:

vet du om det är lite olika storlekar eller om det bara är en 2.5mm tillexempel? skulle vilja ha typ 2/2.5/3mm

Finns billigt på FT

Visa signatur

5600x, x470-f, 3080 10GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalleteodor:

Skrivet av Spelaspel:

Finns billigt på FT

Följer med i kitet också om man kollar på andra bilden.

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Avstängd

Funderar på att göra en större beställning av e-juice, lite på chans då det enda jag har gjort är att ha läst om dem och undrar om någon har erfarenhet av one hit wonder eller Blue dot vapors. One hit wonder har jag sett många lyriska recensioner av men även de som inte gillar deras juicer alls, för blue dot vapers nästan bara positiva..så lutar åt dem. Någon som har andra erfarenheter av någon (eller helst båda) av dem?
Min Yaeliq beställning tycks sitta fast i tullen på arlanda.. två 100ml flaskor, någon som vet hur mycket extra det kan bli och hur lång tid det kan ta?

Permalänk
Skrivet av Zippeer:

Följer med i kitet också om man kollar på andra bilden.

ah man va inte säker på dom det va dom eller om det va något annat.

Permalänk
Medlem

Igår fick jag en sådan kraftig dry hit att jag tror att bomullen tog eld. Det smakade ju såklart obeskrivligt dåligt och brände friskt i lungorna i ett par timmar efter, något jag bör vara orolig över? Idag känns det helt okej i luftvägarna.

Satt och puffade med Ijust2 tanken på typ 50 watt, har ingen aning om vad som hände. Jag hade massvis med juice i tanken och den hade stått i minst 5 minuter sedan blosset innan (som inte vart torrt alls). Min X Cube 2 som buggade på något vis kanske??

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Avstängd
Skrivet av KKay:

Igår fick jag en sådan kraftig dry hit att jag tror att bomullen tog eld. Det smakade ju såklart obeskrivligt dåligt och brände friskt i lungorna i ett par timmar efter, något jag bör vara orolig över? Idag känns det helt okej i luftvägarna.

Satt och puffade med Ijust2 tanken på typ 50 watt, har ingen aning om vad som hände. Jag hade massvis med juice i tanken och den hade stått i minst 5 minuter sedan blosset innan (som inte vart torrt alls). Min X Cube 2 som buggade på något vis kanske??

Också varit med om sådana där dry hits helt utan förvarning. Körde du aspire coils? De suger verkligen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av retro123:

Också varit med om sådana där dry hits helt utan förvarning. Körde du aspire coils? De suger verkligen.

Kör med Ijust2 egna coils, men de är likadana som Aspires så gissar på att det är samma skrot. Får köpa nått nytt, kanske ge mig in på TC

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av retro123:

Funderar på att göra en större beställning av e-juice, lite på chans då det enda jag har gjort är att ha läst om dem och undrar om någon har erfarenhet av one hit wonder eller Blue dot vapors. One hit wonder har jag sett många lyriska recensioner av men även de som inte gillar deras juicer alls, för blue dot vapers nästan bara positiva..så lutar åt dem. Någon som har andra erfarenheter av någon (eller helst båda) av dem?
Min Yaeliq beställning tycks sitta fast i tullen på arlanda.. två 100ml flaskor, någon som vet hur mycket extra det kan bli och hur lång tid det kan ta?

Bluedot är klockrena... Grymt god juice för knappt några pengar alls!

CTC Cereal och Milk of the poppy är grymma!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ludde:

Bluedot är klockrena... Grymt god juice för knappt några pengar alls!

CTC Cereal och Milk of the poppy är grymma!

Ok, låter bra!

Permalänk
Skrivet av lejon74:

Inter1908

Ingen av dom kiten är marknadsledande längre, och ingen av dom ger dig bästa av allt, som start duger båda gott nog, aspire har alltid...vart lite glasfiber varning för coilsen till dom, dock inte alla som har ont av de, dom ger lite mer smak av själva coilen än genomsnittet, många kör på båda, kanger tankens rba ska va rätt bra, har inte testat den man får med själv än, ska du handla fasttech så är ju småsummor, kolla kanske på lösa delar, lär ge mer, kanske ipv D2, den rek. många, eller färdigt kit med topfill iStick 60w TC/Melo 2, den finns nog på eciggs.se tror ja de va här i Sverige, lär inte bli besviken på dom om testarna på Youtube har vart ärliga o har bra smak :), kolla te.x in vapingwithtwisted420 eller pbursado eller rip trippers, alla finns på Youtube, bland 100talen andra

Jag kan ha hittat 2st Nautilis Mini tankar, vilken mod skulle du isåfall rekommendera till dom?
Vill att den i grunden ska vara enkel att hantera och gärna från någon svensk sida.
Insett att jag nog inte orkar vänta på en fasttech leverans..

Permalänk
Medlem
Skrivet av retro123:

Ok, låter bra!

Glöm inte return15 för 15% rabatt och beställ för 50$ så får du fri frakt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av retro123:

mitt fastnade också i tullen

tror det är 25% av priset
dock osäker om de räknar frakten också, beställde för 25 dollar, så 25% på 250 blir 62,5...
tror saker under 200kr inte sätts moms på? kan ha fel, nåja får väl se när det kommer fram

EDIT: någon i tråden hade skrivit tidigare om detta:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inter_1908:

Jag kan ha hittat 2st Nautilis Mini tankar, vilken mod skulle du isåfall rekommendera till dom?
Vill att den i grunden ska vara enkel att hantera och gärna från någon svensk sida.
Insett att jag nog inte orkar vänta på en fasttech leverans..

Det beror på hur mkt du vill lägga i första hand, ego one batterie och iJust batteri ska va simpla o rätt bra, aspire har väl sina tub moddar med, och frågan om du vill ha inbyggt eller löst batteri, passtrough/vejpa när den laddas, då finns det massvis med bra alternativ.

Kunde inte länka alla svenska butikerna jag hade fastnålat, men esmokes.se, rökutaneld.se, eciggs.se är några, RuE hade aspire Pegasus för 535 plus 19frakt du kan dra av 10% dvs. 53kr med koden svejpa, eller forum(forum ger mindre tror jag dock), annars om du har Facebook kan du gå med i köp sälj ecigg gruppen där, nästan säker att några har vad du söker o billigt där, fast då måste du veta vad du söker till och börja med, på ett ungefär iaf.

Permalänk
Medlem

Undrar lite om ipv D2, då kundtjänsten inte visste så frågar jag er här istället, står att den klarar Ti om jag förstår rätt, men räcker det med 50joule som den verkar ange som max i TC, då andra ipv(4S) verkar ha 50j för Ni och 100j för Ti(titan), men jag kan inget om det så jag undrar lite innan bara. Jag är ingen som vejpar på typ 100w eller så inte ens hälften så jag kanske klarar mig med en sån(?) Tacksam för alla svar:)

Permalänk
Medlem

Är sugen på attt testa, vart bör man beställa ifrån och vad ska man beställa? /Nybörjare

Permalänk
Medlem

finns många svenska sidor som säljer bra starkit som man bara väljer till en juice oftast allt annat ingår, googla på e-cigarett/er, eller ecig så lär du få upp några eller förslag längts ner på google-sidan

Permalänk
Proffsmoddare

Dags för en ny mod!! och dra åt helvete vilket mästerverk!!

Feast your eyes upn this!

Min nya Nielsen Semi V2 dual 18650 Mosfet box The Dark Side efition!!!

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ludde:

Glöm inte return15 för 15% rabatt och beställ för 50$ så får du fri frakt!

Perfekt! Tack!

Skrivet av Viochee:

mitt fastnade också i tullen

tror det är 25% av priset
dock osäker om de räknar frakten också, beställde för 25 dollar, så 25% på 250 blir 62,5...
tror saker under 200kr inte sätts moms på? kan ha fel, nåja får väl se när det kommer fram

EDIT: någon i tråden hade skrivit tidigare om detta:

Surt, ingen ide att beställa mer därifrån då..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av [WP@]Wolverine:

Wow, den var snygg du! Var köpte du den?

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av retro123:

Wow, den var snygg du! Var köpte du den?

Custombyggd utav en av medlemmarna i Svenska RBA gruppen på FB han gör endast ett fåtal och jag var en av de lyckliga INbyggd on oiff switch och Rent silver istället för koppar i hela modden

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Skrivet av lejon74:

Kunde inte länka alla svenska butikerna jag hade fastnålat, men esmokes.se, rökutaneld.se, eciggs.se är några, RuE hade aspire Pegasus för 535 plus 19frakt du kan dra av 10% dvs. 53kr med koden svejpa, eller forum(forum ger mindre tror jag dock), annars om du har Facebook kan du gå med i köp sälj ecigg gruppen där, nästan säker att några har vad du söker o billigt där, fast då måste du veta vad du söker till och börja med, på ett ungefär iaf.

Tror jag kör på Pegasus, vilket batteri rekommenderar du på RuE och borde man köra 1,6 eller 1,8 ohm coilsen pp nautilus mini?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inter_1908:

Tror jag kör på Pegasus, vilket batteri rekommenderar du på RuE och borde man köra 1,6 eller 1,8 ohm coilsen pp nautilus mini?

Jag har inte koll på om Pegasus ska ha löst batt. eller om de e inbyggt, annars köp 1-2stk LG HG2, det är dom bruna hos RuE, köpte 4 själv precis, coils till aspire kvittar nog ta en av varje och prova, det var nog 2årsen jag sålde av min nauti mini, och Pegasus blir ju lite overkill på en tank som kanske kan klara 20w men å andra sidan är du ju sett for-a-long time, och kan uppgradera dig tank-määsigt om du skulle vilja det i framtiden, på RuE så skriver du svejpa i "lös i check/rabattkod/presentkort, men hela rabbaten kommer inte fram fören man väljer klarna bank check out, då ges hela rabbaten, inegn aning om varför men det har vatt så länge, lycka till!

Permalänk
Medlem

http://i.imgur.com/nn4uuDF.jpg
http://i.imgur.com/S5mCnA3.jpg
http://i.imgur.com/sFBkBmq.jpg

Dra åt helvete med dig! Jag vill också ha!

Riktigt snygg! Säg till om du ska sälja den i framtiden

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inter_1908:

Det ska finnas ett ladd-ställ till Pegasus också, vet ej om det ingår, tror även den modden är snyggast i mörkgrå eller silver, om man nu bryr sig om de. När man betalar så menade jag det alternativet där man bet. med sin bankdosa eller mobilt bank-id eller "e-leg".

Om du inte redan köpt nautilus tanakrna, så hade jag kollat in istick 60w Tc startkit med melo 2, då blir man inte av med både skjortan å brallan tror det ligger på 629 eller nåt sånt -10% dock verkar RuE bara ha den i svart men den är trevligare i stainless/silver, tanken är ju värd kanske en 300ing(har inte kommit ut löst än) så då ger man bara 300pix för 60wattarn vilket är ett steal! löst batt. krävs där med dock. Kolla vilka färger esmokes.se har dom i med, och även eciggs.se ska ha den, esmokes ger troligen 5% med svejpa än.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Zippeer:

Dra åt helvete med dig! Jag vill också ha!

Riktigt snygg! Säg till om du ska sälja den i framtiden

You can have it when you pry it from my cold dead hands!!!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

You can have it when you pry it from my cold dead hands!!!

Det kan nog lösas

Visa signatur

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Zippeer:

Det kan nog lösas

HA! Jag har en stor jävla skyffel som jag svingar helt utan sans och reson!!!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@[WP@]Wolverine Det var en ordentligt snygg mod! Får man fråga vad den gick lös på?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

@[WP@]Wolverine Det var en ordentligt snygg mod! Får man fråga vad den gick lös på?

har man tur så kanske man får tag i en begagnat för 2000:- om 1 år

Visa signatur