Är Microsoft DDOS:ADE JUST NU????

Permalänk
Avstängd

Är Microsoft DDOS:ADE JUST NU????

hejsan jag kommer inte in på varken Hotmail eller skydrive. det star att sidan är överbelastad. är dom ddosade tror ni eller hackade???? kommer inte in på Hotmail via appen heller... Eller har dom bara server byte???

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk

Kommer in utan problem.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 4670k 3.4GHz MB: Asus Z87-A GPU: Radeon R9 280X RAM: Corsair Vengeance LP 16GB HDD: WD Blue 1TB PSU: be quiet! Pure Power 630w Låda: Fractal Design Define R4 Arctic White OS: Windows 7 Home Premium 64bit KB: Ducky G2PRO Grey PBT MX Clear
¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Medlem

Tat lugnt, jag kommer in som vanligt. Så det är säkert hos dig som problemet ligger

Permalänk
Skrivet av Gimbergsson:

Tat lugnt, jag kommer in som vanligt. Så det är säkert hos dig som problemet ligger

Vet inte om jag skulle känna mig lugnare av att veta att jag vore ensam om problemet ärligt talat

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk

Microsoft är nog ALLTID DDOSADE..:

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Inaktiv

Fungerar hur bra som helst för mig.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Slimdex:

hejsan jag kommer inte in på varken Hotmail eller skydrive. det star att sidan är överbelastad. är dom ddosade tror ni eller hackade???? kommer inte in på Hotmail via appen heller... Eller har dom bara server byte???

DU KAN PRÖVA www.downforeveryoneorjustme.com SÅ SLIPPER DU SKAPA EN TRÅD NÄSTA GÅNG!!11caps1!lock!1.

Folk skyller lite vad som helst på DDoS numer verkar det som.

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

DU KAN PRÖVA www.downforeveryoneorjustme.com SÅ SLIPPER DU SKAPA EN TRÅD NÄSTA GÅNG!!11caps1!lock!1.

Folk skyller lite vad som helst på DDoS numer verkar det som.

Exakt! men http://isitup.org/ funkar också

Permalänk
Avstängd

fungerar galant för mig.

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]