Hur betalar jag med paypal? (Xbox one)

Permalänk
Medlem

Hur betalar jag med paypal? (Xbox one)

Jag får bara inte till det.

Jag har lagt till paypal som betalningssätt på xbox.com.
Det dyker upp i min Xbox one, men när jag ska betala så går det inte.

Jag vet att andra gjort det, men hur gör man? Måste jag ha ett amerikanskt paypal och hur skaffar jag det i så fall med tanke på att jag bara har svenska kreditkort?

All hjälp välkomnas.

Visa signatur

Intel Core i7 6850K 3,6 GHz 15MB @ 4,7GHz kyld med Noctua NH-U9S på MSI X99A Raider
Corsair Vengence LPX 64GB (8x8GB) DDR4 3000MHz @ 3200 MHz
2x MSI GeForce GTX 1080 8GB Aero OC i SLI
HyperX Predator 480GB M.2 och 4x Samsung 750-Series 250Gb i raid 0
Oculus Cv1. Win10 pro

Permalänk

Hade samma problem med min xbox 360.

Fyllde i mina uppgifter flera gånger och försökte sen med min profil på datorn, det gick inte. Skickade ett klagomail inom någon funktion på hemsidan och rätt vad det var så fungerade det bara. Måste tillägga att du automatiskt tecknar en prenumeration och att den drar pengar så länge som du har pengar på kontot.

Det finns 2 sätt att avsluta prenumerationen och det är: 1 att tömma paypalkontot eller 2 att gå in på xbox hemsida och hitta rätt ställe att avsluta prenumerationen.

Vad kostar det nu? 69 kr/ månad? I längden blir det ganska dyrt jämfört med att köpa påladdningskort.

Visa signatur

Intel Xeon E5520 LGA 1366
Brave new world: O wonder! How many goodly creatures are there here! How beauteous mankind is! O brave new world, That has such people in't.

Permalänk
Medlem

Om du ska avbryta automatiska betalningar med paypal kan du alltid avbryta det i Paypal

https://www.paypal.com/ca/webapps/helpcenter/helphub/article/...

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Persontyp Alfa:

Fyllde i mina uppgifter flera gånger och försökte sen med min profil på datorn, det gick inte. Skickade ett klagomail inom någon funktion på hemsidan och rätt vad det var så fungerade det bara. Måste tillägga att du automatiskt tecknar en prenumeration och att den drar pengar så länge som du har pengar på kontot.

Det finns 2 sätt att avsluta prenumerationen och det är: 1 att tömma paypalkontot eller 2 att gå in på xbox hemsida och hitta rätt ställe att avsluta prenumerationen.

Vad kostar det nu? 69 kr/ månad? I längden blir det ganska dyrt jämfört med att köpa påladdningskort.

Håller med helt och hållet här!

Köp en pre-paid kort på spelbutiken.se / cdon.se eller liknande.
Mycket mer värt och man blir inte bunden.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •