Permalänk
Avstängd

Tips på gaming mus?!

Tjena tjena! Hade tänkt mig införskaffa mig en ny gaming mus.. men behöver lite tips Kommer mest köra Lol, battlefield, cod o lite annat smått o gott ^^!! Har själv sett ut Steelseries Rival som ser riktigt schysst ut! Skulle va kul om nån kan säga fall den är bra/dålig.. Max budget: 600kr

xX_DragonSlayer_Xx

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk
Medlem

mus är så pass individuellt att jag inte tycker att du borde lyssna på vad någon har att säga.

Mus X kan ha världens bästa prestanda och ligger 100% perfekt i min hand, men för dig ger den karpaltunnel efter 10 minuter.

Knata in på närmaste fysiska butik och känn dig för. Tusen internetanvändares åsikt är inget substitut för vad du kommer kunna känna på fem sekunder med musen i hand

Permalänk

Blev rikigt missnöjd med min första mus då jag inte hade chansen att känna på den.
många bra reviews men inte passade den min hand, Så se till att du provar den i en butik eller hos en polare kanske till och med
sitter nu på en Mionix Naos 7000 och den passar min hand mycket bättre:)
PS: kör med stl.9 på handskarna på mitt jobb om du vill ha någon sorts riktlinje
samma storlek 9 som på stridshandske 2k

Visa signatur

|CPU| AMD Ryzen 7 5800X3D|GPU| PowerColor Radeon RX 7800 XT Hellhound| MoBo| MSI X370 XPOWER GAMING TITANIUM |RAM| - G.SKILL Trident Z 3600Mhz 32GB|CPU kylare| Noctua NH-U12A|PSU | EVGA Supernova 1300W G2 |Chassi| Fractal Design Define R4 | Airsoftare norr om Västerås! :D