CS GO lag (Söker tjejer)
Hej! (Hoppas att denna typ av inlägg är tillåten här)
Jag söker 2 tjejer till ett CSGO lag, 3 killar är med men vill ha ett mix lag. Detta för att stödja tjejer, många tjejer blir inte accepterade i spelvärlden vilket jag vill bidra till att ändra. Tycker även att bara tjejlag är väl bra men att det är, enligt mig, bättre att spela tillsammans om tjejer ska bli mer accepterade inom E-sport
Sökt i lite mer offentliga grupper för svenskar som gillar cs go men inte hittat tjejer som visat intresse, testar på fler ställen här.
Söker 2 tjejer i olika ranker, en runt Gold Nova rankerna och en som är runt DMG eller högre. Samma system är det med 2 andra killar som är med förutom mig, en högre rankad en lägre. Detta då det tvingar att man ska acceptera varandra laget och att alla inte är lika bra, detta leder då till att man måste acceptera motsatt kön och mindre bra/erfarna spelare vilket leder till att vi får en bättre stäming och det underlättar för alla att bli bättre och möjligtvis gå in på området E-sport ltie mer
Ålder spelar ej roll sålänge ni beter er moget och kan ta kritik, men även ge kritik.
Ni ska kunna bete er, alla gör misstag och det bör accepteras av er och mot er.
UNGEFÄR SAMMA SOM ÖVRE!
||||||
(Mixade ranker och kön i laget tyckte jag lät som en bra idé. Då tvingas man acceptera varandra, om någon inte accepterar det så behöver de inte vara i laget helt enkelt. Vilket gör att vi kan få en bättre stämning inom laget och alla bidrar till att hjälpa varandra att bli bättre.)
||||||
Mer krav:
Man bör vara aktiv, redo att spela i grupp några gånger i veckan men även 2-3 om alla inte är inne samtidigt varje dag osv, men som mål är att spela som ett lag med träning ca 3 gånger i veckan gärna mer om folk kan.
Självklart ska man gärna ägna tid själv åt att bli bättre med aim träning, DM och bara spela med varandra. Så aktiviteten bör vara ganska hög.
Sen måste man vilja bli bättre och inte bara gå med i ett lag och tro att man blir bäst utan måste kämpa för det. Många killar är ofta negativa om att tjejer kan bli bra men det visas ej så mkt att de kan, då esport är mansdominerat. Men det ändrar vi på!
Roller och träningstider inom laget diskuterar vi sedan.
Lite om mig:
Heter Isak, 15 år och brinner för Counter Strike Global Offensive. Går atm i grundskolan i 9:an ska gå teknik på gymnasiet.
Vart folk bor spelar inte så stor roll tills vi kanske börjar söka till lite mindre turneringar, men sålänge man kan få skjuts någon gång då och då är det ju lugnt.
Kommunikation blir via Teamspeak när vi spelar officiellt som lag men vid små matcher på sidan om (då vi är mindre än fem) kan ske på valfria sätt.
Tack för mig och hör av er om ni är intresserade eller undrar över något.
steamcommunity.com/id/isark
// Isak