Omdömen om ebutik "Fler bollar i luften AB" ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hudiksvall
Registrerad
Maj 2012

Omdömen om ebutik "Fler bollar i luften AB" ?

Hej!
Jag hade tänkt beställa en Jojo och då tänkte jag beställa från http://flerbollar.e-butik.se
Jag vill gärna veta om ni har någon erfarenhet av denna butik, eller om ni känner någon som har haft någon erfarenhet av den. Bra eller dålig. Så man inte slänger pengarna i sjön liksom.
Om ni vet någon annan hemsida som säljer bra Jojoar (?) uppskattas det verkligen.

Tack på förhand!

Mvh

ASUS Maximus IV GENE || Intel Core i5 2500K || be quiet! Dark Rock Pro 2 CPU Cooler || MSI Radeon R9 280x 3GB Twin Frozr || 2st ADATA XPG 8Gb 1600Mhz || be quiet! Straight Power E9 680W 80+ Gold Modulärt || Western Digital Blue 750GB || ASUS Supreme FXII 7.1 || Samsung SSD Evo 120GB || be quiet! Silent Base 800 B/O

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Jun 2010

Kikade runt lite...aktiebolag grundat 1992, aktiv facebook-sida, stor fysisk butik i stockholm...
Är nog inga som helst problem med trovärdigheten, angående kvalitet kan jag inte säga mycket då det var mååånga år sen jag använde en jojo sist

Chassi: Cooler Master N400 | Moderkort: Asus P8Z77-V PRO | CPU: Intel i7-3770K | Minne: Corsair Vengeance @ 1600mhz 16GB | GPU: Sapphire Radeon R9 280X 3GB VAPOR-X (Tahiti XTL) | PSU: Corsair TX 750W | SSD: OCZ Vertex3 120GB & Samsung 830 120gb

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hudiksvall
Registrerad
Maj 2012
Skrivet av sharkfinz:

Kikade runt lite...aktiebolag grundat 1992, aktiv facebook-sida, stor fysisk butik i stockholm...
Är nog inga som helst problem med trovärdigheten, angående kvalitet kan jag inte säga mycket då det var mååånga år sen jag använde en jojo sist

Man tackar för att du tog dig tiden till detta, kollade lite på vad dom hade och det verkar som väldigt bra kvalitet faktiskt
Tar nog och beställer en därifrån faktiskt

Skickades från m.sweclockers.com

ASUS Maximus IV GENE || Intel Core i5 2500K || be quiet! Dark Rock Pro 2 CPU Cooler || MSI Radeon R9 280x 3GB Twin Frozr || 2st ADATA XPG 8Gb 1600Mhz || be quiet! Straight Power E9 680W 80+ Gold Modulärt || Western Digital Blue 750GB || ASUS Supreme FXII 7.1 || Samsung SSD Evo 120GB || be quiet! Silent Base 800 B/O

Trädvy Permalänk
Forumledare
Plats
Jönköping
Registrerad
Jun 2004

*tråd flyttad*

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet. Funderar du på att anmäla ett inlägg? Tveka inte! Gör det även om du är osäker. Det är vår sak att bedöma det, inte din.