Permalänk
Medlem

BUGG - Ignore listan

Dom jag har på ignore, visas även fast dom ligger i den listan.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk

@Orici:

Se inläggen här

Blockeringar fungerar annorlunda i den här versionen av siten; istället för att dölja andras inlägg blockeras bara PM och inlägg där de citerar dig. Anledningen till det är att vi vill minska risken för missförstånd där en grupp personer svarar varandra, men alla inte ser alla delar av konversationen. Skulle det vara någon vars åsikter du bara ogillar kanske det går att bortse från inlägget? Bryter det mot några regler så uppskattar vi också om du hjälper till med att rapportera det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -X-hellfire:

@Orici:

Se inläggen här

Blockeringar fungerar annorlunda i den här versionen av siten; istället för att dölja andras inlägg blockeras bara PM och inlägg där de citerar dig. Anledningen till det är att vi vill minska risken för missförstånd där en grupp personer svarar varandra, men alla inte ser alla delar av konversationen. Skulle det vara någon vars åsikter du bara ogillar kanske det går att bortse från inlägget? Bryter det mot några regler så uppskattar vi också om du hjälper till med att rapportera det.

Tack. Måste säja att jag inte gillar SweC 6.0 nya saker.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Trodde också att det var en bugg.
Finns ett antal användare som i princip uteslutande skriver provocerande inlägg, forumupplevelsen blir så mycket trivsammare av att dölja dessa istället för bli irriterad när man scrollar förbi...
Har man redan blivit gammal och bitter månne?

Permalänk
Medlem
Skrivet av henkiii:

Trodde också att det var en bugg.
Finns ett antal användare som i princip uteslutande skriver provocerande inlägg, forumupplevelsen blir så mycket trivsammare av att dölja dessa istället för bli irriterad när man scrollar förbi...
Har man redan blivit gammal och bitter månne?

Precis

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tänkte precis påpeka detta, har inte varit inne så mycket på forumet sedan 6.0 och såg nyss en tråd där några av dom jag ignorerade hade svarat och till min stora fasa så såg jag vad dom hade skrivit.

Om den gamla funktionaliteten skulle tas tillbaka skulle det uppskattas väldigt mycket då det är en funktion som jag tyckte var väldigt bra. Eller att så fort det är en ignorerad användares inlägg så ser man det inte förrns man klickar på en visa knapp för att visa det eller liknande.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk

Ja verkligen trist med denna försämring av en vanlig "Ignore lista" som finns på de flesta forum. Kan vi få tillbaka den tack.