Det är fortfarande inte alla som håller med dig när det kommer till SSDN. Jag har hört att V300 är väldigt populär vilket din "säkra" källa också påpekar, något jag inte hade någon aning om var att dem hade "tydligen" mixtrat med den nyare batchen. Tack för hinten, då ska jag definitivt inte rekommendera den i framtiden. Något jag inte kan hålla med dig dock var dina källor enligt nätaggregatet. Det var jätte många som trodde att det var agget men i dem flesta fallen så var det korrupta moderkort som var orsaken. Man får hela tiden ta all information på nätet med en nypa salt. Det finns mängder med propaganda. Med mängder propaganda menar jag personer som tror sig ha hittat felet. I detta fall agget, byter ut det och kanske har tur i några timmar innan samma problem uppstår. Förstår du vad jag menar. Jag har hört mängder med kritik mot Corsair. Men jag har också hört mycket bra och även kända youtubers som har över 2 miljoner prenumerationer som rekommenderar detta agg. Om du har ett agg som du känner något som har eller använder själv så länka gärna det så kan jag ta en titt på det. Och lägga in i kundkorgen. Men det du länkade nu är bara på 550W och det är inte riktigt optimalt att köra ASUS STRIX R9 285 DirectCU II OC 2GD5 som enligt beskrivningen kräver 600W minst på 1 kort.
Jag vet att det inte är 600W men 550W är för lite och riskabelt för Crossfire även du borde veta det.
Jag har lärt mig min läxa, frågan är har du lärt dig din?