Ejaculator VR är vuxenleksak för virtuell verklighet på Indiegogo

Permalänk
Avstängd

Hahaha, jag som hela tiden trodde att det var datorer och datorkomponenter som var våra "vuxenleksaker". Där ser man

Visa signatur

https://mega.nz/#!xNBjAJKA!OQctTR0tY5EK1Dk68MV0loIyCD3ftwL_KI...
(DX-11 DLL-fil till SweetFX/Reshade som är kompatibel med GTA 5)

Permalänk
Medlem

Må säga att ni har skapat Comedy Gold i denna tråd, grabbar, fortsätt så här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av celoz:

Jag tyckte det var intressant. Porren har drivit en hel del av IT-utvecklingen i många sammanhang så det är intressant att se hur det artar sig.

Vill minnas VHS och BetaMax var bara en sådan enorm sak. BetaMax var den bättre lösningen men de vägrade ta med porr industrin. Därför satt ens föräldrar med VHS spelare, då den fick porrfilmerna.

Vill minnas liknande skedde mellan blueray och HD-DVD, men där var det även kapaciteten för datalagring som spelade roll.

Skrivet av Sveklockarn:

Jag tror du skulle må bra av att sluta vara en sån moralist.

Apropå ditt råd om att gå ut så lägger jag upp den här för dig och andra moralister att begrunda:
http://i.imgur.com/SLYtWkG.jpg

Kommer väl en dag där det står:
Farligt: Vara ute o leka
Konsekvens: Du blir överfallen/bortrövad eller våldtagen
Typexempel: Lång lista på fall som sker varje år med barn och vuxna som försvinner och hittas döda.
Också farligt: Umgås med personer på stan
Konsekvens: Man blir nerslagen och rånad
Typexempel: Mängden folk som detta sker varje vecka...
Vad ska barnen göra istället?: Stanna inne och lek med träleksaker från farfars tid...

Permalänk
Skrivet av Paddanx:

Vad ska barnen göra istället?: Stanna inne och lek med träleksaker från farfars tid...

Nej för fasen, det är bly i färgen på leksakerna

Permalänk
Medlem

Känns som ett aprilskämt tbh

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Så, hur många tänkte funda?

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Så, hur många tänkte funda?

Jag backar men kanske skall funda när den finns i fyndhörnan hos någon butik.

Testpersoner. "Du får inte behålla ditt exemplar efter test".

Visa signatur

Desktop: Moderkort: ASUS STRIX B350-I Gaming | CPU: AMD R7 3700X | RAM: 2x16GB Corsair 3600MHz CL16 | GFX: Radeon RX 6950 XT Red Devil | OS: Windows 11 Pro x64 | Monitor: ASUS PG279Q & ASUS PB278Q

Notebook: ASUS UX482EG i7-1165G7 / 32 GB / 1 TB
Nintendo Switch/New 3DS XL - 1006-2151-2466

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paddanx:

Vill minnas VHS och BetaMax var bara en sådan enorm sak. BetaMax var den bättre lösningen men de vägrade ta med porr industrin. Därför satt ens föräldrar med VHS spelare, då den fick porrfilmerna.

Vill minnas liknande skedde mellan blueray och HD-DVD, men där var det även kapaciteten för datalagring som spelade roll.

En av DVDns slagfasta argument var att man kunde byta kameravinkel i filmen. Vem tror du använde den funktionen?

Permalänk
Medlem

Jag ser direkt möjligheten för långdistansrelationer. Tänk er en tvåspelarvariant med lösvagina och löspenis som synkas över nätet, film med en 3D variant av ens partner och ljudet ifrån partnerns sovrum. Där har vi ett multiplayer som skulle intressera mig iaf!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Desktop: | Win10 | InWin 303 | ASUS TUF X570 | AMD Ryzen 5 3600 | Noctua NH-U12S (PP) | Intel 600p 256GB | Gigabyte GTX 670 | 32GB DDR4 2400Mhz | Corsair RM650x | 3x 1080 Screens |
Datacenter: | 1x Physical | 1x Virtual |
Laptop: | 2x |

Dell Certified Technician

Permalänk
Medlem

Om inte Jonas testar denna är det lika bra han börjar jobba med något annat.

DETTA ÄR FRAMTIDEN JONAS

VIDEOREVIEW!!!

Visa signatur

gege

Permalänk
Medlem

Sad world..

Visa signatur

Gamer: AMD RYZEN 1800,MSI X370 Gaming Pro, DDR4 32gb 2666Mhz, Vega 56 8GB,OCZ Trion 240GB, Samsung SSD 830 128gb, 2TB HD, WD HD 650GB, XFX 850W HTPC: i5 2500, 16gb ram, samsung ssd 500gb, Gefroce 1030

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schnitz:

Jag och ett par klasspolare snackade redan för drygt 20(!) år sedan om hur det borde funnits en spelkontroller i form av ett hål att sticka dicken i och någon sensor i form av något litet mekaniskt hjul som känner av riktning och hastighet för att synka med själva sexdatorspelet.

Du är inte ensam om idén. Jag såg koncept på sånt här i tidningar för ca tjugo år sedan... så fort som folk hade börjat prata om Virtual Reality och "Cybersex".

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av xpanterx:

@Elakekocken: De behöver inte vara ändlösa, kommer säkert en anus-formad variant också...

Hamnar de här på rätt pris så kommer de sälja som smör, varje tonåringkilles dröm haha

anusformad och en naken just-in bäver som dansar framför haha

Permalänk
Medlem

Kvinnor har haft sexleksaker hur länge som helst, en uppsjö olika varianter. Så varför fnissas det om män nu får en?

.

Visa signatur

AMD Thunderbird 1.33 GHz (133 MHz Bus), Epox 8K7A, 1 x 256MB Corsair PC2100 DDR SDRAM, 20.5GB 7200 RPM Western Digital EIDE, Visiontek GeForce 3

Permalänk
Skrivet av Sveklockarn:

Problemet är fortfarande ditt moralistiska förhållningssätt.

Vad tror du om att sluta döma och låta folk göra som dom vill sålänge ingen annan skadas?

Du har rätt, det är så mysigt i porrbranschen, det är ingen som tar skada. Du har övertalat mig. Mer VR-porr åt folket. Det är hög moral.
Tack för mig.

Visa signatur

i7-6700K | ASUS Z170 Pro Gaming | MSI GTX 1060 Gaming X 6GB | HyperX Fury 16GB | Sandisk Ultra II 960GB | BeQuiet Pure Rock | Fractal Design R5 | Corsair RM750x | Qpad Mk-50 | Qpad 8K | Dell 2412m

Permalänk
Medlem
Skrivet av JamesBanana:

Jag ser direkt möjligheten för långdistansrelationer. Tänk er en tvåspelarvariant med lösvagina och löspenis som synkas över nätet, film med en 3D variant av ens partner och ljudet ifrån partnerns sovrum. Där har vi ett multiplayer som skulle intressera mig iaf!

Skickades från m.sweclockers.com

Now go och koda lite program

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av djlasseman:

Du har rätt, det är så mysigt i porrbranschen, det är ingen som tar skada. Du har övertalat mig. Mer VR-porr åt folket. Det är hög moral.
Tack för mig.

Från svenska Wikipedia:

Moralist används i vardagligt tal ofta som en negativt laddad benämning. Den ges till människor som man anser lägger sig i andras liv, och därmed sätter sig till doms över deras levnadssätt. Dock finns det vissa som anser att moralism och att bli kallad moralist är något positivt. De anser ofta att dagens samhälle degenererats och att det krävs en viss moralism för att upprätthålla ett "samhälle som fanns förut".

Var det bättre förr, när alla gick ut?

Permalänk
Skrivet av Sveklockarn:

Från svenska Wikipedia:

Moralist används i vardagligt tal ofta som en negativt laddad benämning. Den ges till människor som man anser lägger sig i andras liv, och därmed sätter sig till doms över deras levnadssätt. Dock finns det vissa som anser att moralism och att bli kallad moralist är något positivt. De anser ofta att dagens samhälle degenererats och att det krävs en viss moralism för att upprätthålla ett "samhälle som fanns förut".

Var det bättre förr, när alla gick ut?

När argumenten tar slut kan man börja märka ord...

Visa signatur

i7-6700K | ASUS Z170 Pro Gaming | MSI GTX 1060 Gaming X 6GB | HyperX Fury 16GB | Sandisk Ultra II 960GB | BeQuiet Pure Rock | Fractal Design R5 | Corsair RM750x | Qpad Mk-50 | Qpad 8K | Dell 2412m

Permalänk
Medlem
Skrivet av djlasseman:

När argumenten tar slut kan man börja märka ord...

Du verkade inte förstå vad jag avsåg med moralism, så jag tyckte att det var en passande copy-paste.

Så, vem är du att döma vad andra gör?

Permalänk
Skrivet av Sveklockarn:

Du verkade inte förstå vad jag avsåg med moralism, så jag tyckte att det var en passande copy-paste.

Så, vem är du att döma vad andra gör?

Pratade inte du nyss om att ingen tar skada? Kan du utveckla det?

Du verkar döma mig och har inte något problem med att göra det.
Du får också gärna förtydliga på vilket sätt jag dömer. Jag är lite på det oklara med definitionen.

Visa signatur

i7-6700K | ASUS Z170 Pro Gaming | MSI GTX 1060 Gaming X 6GB | HyperX Fury 16GB | Sandisk Ultra II 960GB | BeQuiet Pure Rock | Fractal Design R5 | Corsair RM750x | Qpad Mk-50 | Qpad 8K | Dell 2412m

Permalänk
Medlem
Skrivet av djlasseman:

Du har rätt, det är så mysigt i porrbranschen, det är ingen som tar skada. Du har övertalat mig. Mer VR-porr åt folket. Det är hög moral.
Tack för mig.

Ja du jag tror fler tvingade prostituerade i Thailand tar skada än skådisar i Hollywood porrfilmer. Så jag köper inget argument att detta skadar mer stackars tjejer. Ju fler som kollar på högbudgetporr i VR desto mindre folk åker till Thailand och färre tjejer blir sålda som mänskliga lösfittor.

VR-porr räddar världen! (sarkasm)

Visa signatur

13700KF, RTX 3080ti, Arctic Freezer 360, 16GB b-die 3866-15-15-15, 1TB 970 Evo+28TB snurrdisk, Phanteks P400a, Samsung 34" Odyssey G5 C34G55T.

Permalänk
Medlem
Skrivet av djlasseman:

Pratade inte du nyss om att ingen tar skada? Kan du utveckla det?

Allt jag kollar och kollat på har baserat sig på frivilliga kommersiella transaktioner, för porrbranschens del en ekonomisk ersättning för ett skådespel. Känner du många i porrbranschen personligen?

Skrivet av djlasseman:

Du får också gärna förtydliga på vilket sätt jag dömer. Jag är lite på det oklara med definitionen.

Du sitter och häver ur dig att produkten är skadlig för moralen och att lösningen på det är att gå ut. Du dömer på så vis ut alla potentiella användare som viljelösa offer, inkapabla att ta ansvar för sina egna liv och sexualitet, till exempel.

Hur är någonting oklart?

Permalänk
Skrivet av Sveklockarn:

Allt jag kollar och kollat på har baserat sig på frivilliga kommersiella transaktioner, för porrbranschens del en ekonomisk ersättning för ett skådespel. Känner du många i porrbranschen personligen?
Du sitter och häver ur dig att produkten är skadlig för moralen och att lösningen på det är att gå ut. Du dömer på så vis ut alla potentiella användare som viljelösa offer, inkapabla att ta ansvar för sina egna liv och sexualitet, till exempel.

Hur är någonting oklart?

Ok. Då får jag tacka för upplysningen. Jag hade fått för mig att det var många utsatta människor i porrbranschen. Men om allting står bra till där så är det ju bara ge med sig att det inte är någon som tar skada.

Att unga generellt kan handskas med sin sexualitet kan jag inte säga med nån större säkerhet, jag kan bara prata utifrån egna erfarenheter här, och jag tycker att jag själv inte mådde bra av att titta på porr, och att det gav mig en skev bild av verkligheten. Jag har också sett andra på sociala medier som uttryckt samma åsikt, och det finns även åtminstone ett TED-talk på samma tema. Jag kan också utifrån egna erfarenheter säga att jag mår bättre av att vistas ute i naturen regelbundet, och minska på tiden framför skärm/mobil.

Jag tror att fler skulle gynnas av det och samhället i stort. Är det att döma personer? Om jag uttryck mig otydligt här med kring vad jag "tror" och vad jag har för "åsikter" så är det beklagligt.

Förresten så förväntar jag mig inte att du ska byta din åsikt, eller hålla med mig.

Visa signatur

i7-6700K | ASUS Z170 Pro Gaming | MSI GTX 1060 Gaming X 6GB | HyperX Fury 16GB | Sandisk Ultra II 960GB | BeQuiet Pure Rock | Fractal Design R5 | Corsair RM750x | Qpad Mk-50 | Qpad 8K | Dell 2412m

Permalänk
Medlem
Skrivet av djlasseman:

Ok. Då får jag tacka för upplysningen. Jag hade fått för mig att det var många utsatta människor i porrbranschen. Men om allting står bra till där så är det ju bara ge med sig att det inte är någon som tar skada.

Har du någon lista på branscher vars tjänster du nyttjar regelbundet, där du kan garantera att ingen mår dåligt/blir kränkt/är utsatt/är demunaniserad/[sätt in valfri etikett]? Har du reflekterat över varför du och somliga andra gör skillnad på tjänster? Kan det vara så att ni anser att kvinnor är viljelösa offer som inte kan ta ansvar för sin egen sexualitet? Hur blir någon så övertygad om sakförhållanden i en hel bransch, utan att vare sig ha jobbat där eller känner någon som gjort det?

Skrivet av djlasseman:

jag tycker att jag själv inte mådde bra av att titta på porr, och att det gav mig en skev bild av verkligheten.

Tråkigt att höra, porr är annars en utmärkt fantasivärld att drömma sig bort i ett ögonblick eller två. Du förstår ändå någonstans att dina personliga sexuella erfarenheter och de tyckanden du baserar på dem inte är objektiva?

Skrivet av djlasseman:

TED-talk

Jag gillar verkligen TED, men det blir allt mer dynga där tyvärr.

Skrivet av djlasseman:

Jag kan också utifrån egna erfarenheter säga att jag mår bättre av att vistas ute i naturen regelbundet, och minska på tiden framför skärm/mobil.

Känn dig nöjd med att du hittat din egen lycka, tvinga inte på den på andra. Tack.

Skrivet av djlasseman:

Jag tror att fler skulle gynnas av det och samhället i stort. Är det att döma personer? Om jag uttryck mig otydligt här med kring vad jag "tror" och vad jag har för "åsikter" så är det beklagligt.

Jag har debatterat en hel del liknande saker, och jag uppfattar dig som en moralist. Är du inte det så kan nog ingen vara gladare än du själv, för då har du massa energi kvar som du inte slösar på att trötta ut andra människor.

Fridens!

Permalänk
Hedersmedlem

Har raderat ett inlägg som föll under §1.6

Mvh
Überklass
Moderator

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk

@Sveklockarn:

Du har givetvis rätt i att många mår dåligt.
Tack för en god diskussion.

Visa signatur

i7-6700K | ASUS Z170 Pro Gaming | MSI GTX 1060 Gaming X 6GB | HyperX Fury 16GB | Sandisk Ultra II 960GB | BeQuiet Pure Rock | Fractal Design R5 | Corsair RM750x | Qpad Mk-50 | Qpad 8K | Dell 2412m

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schnitz:

Jag och ett par klasspolare snackade redan för drygt 20(!) år sedan om hur det borde funnits en spelkontroller i form av ett hål att sticka dicken i och någon sensor i form av något litet mekaniskt hjul som känner av riktning och hastighet för att synka med själva sexdatorspelet. Helt ofattbart att det har tagit sådan tid för marknaden att lansera nåt som ett par random skolgrabbar hade planer på redan då.
Hur som helst så lär guld-eran av denna teknik vara under perioden från det att det är svårt att skilja från verkligheten fram tills tekniken är så sofistikerad att den kan ge en könssjukdomar eller bli gravid.
Tyvärr så befinner vi oss just nu i en tid när man tvingas "logga in" på något personligt konto för att kunna använda grejer. Räkna med att övervakas även när ni latjar med denna manick. Kul när en *achievement unlocked* autodelas till fjärtbook-tidslinjen.... men å andra sidan lär folk vara så avtrubbade av inskränkt integritet att det anses som vardag när *Ejaculator VR app - achievement: went limp* visas för släkt och kollegor.

Kanske dags att vi faktiskt släpper loss och bjuder på oss själva.

Tänkt den värld där vi kan prata öppet om att jag "sprang 3,4 på slingan igår och orkade komma 3 ggr"
Idag är allts så jävla PC så man spyr.
Istället är vi fåfänga men när det kommer till att prata om vissa saker så "passar det inte".

Amma på restaurang är ok, men att prata om att man älskar fina vårtor.. då blir det konstigt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av djlasseman:

Problemet enligt mig är ett samhälle som inte ser andra människor. All tid spenderas framför datorskärm eller mobiltelefon.
Produkten som nu talas om i denna artikel kommer att ta detta ett steg längre, där man inte längre behöver söka en partner att umgås med.

Om du menar att vi inte kommer se en tendens av att allmänheten i större utsträckning blir mer ego av produkter som denna är väl det utmärkt. Men jag har svårt att se att det är så enkelt att om den enskilde individen inte är lockad av produkten ska man undvika köp. Jag tror att det är större än du och jag.

Men snälla, bara för att man köper en fleshlight och kollar på porr i VR behöver man väl inte sluta att umgås/söka närhet med människor. Lika logiskt som att en kvinna skulle sluta umgås/söka närhet med motsatta könet för att man köpt en dildo eller liknanade sexleksak, det är en sexleksak...

Jag kan hålla med dig om problemet angående mobiltelefoner, snarare facebookandet på mobilen!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem

Om denna känns främmande finns ju Real Doll som iallafall ser mänsklig ut, kommer nog utrustade med AI och servomotorer i framtiden.
http://www.vuxentoys.se/realdoll/

Visa signatur

LianLiPC-V355bequiet!E9-480W-MSIB350M-MortarW10-WD-BlackSN750Ryzen7™2700MSI RX6500XTSONY-65"TV-ZD9
Övriga datorer ej i drift