Permalänk
Medlem

Bokningssystem för Wordpress

Letar efter ett gratis fungernde bokningssystem/plugin på svenska till en wordpress hemsida. Tanken att det ska finnas möjlighet att lägga in lediga 1h tider som ska kunna bokas av besökare. Betalningar i samband med bokning behövs inte just nu men kan komma att behövas i framtiden, alltså en bonus om det finns.

Än så länge har jag endast hittat på engelska och då hemsidan är på svenska ser det lite konstigt/oserriöst ut.
Undrar om någon har förslag/lösning på mitt dilemma?

Permalänk

Jag har kollat runt väldigt mycket gällande detta. Tyvärr så finns det ingen GRATIS Svensk variant såvidare du inte skapar en egen eller att du översätter den själv.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 5500 | CPU COOLER: Noctua NH-D15 | MB: MSI B-550 Gaming Plus | GPU: Gigabyte GV-RX580AORUS-8GB (Radeon RX580 8G) | RAM: 16 GB TridentZ 3200MHz DDR4 | SSD: OS/PROG/SPEL: 2x Kingston A400 480GB (Raid 0) | HDD (Lagring): 500 GB | Chassi: Cooler Master Storm Trooper (Windowed) | PSU: Coolermaster V1200 | Skärmar: 3x24" ACER - G246HLBbid 60hz + 1x24" ACER - GN246HLB 144hz

Permalänk
Medlem

Hej alla!

Letar efter samma funktion som är gratis, engelska funkar fint för mig. Jag ska ha det till en Wordpress sida som är tänka att funka som en bokningssida för biljetter man kan köpa.
Det enklaste som finns ex:

1: val av biljett
2: antal biljetter
3: att komma till kassan för att betala, vilka betalsätt kort alt. länka till ex: de 4 största bankerna.
4: att beställaren får ett mail på det som är beställt med sin info.
5: något annat jag ev. har missat som skulle behövas.

Tack på förhand till alla på Sweclockers.
Med vänlig hälsning Zoltrix

Visa signatur

$$

Permalänk
Medlem
Skrivet av 0skis:

Letar efter ett gratis fungernde bokningssystem/plugin på svenska till en wordpress hemsida. Tanken att det ska finnas möjlighet att lägga in lediga 1h tider som ska kunna bokas av besökare. Betalningar i samband med bokning behövs inte just nu men kan komma att behövas i framtiden, alltså en bonus om det finns.

Än så länge har jag endast hittat på engelska och då hemsidan är på svenska ser det lite konstigt/oserriöst ut.
Undrar om någon har förslag/lösning på mitt dilemma?

Hej!

Vilka är det du har hittat som är på engelska?
Tack på förhand

Visa signatur

$$