Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H0zz3
i och för sig, men 2200:- är ändå att ta i tycker jag. Men fungerar USB grejsen bra då? I vilka affärer kan man hitta den för det priset?

ja usb-donglen funkar bra för tredje gången. Klicka på länken, lägg den i varukorgen, och betala den bara, så har du den i övermorgon.

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

Tjena

Har precis köpt en T610 å nu har jag lite frågor, Ja har lite java spel som jag skulle vilja instaler hur går jag till väga på min Nokia 6100 va det bara att koppla upp den med ir å instalera.
Kan jag föra över min telefonbok från min 6100 till T610 eller måste jag skriva in allt igen har givetvis sparat allt från 6100 det är sparat i .ncc format.
Ovanför joysticken i displayen har jag en fyrkant som är delad i fyra delar å i övre högra hörnet är det blått vad är det? Hittar inget i manualen om den.
När telefonen är i viloläge å man för joysticken åt något håll så kommer man till telebok, skrivnytt, menyn och internettjänster kan man ändra det så att man kommer till något annat tex kalendern?

Lite frågor hoppas någon kan svara.

Visa signatur

Mvh Adam
Laptop MacBook Pro, Htmac Mac mini, Barndator iMac G5, iPod mini, iPod Nano
"They have the Internet on computers, now?" Homer Simpson

Permalänk
Medlem

fykanten tro jag är en symbol för menyn.
Tror att man kan ändra så att man kommer till kalendern i genvägar(i menyn). Fast det är bara vänster man kan ändra på.

Permalänk
Medlem

Symbolen längs ner i mitten står för vad som händer när man trycker på joysticken. "Fyrkanten" är skrivbordet, den står alltså för att man kommer till skrivbordet (huvudmenyn) när man trycker på joysticken. Något förvirrande innan man har insett hur det funkar..

När man för joysticken till vänster kommer man till det som står först i genvägar-menyn, man kan alltså lägga vad man vill där. De andra joystick-funktionerna kan man svjv inte ändra.

Permalänk

lite nya tips fan man kanske ksulle ta sig i genom manualen.
Kan man inte blädra fram ett namn och sen välja skriv sms måste man skriva först sen skicka?

Visa signatur

Life is a bitch, fuck it.

Permalänk
Medlem

Tjena!

Är en stolt ägare av en t610, men på sista tiden har jag börjat bli irriterad över bruset, man hör knappt längre vad jag säger. Däremot hör jag perfekt vad som sägs i andra ändan.

Därför hade jag tänkt att uppdatera min lur, men frågan är var?

har läst igenom rätt mycket i denna tråden, men det är ju som sagt mycket så jag har nog missat en hel del.

jag bor i sthlm, vilket serviceställe ska jag lämna in den på? Går det lika snabbt / smärtfritt på alla, eller är vissa bättre än andra, och i såfall vilka? Hur lång tid tar det tills jag får tillbaka min telefon? Kostar det någonting, eller ska man visa upp kvittot? kan man välja att få den både hårdvaruuppdaterad och mjukvaruuppdaterad eller avgör de själva?

Tackar på förhand!

Visa signatur

NF7-s v2 | 2400+ XP-M @ 13 x 200 - SLK-947U + 92mm | 2x A-Data pc3200 BH5 | 9700np @ 9700pro 390/340 - ZM80C-HP + 80mm | 2x WD 120GB 8MB @ Raid 0 | 3DMark 2001 v330: 19055p | 3DMark 03 v340: 6051p

Permalänk

gå till Komab i salengallerian. det tar en timme att fixa, kostar nada. inget kvitto behövs.

Visa signatur

kan lite av varje

Permalänk
Medlem

komab i salengallerian lär knappast kunna fixa bruset då det är en hårvarufix. De som fixar det är Engströms samt Service Åström

Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk
Medlem

Har porblem med överföring av bilder. Jag kan skicka bilder jag laddat hem utan problem men när jag har en stor bild som jag gör om till 128*127 pixlar så går det inte att se bilden i telefonen. Vad behöver jag göra?

Visa signatur

Hej & Hå

Permalänk
Medlem

Weeeeeeeeeeeeeee, nu bär det snart av till närmaste Siba eller Onoff butik för att "hämta ut" en Sony Ericsson T610. Tack Folksam

Visa signatur

MIDI Tower ATX NEXEC 202 300W |Asus P4800 SE| Pentium 4 3.0 GHz| 512 MB DDR *2| ASUS TI4200 G-Force 4 128 MB DDR TV-Out|

Permalänk
Medlem

kan man synka en T610a mot Lotus organizer? jag råkar nämligen ha det installerat på datorn sedan förut

Visa signatur

(ü) Ironi borde vara ett skolämne. (ü)

Permalänk
Medlem

Entlich har jag min T610 i hand :D. Hur länge ska man ladda den första gången, gäller fortfarande 12 timmar eller???

Visa signatur

MIDI Tower ATX NEXEC 202 300W |Asus P4800 SE| Pentium 4 3.0 GHz| 512 MB DDR *2| ASUS TI4200 G-Force 4 128 MB DDR TV-Out|