Permalänk
Avstängd

Söker ett 6800xt!

Som rubriken lyder så söker jag ett AMD Radeon 6800xt kort!
Betalning sker via swish.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aspen98:

Som rubriken lyder så söker jag ett AMD Radeon 6800xt kort!
Betalning sker via swish.

Läs hela annonsen här

Ett tips om du kan tänka dig något annat. 6900XT Släpps senare idag

Visa signatur

Ryzen 9950X3D | 96 GB Ram | RTX 5090 | Samsung 990 Pro 4 TB * 3 | Corsair 1500W
Macbook Pro M4 Pro | 48 GB Ram | 512 GB SSD
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

Jag har ett 6800xt, dock har det en hel del coilwhine. Samt att jag tagit av kylaren för att montera vattenblock på det. Dock är orginalkylaren på igen eftersom det lät för mycket om kortet för min smak. Ljudet är inte lika närvarande med orginalkylaren på. Dock kan garanti har rykt i och med avmonteringen. Jag köpte det för 7990. Kan tänka mig att släppa det för 7000kr med ovan nämnda defekter.

Visa signatur

Mac mini M2
PS5 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av murzoo:

Jag har ett 6800xt, dock har det en hel del coilwhine. Samt att jag tagit av kylaren för att montera vattenblock på det. Dock är orginalkylaren på igen eftersom det lät för mycket om kortet för min smak. Ljudet är inte lika närvarande med orginalkylaren på. Dock kan garanti har rykt i och med avmonteringen. Jag köpte det för 7990. Kan tänka mig att släppa det för 7000kr med ovan nämnda defekter.

Om TS inte vill ha det så är jag intresserad, skicka gärna ett pm isf

Visa signatur

Följ Teknikstrul på Youtube
Har jag vunnit en budgivning? Skicka swishförfrågan, nedan finns min adress:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av murzoo:

Skicka gärna ett pm!