Lian Li PC-O11 Dynamic PCMR Limited Edition

Permalänk
Medlem

Lian Li PC-O11 Dynamic PCMR Limited Edition

Jag vill sälja mitt Lian Li O11 PCMR limited edition som jag köpte September 2020 då jag istället bytte till ett m-ITX chassi. Denna utgåva har glaspaneler i spegelglas som gör att det endast ser ut som en blank yta tills du slår på din dator och belysningen på insidan får komponenterna att träda fram. Totalt 2000 chassin finns av denna variant.

Detta är chassi 1075/2000.

Chassit har lite repor på insidan av sidopanelen för att kablarna från grafikkortet låg emot glaset. Jag kunde bara se det efter att jag monterade isär datorn.

Jag har kvar kartongen till chassit, och chassit bör vara helt komplett, förutom att det kan saknas någon skruv och buntband i tillbehörspåsen. Jag ska dock kontrollera detta.

Jag säljer detta enbart för upphämtning. Dels för att det är omständigt att skicka ett chassi, samt att jag vill att köparen ska kunna besiktiga det innan köp.

Chassit går att hämta i Västerås.

Budstart 1000kr.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Lian Li PC-O11 Mini | Asus Crosshair VIII Impact | Ryzen 5900x | G.Skill Trident Z RGB 2x8GB 3800MHz CL15 | EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA | Corsair SF750 80+ Platinum

Permalänk
Medlem

1000 kr hämtar

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom