Crypto.com och transaktioner

Permalänk

Crypto.com och transaktioner

Innan kund jag använda kortet för att föra över pengar till Crypto.com men nu har banken spärrat den möjligheten.

Jag tänker nu att jag ska föra över pengar direkt från en annan bank till Crypto men får upp en adress med en bank i Litauen. Hur funkar det, är det safe att sätta in/ta ut genom den funktionen?

Det här får jag upp från Crypto.
Tips mottages med glädje!!

Institution Name: Transactive Systems UAB
Address: Jogailos St 9, Vilnius, 01103, Lithuania
Country: Lithuania
Please note:

The name on your bank account must match the legal name associated with your Crypto.com account
Transfer up to $ at a time
Transfer may take 2-5 business days to become available in the app
Crypto.com charges no fees for bank transfer but your bank might, please check with them accordingly

Regards,

The Crypto.com Team
[/b][/b]

Permalänk
Medlem

Första frågan är om du har pratat med banken då de spärrat överföringar?

Sedan ska du föra över från din andra bank till ditt FIAT-Konto och då går transaktionen därigenom, TROR JAG, då jag känner igen adressen, men oavsett så om du ska ta ut pengar från Crypto.com behöver du koppla FIAT till din Svenska bank. Det du kan göra om du känner osäkerhet är att föra över 10kr till en början för att se så det är rätt och inga konstigheter men jag skulle prata med banken först om varför de spärrat överföringarna och förklara att släpper ni inte detta mister ni en kund, det finns många banker som vill ha potentiella miljonärer som kunder inom loppet av några år, ni är tydligen inte en av dom kan du alltid säga.

Hade samma problem, några överföringar gick hur bra som helst tills de spärrade, ringde, sa som det var och sedan var det löst.

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.