Retro svårt att få tag på!? (ZALMAN VF1000)

Permalänk
Medlem

Retro svårt att få tag på!? (ZALMAN VF1000)

Hej!
Jag har plockat fram ett gammalt moderkort som jag vill få igång men saknar en sak för jag ska vara/bli nöjd och det är något så onödigt som ZALMAN VF1000.

Så frågan är om någon av er data älskande människor kan veta var jag kan hitta den här tillbehöret?

Jag tycker att jag har letat överallt men bara lyckats finna en och det var på tradera, men då det ska bli SLI så ser det konstigt ut om bara den ena har VF1000.

ASUS STRIKER EXTREME (2006-07)
CPU Q6600
GPU GTS 8800 320MB
RAM 8GB
PSU 800

Permalänk
Medlem

Antingen så kollar du begagnat och letar som fan, eller så provar du och kanske riskerar en större del genom denna länk: https://gameshop.se/product/spel/412134/zalman-vf1000-led-hea...

Permalänk
Medlem

Tack får fortsätta gräva och ska prova ringa dem!

Permalänk
Medlem

Tycker det är lika lustigt varje gång någon försöker koppla rimlighet och logik till det vi håller på med. Vår hobby är att samla och använda utrangerad kontorsutrustning, trots att det finns oerhört mycket bättre grejor. På vilket sätt är det rimligt och logiskt alls?

Klart du ska ha en VF1000 om du vill det. Ebay har fördelen att vara en internationell operatör med stort begagnatutbud, men det är tyvärr många som kör på fantasiprissättning och hoppas på att nån idiot hugger där. Amibay är ett alternativ av retroentusiaster för retroentusiaster, som det på senare år börjat dyka upp rätt mycket PC-grejor på. Annars som tidigare föreslaget, försöka hitta något restlager. Är nog inte helt hopplöst, VF1000 såldes tills inte alltför längesen ändå.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!