Permalänk

Webbspel

Någon som kännes till några bra webbspel ?
Jag känner redan till:
www.cs-manager.com
www.managerzone.com
www.tycoononline.nu
www.dekrim.net
och utopia och nukezone tror jag det heter.
Tacksam för svar.

Permalänk

www.streetwarz.com
www.mobfather.com

- DeKrim är knappast ett bra webbspel!

Permalänk

Ni har inte sagt nått om det bästa webbspelet!!
Warriors 2 http://hurri.mine.nu/warriors2/
Jag har spelat det i snart 2 år dagligen! och tycker fortfarande det är kul!!

Vill ni hjälpa mig att få ett par extra turns så kan ni använda denna länken när ni går upp i level när ni spelar..
http://www.warriors2.com/default.asp?referedby=11217

kan lägga till att om man vill ha alla funktioner, så måste man betala för det, men jag tycker 1kr/dag (billigare om man betalar får många dagar) är jäkligt billigt för ett fint nöje..

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Salvekvic
Ni har inte sagt nått om det bästa webbspelet!!
Warriors 2 http://hurri.mine.nu/warriors2/
Jag har spelat det i snart 2 år dagligen! och tycker fortfarande det är kul!!

Vill ni hjälpa mig att få ett par extra turns så kan ni använda denna länken när ni går upp i level när ni spelar..
http://www.warriors2.com/default.asp?referedby=11217

kan lägga till att om man vill ha alla funktioner, så måste man betala för det, men jag tycker 1kr/dag (billigare om man betalar får många dagar) är jäkligt billigt för ett fint nöje..

Det vill inte fungera.
När jag ska logga in laddar den bara startsidan igen.
Har testat stänga av ad-blockern på norton personal firewall 2003 också.

Permalänk

har du java osv.. det är javascript på den sidan..
nått som är viktigt är att stänga av cashing osv i webbläsaren..

vilken webbläsare kör du med? han som har gort spelet rekomenderar den senaste versionen av internet explorer, men jag har kört mozilla utan problem..

Visa signatur
Permalänk

IE 6.0 har jag, jag gjorde också som det stod i FAQn (You can do that under Tools/Internet options.
under temporary internetfiles you choose "every visit to the page" and the game will run smoothly.).
Det vill sig endå inte, jag har ocksp bockat i allt som har med java att göra i Internet alternativ>avancerat-fliken.

Edit: Gah det fungerade när jag stängde av brandväggen. =/

Permalänk

Spelade warriors ända tills de började att ta betalt.. Mycket käckt spel faktiskt, men man tröttnar lätt..

Visa signatur

bozze4evigt @ xbox l!ve

Permalänk
Medlem

tibia..?..

Visa signatur

Var snäll och sitt ner.

Permalänk
Medlem

www.newgrounds.com har många roliga flashspel.

Visa signatur

Love is a perky little elf dancing a merry little jig and then, suddenly, he turns on you with a miniature machine gun. -Matt Groening

Permalänk
Medlem

www.runescape.com ,knäcker...

Visa signatur

Militant VIM-användare.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bozze4evigt
Spelade warriors ända tills de började att ta betalt.. Mycket käckt spel faktiskt, men man tröttnar lätt..

nja,, det kommer ju nya saker hela tiden.. just nu jobbar gamemaster´n med en ny questmotor.. och den är snart färdig..

och btw det finns så man kan köra det gratis med nu.. första veckorna så har du nästan alla funktioner och sådant som de betalande har.. men sen så minskas antal turns ner till 10 per dag så att man kan fortsätta om man vill utan att betala, men det kommer ju att ta mycket tid att kunna spela det då,,

Visa signatur
Permalänk

www.darkwars.org

det knäcker det mesta!

Visa signatur

AMD Athlon 1800+, 1024Mb DDr RAM, Club 3D Radeon 9600XT, Maxtor 60Gig+Maxtor 160gig, XP-home,

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

@gegoxaren på identi.ca
min personliga Blag ^_^
#python #cSharp #php #sqlite #freetard #loonix

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Till minnet av trådens 1:års-dag eller?

Visa signatur

Militant VIM-användare.

Permalänk
Medlem

länge leve dänna tråden!!!! hura hura hura...------ ok ok förlåt.... jag är skyldig. förlåt mig!

Visa signatur

@gegoxaren på identi.ca
min personliga Blag ^_^
#python #cSharp #php #sqlite #freetard #loonix

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elipsion
www.runescape.com ,knäcker...

...inte.

Visa signatur

"Bästa sättet att få ett arbete att verka svårt, är att skjuta upp det" - Winston Churchill

Permalänk

www.orkfia.net - Ett utopia liknande spel. Du väljer en stam (det finns olika raser med olika "egenheter") beroende på hur du vill spela.
Sedan blir du antingen indelad eller inbjuden i en "alliance".
Det är ett mycket snabbare spel än t ex utopia, då allt är baserat på riktiga timmar, en timme = X antal resurser, etc.

Prova på det! Du bör spela iallafall 1-2 ronder för att riktigt komma in i spelet, roligast blir det när man går med i en seriösare alliance.

(Ska nog börja spela igen... ) )

Visa signatur

"Apokalypsens fyra Wärschare tågar in" - nienithaur