World of Warcraft tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Madoor
cosmon är det enda rätta!

Btw så vet jag redan att jag kommer med i EU-betan

Har du testat CTMod?

Visa signatur

CTMod Developer (WoW UI Mod)
http://www.CTMod.net

Permalänk
Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

g vill ha mailet.
men jag kan dock lova er, jag kommer inte med, har aldrig gjort det...dom är bara onda mot mig..så är det.

Permalänk

Heh, jag tror inte heller jag kommer med och det har ju sina fördelar det också. Mina studier kommer tacka mig t.ex

Permalänk
Medlem

jag har så lite studier att göra, får knappt nån läxa etc, så jag vill spela!
blir ledsen om jag inte kommer med, men som sagt, jag har aldrig gjort det, på ca 10-15 closed beta sign ups så har jag inte det...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av benjiman
Klart jag regga på annan dator hemma hos polare med hans uppgifter, fast med en av mina mail-adresser

Om du blir antagen ska jag nog ta och maila Blizzard Europe och tala om det för dem.
Du kan ju ha snott min plats.

Permalänk
Medlem

World of Warcraft European Closed Beta Test Starts!
30/09/2004, 23:56

lol snacka om att det var nära oktober

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Medlem

Vad är skillnaden mellan PvP servern och Beta severn?

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem

Usch vad hemskt att man inte har fått något mail

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk

vafan, nu måste jag ju hem å kolla mailen! skitjobb! kan det inte ta slut snart!?

argh... skit.. arghhhhhhh......

äh har ädå inte fått nått så varför bryr jag mig..
får vell hoppas nån av polarna får det och kanske man kan lira hos

EDIT: hmm man kanske inte ska ge upp hoppet ändå:

The game will be tested in multiple phases and the first phase of Beta Testers is currently being notified by e-mail. This notification process will continue daily over the next few days. Thereafter, additional testers will be included each time a new phase begins and they will be notified by e-mail accordingly at the time. We intend to do our utmost to include as many players as possible from the pool of those who signed up to join the European Closed Beta Test.

gillar sista meningen bäst :D:D:D

Visa signatur

Snart 30 och fortfarande nörd!

Permalänk
Medlem

As grym sida: http://wowvault.ign.com/View.php?view=Talents.View&category_s...

Skill points som man spendera vid varje level.

Det ser ut som diablos skill tree...

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem

Jag fick inge mail denna våg.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Säker? Dom skickar väl ut mail under en period av flera dagar?

Permalänk
Medlem

OK men idag fick jag inget

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av linux
OK men idag fick jag inget

... ännu...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joniz
... ännu...

jag fick ingen innan 1

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Groom84
As grym sida: http://wowvault.ign.com/View.php?view=Talents.View&category_s...

Skill points som man spendera vid varje level.

Det ser ut som diablos skill tree...

Talent points.

Jobbiga är att man inte kan ångra sig när man väl har satt ut poängen.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

jag fick ingen innan 1

Det är nog många mailservrar som har en jobbig dag idag..... :):)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joniz
Det är nog många mailservrar som har en jobbig dag idag..... :):)

Är nog många arbetsplatser och skolor där stolar gapar tomma idag också. För att inte tala om den minskade effektiviteten hos dem som är på plats men kollar sin mail hela tiden. Bortfallet i bruttonationalprodukten är nog inte försumbar. Snudd på att politikerna får lägga till "onlinespelande" till högen tillsammans med arbetslöshet, sjukdom och vård av sjukt barn som hot mot Sveriges Ekonomi.

Visa signatur

Gamla Bettan - [ P5N32-E SLI| C2D E6600 3ghz@1,35v| |4GB Kingston HyperX SLI RAM| Asus NVIDIA 8800GTS 320MB | SB X-FI Xtreme Gamer |2*500GB HD Seagate Barracuda 7200.9 | Antec P180 Gunmetal Black Case ]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Talent points.

Jobbiga är att man inte kan ångra sig när man väl har satt ut poängen.

jo? högerklicka på den talent du vill ha bort.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kakmonstret
jo? högerklicka på den talent du vill ha bort.

I retail går det inte, möjligtvis kan man göra en jobbig quest för att kunna reseta en gång.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

I retail går det inte, möjligtvis kan man göra en jobbig quest för att kunna reseta en gång.

Tror han mena dom på sidan längre upp, bara o högerklicka.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Tror han mena dom på sidan längre upp, bara o högerklicka.

Tror vi alla behöver en lång semester med WoW.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Groom84
Vad är skillnaden mellan PvP servern och Beta severn?

Du har blandat ihop begreppen lite. Det finns flera betaservrar i WoW. Däribland finns PvP-servrar och PvE-servrar. PvP betyder "Player versus Player" medan PvE betyder "Player versus Environment". Skillnaden mellan dessa trå servrar är att på PvP-servrarna krigar fraktionerna (alliance och horde) mot varandra medan de på PvE-servrarna inte behöver kriga mot varandra om de inte vill. Motståndarlaget kan alltså inte bara gå fram och slå en om man inte vill det.

Permalänk
Citat:

Tror vi alla behöver en lång semester med WoW.

ojfan, jag pratade såklart om sidan på wow vault.. veteifan vem som missuppfattade vad men orka bry sig, jag vill ha betan

ouch såg precis nu att denna tråd med denna takt kommer knäcka starwars galaxies tråden med hästlängder!

Visa signatur

Permalänk

Men shit alltså...
Sitter och är såå taggad på betan, men får inget mail

Som jag ser det så verkar det endast vara fransmän och tyskar som fått mail? Jag har iaf inte hört nångon svensk som fått... Konspiration, eller är det för att blizzard skrev "This notification process will continue daily over the next few days"? Hursomhaver: JAG VILL HA MITT MAIL!

Permalänk
Medlem

Ni som väntar på WoW kan ju kolla in de 80 nya karaktärsbilder vi lagt in i vårt galleri.
http://www.worldofwarcraft.se/gallery/galleriet.php?typ=ch&me...

Enjoy!

Permalänk
Medlem

kanske tar land för land?
Snygga bilder madoor, men du, kan ni inte fixa sådana knappar så man kan byta bild där inne, så man slipper att gå tillbaka efter varje bild?

Permalänk
Medlem

ska bli skönt att lira euro, vart lite jobbigt att lira på us time, inte så många mitt på dagen!

Vi ses i wow euro betan!

Permalänk

hemma nu, inget mail

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
kanske tar land för land?
Snygga bilder madoor, men du, kan ni inte fixa sådana knappar så man kan byta bild där inne, så man slipper att gå tillbaka efter varje bild?

ska se vad jag kan hinna göra!