World of Warcraft tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Madoor
cosmon är det enda rätta!

Btw så vet jag redan att jag kommer med i EU-betan

Yttligare en turis

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Hur, om man får fråga? Har du fått bekräftelse från Blizzard? Grattis iaf, hoppas du skickar in bug-reports.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skirn
Hur, om man får fråga? Har du fått bekräftelse från Blizzard? Grattis iaf, hoppas du skickar in bug-reports.

Kolla hans signatur.

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av linux
Kolla hans signatur.

Doh! Just det, han "jobbar" för en fansite.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skirn

Ja Madoor glöm inte att rapportera buggar!

Permalänk
Citat:

Leute, ihr seid doch nicht etwa ungeduldig?

Wir starten wirklich in Kürze, heute jedoch nicht mehr. Also geht Fußball gucken oder in die Disco.

Gung

P.S Eure F5 Taste wird es euch danken [/B]

Från tyska WoW-forumen. Nu är min skoltyska väldigt dålig (tokstor reservation för fel) men det verkar som om betan ska starta "snart" men INTE idag. De ber oss otåliga kolla på fotboll eller dra på disco istället. Sönderhammrade F5 (refresh webbpage) knappar skulle visst tacka oss för det

Det verkar stå något liknande på de franska forumen. De engelska har inget nytt (än iaf).

EDIT: My bad, meddelandet har postdatum 9/29/2004 alltså igår onsdag. Verkar alltså inte vara helt kört för torsdag..

Visa signatur

Gamla Bettan - [ P5N32-E SLI| C2D E6600 3ghz@1,35v| |4GB Kingston HyperX SLI RAM| Asus NVIDIA 8800GTS 320MB | SB X-FI Xtreme Gamer |2*500GB HD Seagate Barracuda 7200.9 | Antec P180 Gunmetal Black Case ]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten Haddock
Från tyska WoW-forumen. Nu är min skoltyska väldigt dålig (tokstor reservation för fel) men det verkar som om betan ska starta "snart" men INTE idag. De ber oss otåliga kolla på fotboll eller dra på disco istället. Sönderhammrade F5 (refresh webbpage) knappar skulle visst tacka oss för det

Det verkar stå något liknande på de franska forumen. De engelska har inget nytt (än iaf).

När jag gav mig på att översätta det blev det:

http://www.warcraft.nu/#rad1601

Citat:

Ni verkar verkar ganska otåliga

Vi börjar verkligen alldeles strax, men inte idag. Ni kan kolla på fotboll eller gå på disco istället.

=P
Gung (?)

P.S. Era F5-tangenter kommer att tacka er

Visa signatur

"I must digest this information"

Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chrono
www.orcuna.com

Hihi den var lite rolig faktist

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk
Medlem

Verkar som det är dags :

World of Warcraft European Closed Beta Test Starts! - 30/09/2004, 23:56
The European Closed Beta Test of World of Warcraft starts today and European gamers will be able to test the very latest version of the game, which includes the latest content and updates, following the push yesterday in North America and Korea. Moving forward, Beta Testers in Europe, North American and Korea will have access to the same content as future pushes will occur simultaneously in all territories.

The European Beta Test will initially offer the English language version, and in due course the French and German language versions will be introduced to the testing process.

The game will be tested in multiple phases and the first phase of Beta Testers is currently being notified by e-mail. This notification process will continue daily over the next few days. Thereafter, additional testers will be included each time a new phase begins and they will be notified by e-mail accordingly at the time. We intend to do our utmost to include as many players as possible from the pool of those who signed up to join the European Closed Beta Test.

We would like to thank again everyone who has signed up and wish you all the very best of luck in being selected.

May our paths cross in World of Warcraft!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joniz
Verkar som det är dags :
World of Warcraft European Closed Beta Test Starts! - 30/09/2004

Du glömde länken http://en.wow-europe.com/

Nu kommer man sitta klistrad vid sitt mail konto...

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Nice i like"

Vorde gött om man fick mailet nu på kvällen så kunde man låta det tankas över natten, och wips när man vaknar imorogn sjukanmäller man sig och spelar hela helgen.

go natt

Visa signatur

Oldtimer :)

Permalänk
Medlem

Eller så kommer man hem efter jobbet och välkomnas av en vacker mail med länk till nedladdningsplatsen :=).

Permalänk

woooo! nu ska man bara komma med i skiten också

Permalänk
Medlem

mailet lyser med sin frånvaro

Permalänk
Medlem

Tror inte att några mail har skickats än! De skrev nog nyheten för att hålla deadlinen...
Håll koll på forumet: http://en.wow-europe.com/board.aspx?fn=wow-general-en När någon fått mail lär han/hon skriva där!

Permalänk
Medlem

Varför skicka några om dan? I U.S betan skickade de alla 1000 dirr har jag för mej.

Madoor: Ni borde nog ändra bakgrundsbild på eran sida, man ser knappt vad det står

Permalänk
Medlem

Ingen aning. De är väl förmodligen inte klara med alla ansökningar eller nått, så de vill dra ut på tiden. Annars borde det inte ta så lång tid + att det inte borde belasta servrarna nämnvärt att många fick keys samidigt! Iofs kommer ju många nya testare komma i newbe-zoonerna samtidigt och att det då kommer att lagga lite, men ändå!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ingen aning. De är väl förmodligen inte klara med alla ansökningar eller nått, så de vill dra ut på tiden. Annars borde det inte ta så lång tid + att det inte borde belasta servrarna nämnvärt att många fick keys samidigt! Iofs kommer ju många nya testare komma i newbe-zoonerna samtidigt och att det då kommer att lagga lite, men ändå!

Okej, lagg säger du. Du spelar U.S betan va? Hur laggigt har det verkat för dej? Jag har testat en del mmorpgn och lagg i dem har inte varit roligt. Gubbar som teleporterar och hackar är verkligen tråkigt att se på i längden. För att inte tala om när man inte kan ta upp saker eller klicka.

Permalänk
Medlem

Jag har inte upplevt lagg speciellt ofta! Nån gång när jag har zoomat in på min karaktär när jag var död, stog i en eld och lutade mig bot en vägg, då laggade det! Annars är det väldigt laggfritt tycker jag. Har Telia 0,5 btw.

Permalänk
Citat:

Själv föredrar jag Cosmos

Håller nog med att nyheten är bara för att hålla deadlinen :), fast jag jobbar 5 timmar till, fick telia 8 Mbit igår så allt sammanfaller i en härlig slump!!!

fast första spelkvällen blir inte förräns på på lördag oavsett om betan hinner komma ut...

Visa signatur

bomärke

Permalänk
Medlem

Kan ju häna att de mailar ut allt kl 2-3. Det gjorde de ju med USA-betamailen...

Permalänk
Medlem

Bara att hoppas, regga mig två gånger dessutom

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av benjiman
Bara att hoppas, regga mig två gånger dessutom

då är risken stor att du blev diskad! De rensar bort alla som skickar in fler än en ansökan. För att vara säker bör du alltså signat upp på en annan dator, under ett anat namn och under en anan adress.

Permalänk
Medlem

Varför ska sånt här hända när man måste lägga sig "tidigt" ? Fan jag kommer ju verkligen inte kunna somna nu. Men med min vanliga tur så kommer det säkert skita sig även med Closed Eu betan..

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem

Nog lika bra att gå och lägga sig. Mailen skickas ju ut under flera dagar och omgångar, så chansen att du får mail den första timmen är mikromal!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arch
Madoor: Ni borde nog ändra bakgrundsbild på eran sida, man ser knappt vad det står

Jag har inga problem med den sidan, ser texten klart och tydligt.

Citat:

Problem med mailutskicken - 01/10-2004 01:39 - Madoor
Den tyska communitymanagern Gungdil säger på sin hemsida att de stött på tekniska problem med WoW-servern i EU och att de därför inte kan skicka ut några mail. De jobbar dock på att få problemet fixat och det är prioritet no 1 nu! Han nämner dock inget om hur lång tid detta kan komma att ta.

http://wow1.gamona.de/forum/showthread.php?threadid=22276&per...

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

då är risken stor att du blev diskad! De rensar bort alla som skickar in fler än en ansökan. För att vara säker bör du alltså signat upp på en annan dator, under ett anat namn och under en anan adress.

Klart jag regga på annan dator hemma hos polare med hans uppgifter, fast med en av mina mail-adresser

Permalänk
Medlem
Citat:

och under en anan adress.

Lite dumt att göra det eftersom det finns en hel del personer som bor på samma address tex samma trapphus.

*edit*
Verkar vara lite problematiskt med Europa betan, http://en.wow-europe.com sidan fungerar inte för stunden.

*edit*2
Uppe igen efter x-antal timmar nere.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

World of Deutschecraft

Bara ett fåtal tyskar som har fått mail ännu, någor problem med maildistributionen eller något.

Ta hjälp av amerikanerna med att skicka ut kontona då, så svårt ska det väl inte vara.