World of Warcraft tråden!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Madoor
Ni som väntar på WoW kan ju kolla in de 80 nya karaktärsbilder vi lagt in i vårt galleri.
http://www.worldofwarcraft.se/gallery/galleriet.php?typ=ch&me...

Enjoy!

http://www.worldofwarcraft.se/gallery/characters/characters.p...

ser jag dubbelt eller?

annars mycket sjyssta bilder!

Visa signatur

Snart 30 och fortfarande nörd!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kakmonstret
http://www.worldofwarcraft.se/gallery/characters/characters.p...

ser jag dubbelt eller?

annars mycket sjyssta bilder!

Kolla igen! Fixade det precis.

Permalänk
Medlem

Ovanligt några som skriver på det officiella forumet (engelska sidan)... hade förväntat mig en jäkla massa spam á la "Yay, i got in!1!! Wut's the best calss??!"

Hmm, kanske bara tyskar och fransmän som fått bekräftelse hittils?

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skirn
Ovanligt några som skriver på det officiella forumet... hade förväntat mig en jäkla massa spam á la "Yay, i got in!1!! Wut's the best calss??!"

Hmm, kanske bara tyskar och fransmän som fått bekräftelse hittils?

"They have not really sent cdkey at this time.
Only first key are for guest friend, fan site, family, etc ...

No one from beta list.
Other will come next (today or ...) wait and see."

Från en fransk kille som kommit in

Så än finns det hopp

Permalänk
Medlem

Beta Beta Beta
Jag får bara massa "Sent 4 fun" mail

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Medlem

De har i princip inte skickat iväg några mail/nycklar öht. Ingen från Sverige har förresten kommit in än så länge, vad jag vet.

Vad mer är att en från worldofwar.net's forum berättade att samtidigt som han tankade spelet så tankade typ 35 stycken andra.. varav ett par var flaggade som blizzard (dvs rena seedare från blizzard's kontor).

Kom igen för fan.. 35 stycken som tankar spelet dagen efter att en beta startat?! Hur dumma tror de att vi är egentligen? Likadant i forumen.. kanske 10 stycken som postat hittills.

Kunde de inte bara ha ursäktat sig för att de inte var i fas med att starta betan nu, istället för att försöka lura oss allihopa.

Permalänk
Medlem

Dom hetsar oss lite bara

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Medlem

detta gör mig galen.

Permalänk
Medlem

Dom drar ut på tiden bara allt är nog inte klart än, tror dom skickar ut dom "riktiga" mailen på måndag-tisdag typ

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Madoor
Du har blandat ihop begreppen lite. Det finns flera betaservrar i WoW. Däribland finns PvP-servrar och PvE-servrar. PvP betyder "Player versus Player" medan PvE betyder "Player versus Environment". Skillnaden mellan dessa trå servrar är att på PvP-servrarna krigar fraktionerna (alliance och horde) mot varandra medan de på PvE-servrarna inte behöver kriga mot varandra om de inte vill. Motståndarlaget kan alltså inte bara gå fram och slå en om man inte vill det.

Men battlegrounds? Finns det på bägge servrarna?

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem

ja, battleground finns på alla sorters servrar vad jag vet.

Permalänk
Citat:

New wave of Beta keys

We are now sending more beta keys to the testers! Please check out the information given in the eMail and during the account creation process.

For all who have not been chosen this time, please be informed that we will continue to send beta keys during the next few days. We will increase the server load day by day.

Please be fair und let us all feel the atmosphere of World of Warcraft, also here in the forums.

We are all very excited and the whole Blizzard Europe Team is looking forward to meeting you in the game or in the forums

från forumet

Permalänk
Medlem

Läste det också precis.

Förhoppningsvis så vaknar man med en härlig baksmälla imorrn och har inte en tanke på WOW när man ser ett blizzardmail ligga i ens inbox

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
Dom drar ut på tiden bara allt är nog inte klart än, tror dom skickar ut dom "riktiga" mailen på måndag-tisdag typ

så nu har dom skickt mailen:)
tankar för fullt nu:)
kolla era brevlådor!

Visa signatur

10100111001

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZKYNET
så nu har dom skickt mailen:)
tankar för fullt nu:)
kolla era brevlådor!

Min är tom men det var väl väntat iofs

Permalänk
Medlem

Har inte heller fått, men behöver inte betyda att vi inte kommer in. Kanske bara bra ifall jag inte kommer in - har en jäkla massa studier som måste fixas.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kakmonstret
ojfan, jag pratade såklart om sidan på wow vault.. veteifan vem som missuppfattade vad men orka bry sig, jag vill ha betan

ouch såg precis nu att denna tråd med denna takt kommer knäcka starwars galaxies tråden med hästlängder!

Ingen fara med missuppfattningen, så länge du inte gör det under retail och gnäller på mig.

Så ingen alls i denna tråd har kommit in i Europa betan alls än?
Madoor räknas inte.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

Om man läser lite på forumet så verkar det i princip bara vara admins på olika fansiter som kommit med hittils? Är det ingen "vanlig dödlig" som fått mail än?

Permalänk

inte heller kommit in :/

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk
Medlem

Congratulations!

You've been selected as one of the elite heroes who will be the first to explore the World of Warcraft in Europe. A world of myth, magic and legendary adventure is only a few clicks away. Follow the link below to create your free Beta account!

Det betyder att jag kommit med. sitter och tankar det nu, men ärligt tror jag att jag är en av dem som har minst intresse för spelet

EDIT:eftersom ni e bild kåta så ska jag posta en dump skärm

det är jävligt skummt att jag kom med för jag fylde i lite här och där och skrev inget seriöst bara att jag typ hoppades det skulle vara lika kul som deras diablo2 beta test

EDIT3: jävla filer, 2.4 gig och tankar i 40kb/s suck klart om ca 11 timmar

EDIT2:

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

Eh? Jag minns inte att man fick skriva några kommenterer eller så när man signade upp ? Bara kryssa i vilka datordelar man hade (om man använde firefox)

Permalänk
Medlem

ni kanse skrev på fel sida jag kommer ihåg att jag skickat ett intresse anmälan för typ 4 månader sedan eller något sådant, hade glömmt bort helt att jag hade skickat in intresse

Visa signatur

Permalänk

fan, inget i min mail.

Visa signatur

Snart 30 och fortfarande nörd!

Permalänk
Medlem

inte ännu, nej, men dom ska ju nog skicka hela tiden, i några dagar iaf...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
Congratulations!

You've been selected as one of the elite heroes who will be the first to explore the World of Warcraft in Europe. A world of myth, magic and legendary adventure is only a few clicks away. Follow the link below to create your free Beta account!

Det betyder att jag kommit med. sitter och tankar det nu, men ärligt tror jag att jag är en av dem som har minst intresse för spelet

EDIT:eftersom ni e bild kåta så ska jag posta en dump skärm

det är jävligt skummt att jag kom med för jag fylde i lite här och där och skrev inget seriöst bara att jag typ hoppades det skulle vara lika kul som deras diablo2 beta test

EDIT3: jävla filer, 2.4 gig och tankar i 40kb/s suck klart om ca 11 timmar

EDIT2: [url.]http://62.65.120.5/bilder/beta.jpg[/url]

Om du inte har något intresse kan du ju skicka över kontot på mig

Jag börjar fan bli orolig och är inte längre helt säker på att jag signade upp för closed beta Man kan väl inte göra annat än att vänta

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem

Hoho.. jag fick.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Ingen fara med missuppfattningen, så länge du inte gör det under retail och gnäller på mig.

Så ingen alls i denna tråd har kommit in i Europa betan alls än?
Madoor räknas inte.

zkynet är inte admin, ärligt, kanske det finns bättre sidor än just denna för det ändamålet att veta om det kommit in andra än admins

men visst finns det.

Varför det dyker upp mycket admins i början är troligen att vi är med i fansite-programet och vi var garanterade en plats.. därav kanske det blir en procentuell övervikt av oss i första vågen.

Sedan komemr vi nog igång fortare (inte jag då förståss som jobbar) då vi bara behöver styra om den befintlaga betaklienten mot europaservern, och slipper ladda ner en ny klient...

Visa signatur

bomärke

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Q'aman
Om du inte har något intresse kan du ju skicka över kontot på mig

Jag börjar fan bli orolig och är inte längre helt säker på att jag signade upp för closed beta Man kan väl inte göra annat än att vänta

ska testa det först e det inget kul så ja då ger jag bort det till dig, eftersom du var först. men men får se.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vart kan man skriva upp sig för att kanske ha en möjlighet att möjligtvis kanske komma med i en framtida beta-period? Eller är det kört...?

Visa signatur

We are stuck with technology when what we really want is just stuff that works.
blog - flickr - del.icio.us - last.fm

Permalänk

Det är nog kört, men det ska komma en open beta så småningom är det sagt.