World of Warcraft tråden!

Permalänk

står ganska bra info om du frågar mig

från sidan:
As you know, the World of Warcraft European beta test is just around the corner and we’re now in our final stages of preparation. Whilst we plan to have several ways available to distribute files to everyone, our primary method will be through the Blizzard Downloader program, which uses BitTorrent technology.

känns som betan är här innan slutet av veckan iaf

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk

haha "just around the corner" det har man ju inte hört förut
Nåja dom sa ju att den skulle starta den här månaden och den är det ju inte så långt kvar av.

Permalänk
Medlem

På hotmail så är det väl bara att lägga till @blizzard.com som "trusted" email addresses, så var problemet med att vara 100% säker på att det hamnar i rätt mapp med skräpfilter på

Visa signatur

CTMod Developer (WoW UI Mod)
http://www.CTMod.net

Permalänk
Medlem

Europa betan kanske ingår i miniupdaten som kommer.

Visa signatur

Oldtimer :)

Permalänk
Medlem

Mm, dom säger väl d i förbigående medans de informerar om vädret i kalifornien "oh BTW the european beta has started"

Permalänk

nedtagning av inloggningsservrarna i dag.... ingen kan skapa nya konton på us-betan eller tanka ner.... men spela skall gå bra.

Visa signatur

bomärke

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plastdunk
nedtagning av inloggningsservrarna i dag.... ingen kan skapa nya konton på us-betan eller tanka ner.... men spela skall gå bra.

Betyder det att betan är nära?

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av linux
Betyder det att betan är nära?

Abstines!

Nu börjar det bli jobbigt att vänta på WoW.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Abstines!

Nu börjar det bli jobbigt att vänta på WoW.

Ja jag ligger och tuggar på kudden på nätterna

Visa signatur

Permalänk
Medlem

hehe, du är inte ensam

Permalänk
Medlem

så fort man ser en orc i något spel tänker man på wow

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
så fort man ser en orc i något spel tänker man på wow

ja ser ju tom. orcs på stan

Visa signatur

Permalänk

ännu lite nyheter på deras sida.. host*bump*host

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk
Medlem

Forumet är uppe på officiella beta sidan (europa betan såklart )

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem

Kanske dax ikväll?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Man kan ju alltid hoppas, men jag tror dom säger till innan dom börjar skicka ut mail Det gjorde dom tydligen vid US-betan

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Herregud hur många dagar kan man säga att det är nära?! Dom har hållit på så här i en månad snart. "NU ÄR DET NÄRA, NU ÄR DET ÄNNU NÄRMARE NU ÄR DET SKITNÄRA NU ÄR DET JÄÄÄVLIGT NÄRA NUUUUU ÄR DET NÄSTAN DAGS...." jag blir galen snart

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arch
Herregud hur många dagar kan man säga att det är nära?! Dom har hållit på så här i en månad snart. "NU ÄR DET NÄRA, NU ÄR DET ÄNNU NÄRMARE NU ÄR DET SKITNÄRA NU ÄR DET JÄÄÄVLIGT NÄRA NUUUUU ÄR DET NÄSTAN DAGS...." jag blir galen snart

Ja men nu är det sista dagen på denna månad som dom sa att betan skulle komma i.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av linux
Ja men nu är det sista dagen på denna månad som dom sa att betan skulle komma i.

Ja och då måste det komma ut idag.... Förmodligen vid 20.00/21.00 -tiden hos oss.

Permalänk
Medlem

Blir så otålig bara! Sen blir det ett GF 6800 = maxgrafik i WoW för total njutning....
Det är som upplagt för ett år på socialbidrag och WoW ^^

Permalänk
Medlem

hehe ;D
kul att så många är engagerade. jag har inte velat annat än spela mer sen stresstested tog slut.
men, jag har lagt ner alla hopp...

största problemet är ju inte väntan om det kommer ikväll eller om en vecka, största problemet lär vara att komma med

och har man suttit och tokväntat men inte får spela så kommer man ju total-lacka.

bara mina cent

Permalänk
Medlem

Det är sant, men hoppet är det sista som lämnar en

Permalänk
Medlem

Så sant. Måste nog offra en till get på mitt Blizzard altare...

Visa signatur

/
Life is like a DDR-ram chip
you never know what your going to get

Permalänk
Medlem

offra 2! en för mig!

Permalänk

[meningslös spekulering/önsketänkande]

Om de ska släppa denna vecka så vore det lämpligt idag/ikväll (mera troligt då alla uppdatering på europeiska sidan gjorts på sen kvällstid) torsdag. Släpptes en betapatch-uppdatering i USA igår, kan ha varit den de väntade på.
Vidare så finns det en vardag kvar (fredag) med bra bemanning att ta itu med eventuella problem som dyker upp. Låter mera logiskt än släpp på fredag då full bemanning på helger är nog dyrare.
Eller för att citera ensamma flickan på grumme-tvättsåpa reklam-ön - "Det tycker *JAG* låter bra för framtiiiden!"

EDIT: kul att se att det "gömda" inlägget på forumet under General redan har 20k+ läsningar. Verkar vara en hel del som väntar otåligt

Visa signatur

Gamla Bettan - [ P5N32-E SLI| C2D E6600 3ghz@1,35v| |4GB Kingston HyperX SLI RAM| Asus NVIDIA 8800GTS 320MB | SB X-FI Xtreme Gamer |2*500GB HD Seagate Barracuda 7200.9 | Antec P180 Gunmetal Black Case ]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten Haddock
[meningslös spekulering/önsketänkande]

Eller för att citera ensamma flickan på grumme-tvättsåpa reklam-ön - "Det tycker *JAG* låter bra för framtiiiden!"

EDIT: kul att se att det "gömda" inlägget på forumet under General redan har 20k+ läsningar. Verkar vara en hel del som väntar otåligt

Hahaha klockren!!!

Jag kommer iaf bli galen om jag inte kommer med, chansen är ju inte speciellt stor dock

Så jag hoppas inte allt för mycket.

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk
Medlem

Hihi, roligt att sitta och spela US betan när ni alla hoppas få komma med i EU betan Skämt åsido, hoppas att ni kommer med. Hoppas själv att jag kommer med så att jag kan lira med mina polare(om de kommer med också).

Om ni kommer med, testa CTMod(ett UI mod)

Visa signatur

CTMod Developer (WoW UI Mod)
http://www.CTMod.net

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cide
Hihi, roligt att sitta och spela US betan när ni alla hoppas få komma med i EU betan Skämt åsido, hoppas att ni kommer med. Hoppas själv att jag kommer med så att jag kan lira med mina polare(om de kommer med också).

Din rackarns turis, US beta.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cide

cosmon är det enda rätta!

Btw så vet jag redan att jag kommer med i EU-betan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Madoor
cosmon är det enda rätta!

Btw så vet jag redan att jag kommer med i EU-betan

Undrar varför