Ultimata Thief 3: Deadly Shadows preview

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawis
Gah, har börjat spela i Inner Cradle nu, fy fan säger jag bara. =/

Lycka till! du kommer vara fast där inne ett tag!
behöver du hjälp säg bara till!
Det var fan den läskigaste banan jag spelat i något spel någonsin, fyfan säger jag bara , var beredd på att ett blodigt litet barn skulle börja gå sakta men säkert gå emot mig o börja vråla.. USCH!! mardrömmar!

Permalänk
Medlem

Har bara börjat spela...men det är inte helt lätt. Störande dock att AI:n är så konstig. Ibland märker dom inte ens att man står precis bredvid en. Och ibland ser dom dig lite väl bra...aja...för det mesta går det iaf att lura dom.

Tycker om spelet Skuggorna och skuggningarna på karaktärerna är snygg

Visa signatur

|A64 3200+ @ 2211MHz| |MSI K8N FSR| |1024MB Corsair CMX512-3200XL 2-2-2-5| |Galaxy 6800GT 256MB 370/1000| |Zalman 7000A|
|Realtek AC'97| |560 GB HD| |Antec TruePower 430W| |3DMark05/03/01 - 5115/12326/22320| |Aquamark - 62723|

[i]- WoW -[/i]

Permalänk
Avstängd

Någon som vet vad mna gör med föremålen man fångar upp???
vad ska man ha dom till. Har nyss börjat spelet, Fånga lådor, lampor, Brödliknade saker,
Fattar inte, tyckte spelet var en anningen segt iaf.. Men det är säkert bra jag som tycker så..

Permalänk

du kan slänga dem och föra oväsen...en limpa vet jag dock inte om den låter nåt

Visa signatur

Asus Maximus Extreme IV ● Intel 2600K @ 4.7Ghz ● Zalman CNPS9900 MAX ● Corsair XMS3 4x4096mb 1600Mhz ● EVGA Geforce GTX 980 Ti ● SB X-Fi Titanium Pro ● Corsair AX850 Gold

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyberjimpan
Någon som vet vad mna gör med föremålen man fångar upp???
vad ska man ha dom till. Har nyss börjat spelet, Fånga lådor, lampor, Brödliknade saker,
Fattar inte, tyckte spelet var en anningen segt iaf.. Men det är säkert bra jag som tycker så..

Tycker också det är en aningens segt. Tycker också att fysiken SUGER! Men det är på något sätt skoj ändå

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RozZy
Lycka till! du kommer vara fast där inne ett tag!
behöver du hjälp säg bara till!
Det var fan den läskigaste banan jag spelat i något spel någonsin, fyfan säger jag bara , var beredd på att ett blodigt litet barn skulle börja gå sakta men säkert gå emot mig o börja vråla.. USCH!! mardrömmar!

Tycker den började bra med knackningarna uppe från vinden. Men sedan när man förstod att dom där nissarna i inner-cradle var det enda motståndet så tycker jag banan tappade allt. Dom kunde ha gjort det bättre, med barn utan huvuden, läkare med knivar/yxor etc.. Så svår var den väl inte heller tycker jag? Två flashbombs på dom i inner-cradle så dör dom, sedan är det bara fritt fram.

Sedan hade det ju vart lite skoj om "KING-NO ONE" hade gått omkring där inne med sin vaxmask, förstår inte varför dom gjorde alla "fiender" likadana, tråkigt..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dejavo
Tycker också det är en aningens segt. Tycker också att fysiken SUGER! Men det är på något sätt skoj ändå

Alla säger attt fysiken suger...men jag märker det bara på gubbarna. Blackjackar man dom så ramlar dom ihop rätt så konstigt.

Segt är det tyvärr ja...hoppas en framtida patch löser problemet.

Visa signatur

|A64 3200+ @ 2211MHz| |MSI K8N FSR| |1024MB Corsair CMX512-3200XL 2-2-2-5| |Galaxy 6800GT 256MB 370/1000| |Zalman 7000A|
|Realtek AC'97| |560 GB HD| |Antec TruePower 430W| |3DMark05/03/01 - 5115/12326/22320| |Aquamark - 62723|

[i]- WoW -[/i]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gen
Alla säger attt fysiken suger...men jag märker det bara på gubbarna. Blackjackar man dom så ramlar dom ihop rätt så konstigt.

Segt är det tyvärr ja...hoppas en framtida patch löser problemet.

På vilket sätt går segt ?Det ända som är segt är själva spelandet. Spelet funkar på som de ska...

Permalänk
Medlem

Grymt läckert spel faktiskt.. Har bara spelat ettan lite kort, inte alls mycket, och gillar tds skarpt.. Ett problem bara..
Kommer inte upp på röret som leder in i ett kloaksystem av nått slag som jag ska ta för att komma in i klocktornet.. Ingen aning hur jag kommer upp.. Nån som vill dela med er med era erfarenheter?

Förresten, vad är Rust Mites för något?? Och vart hittar jag gröna signs som visar vart jag ska skjuta moss arrows? Har inte sett en enda, förutom där jag fick uppdraget att skjuta på sådana signs, men den funkade inte för mig.. Kanske inte var en sån, vem vet..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Avstängd

Gå och köp klättrarhandskarna från "the docks". Tror priset låg på 2000.

Hjälpa pagans:
http://www.geocities.com/andy_mishaid/TDSpics.html

Rustmites:
Går på marken, ser ut som stora skalbaggar.

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem

Aha.. Antog nästan att det var de fula skalbaggarna men jag provade aldrig att skjuta på någon..

Tack för hjälpen..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Avstängd

Många har säkert fastnat i marken, Garrett glider omkring.

Gör så här: Ta fram pilbågen, dra den lite och du är inte längre fast i marken. Man behöver inte skjuta iväg pilar, man kan "cancel" genom hopp eller ESC knappen.

För att lockpicka snabbare: När du ser och hör att du har kommit rätt, tryck på "action" knappen för att påskynda processen rejält.

Antar att ni som spelar har plockat hem patchen?

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk

Det var jävligt löst tänkt att man skulle tjacka klätterhandskarna. Utan dem kommer man ju inte upp till röret som går till klocktornet....
Borde vart lite mera vägledning kring den snutten....

Grymt bra spel!

Är dock fast på shalesbridge cradle, i slutet precis när man ska skutta ut för tornet. Han hävdar hela tiden att "there's more things to do before im done" ....

Har inte första objektivet avkryssat ännu, den om "find more info on the old hag" .Vart ska jag gå någonstans?:-)

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Avstängd

I nursery tower, där du hittade hennes dagbok.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hm jag är inte säker men jag har för mig att det uppdraget blir avklarat så fort man "använder" tavlan på vinden, när spökflickan kommer fram. Men om det är så är det ju väldigt skumt att du har kommit upp i stafftower. Borde ha hänt nått galet.. Annars kanske det är någon bok som du ska läsa? men som sagt ganska säker på att det uppdraget försvinner när man pratat med spöket.

EDIT: hehe typiskt..

Permalänk
Medlem

Det måste vara fel på mitt spel. Gubben slutar och börjar springa när han vill och jag kan inte ducka. Dock om jag trycker på f2/f3 så börjar garret springa ett tag men sen slutar han igen. Jag kollade kontroller men f2/f3 är på olika sorters "Granater" alltså flash och så. och Duck knappen är Shift men inte fungerar det. Jag har installerat patch 1.1 men det löser sig inte ! vad ska jag göra? någon med samma problem?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyberjimpan
På vilket sätt går segt ?Det ända som är segt är själva spelandet. Spelet funkar på som de ska...

Ja, det var ungefär det jag menade

Angående patchen...orka...
Det enda den gör är att se till att AI:n beåller sin svårighetsgrad efter att man laddar ett save (iaf enligt Eidos hemsida).

Visa signatur

[i]- WoW -[/i]

Permalänk
Medlem

Har fortfarande inte hittat några hörnstenar som jag kan skjuta mosspilar på.. Tips?

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Måste man hämta kartan hos "the architect"s grav i fortet (som jag inte kommer ihåg namnet på) innan man går till cradle (som jag inte heller kommer ihåg namnet på).

Visa signatur

CCNP