Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk
Medlem

Gör massor av shenk runs i NM brukar funka snabbt.

Permalänk
Medlem

woho har en peace nu tack vare dia (han här inte diablo i spelet )

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk

okej 2 dagars MFande. Detta har jag "till salu":

Ringar:

Soj
Ravenfrost
Dwarfstar
Nagelrings 29, 26,19,16 MF
Manald Heal
Carrion Wind
4x 10 FCR rings

Amuletter:

Eye Of Etlich x2

Hjälmar:

Jalals
Crown of theives
Demonhorns Edge
Tal Mask

Armors:

Que-Hagans Wisdom
Black Hades
The Disiples Armor
Vipermagi "Um"
Vipermagi 34
ETH Duriels Shell
The Gladiators Bane

Sköldar:

Whistan Guard
Lidless Wall
Homunculus

Handskar:

Laying of Hands
Chanceguards 32, 26
Frostburns
Magefist

Vapen:

3x Wizardspike
Bonehew
Reapers Troll
2x Bartucs
3x Alibaba
Jade Talon
Spirit CS

Och så lite till Någon som behöver bara att säga till

Nu ska jag göra 30 Countessruns i Hell (såklart) Hoppas jag får Ist haha

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

Hopp, då Vigge dragit sin lååånga lista så får jag ta min då.

HotO 37% och Ber

För hoto vill jag helst ha 4ist eller något som har samma värde.
Inte helt säker på om jag ska byta bort Ber runan, men ger någon 6ist för den så byter jag.

Har även en Highlords(Pul) och Arachnid(Mal).. för dom.

Permalänk
Medlem

har kollat mercar med merc calculatorn och tro det eller ej men köper man en merc i normal och lvlar den till ca lvl 80 så har den 200 mer i liv än om man köper en i hell de andra statsen är oxå högre. stämmer det är det en "belöning" för man levlat mercen från ca lvl 12 till 80 hellre än ca 70 till 80 i hell?
nån som vet om det stämmer eller om calculatorn e cp

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix
Hopp, då Vigge dragit sin lååånga lista så får jag ta min då.

HotO 37% och Ber

För hoto vill jag helst ha 4ist eller något som har samma värde.
Inte helt säker på om jag ska byta bort Ber runan, men ger någon 6ist för den så byter jag.

Har även en Highlords(Pul) och Arachnid(Mal).. för dom.

Du får Mal för Highlords+arach

Visa signatur

Permalänk
Medlem

n hell boost o hf (SCL) *myrus

edit: någom som behöver en 4 soc bow? eller kanske en 6 soc?

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
har kollat mercar med merc calculatorn och tro det eller ej men köper man en merc i normal och lvlar den till ca lvl 80 så har den 200 mer i liv än om man köper en i hell de andra statsen är oxå högre. stämmer det är det en "belöning" för man levlat mercen från ca lvl 12 till 80 hellre än ca 70 till 80 i hell?
nån som vet om det stämmer eller om calculatorn e cp

Jag har hört det och är ganska säker på att det stämmer. Men vem orkar lvla en merc från 1-80 ? Jag skulle iaf inte göra det för bara 200 liv. Visserligen så bör ju resisten öka då med, som är lite viktigare än liv.

Upp till beivs! någon som orkar?

EDIT:

Myrus vad är det för 4sockad båge? Vigge nej tack

EDIT:

Någon som är i behov av en HoZ 200% ? hihi

Permalänk
Medlem

onix: vanlig 4 soc bara tyvär har även en båge som ger +2 to amazon skill levels om någon vill ha

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag har hört det och är ganska säker på att det stämmer. Men vem orkar lvla en merc från 1-80 ? Jag skulle iaf inte göra det för bara 200 liv. Visserligen så bör ju resisten öka då med, som är lite viktigare än liv.

Upp till beivs! någon som orkar?

EDIT:

Myrus vad är det för 4sockad båge? Vigge nej tack

EDIT:

Någon som är i behov av en HoZ 200% ? hihi

Jo, visst.

Vad ska du ha för den ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DiaBol1c
Jo, visst.

Vad ska du ha för den ?

Ptja kan du bjuda över så visst Senast offrade är 4ist.

EDIT:

Har inte kvar den. Bytte bort för 6.5ist

Permalänk
Medlem

Någon barb som vill ha ett enhandssvärd med +2 to barb skills? *myrus

edit: altså shit...aldrig vart med om något värre jag o en kille skulle rädda anya i hell o han var cold sorc så inte så lätt...tog säkert över 1 timme innan vi lyckades

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jag orkar då inte, men sen när jag gör en gubbe som jag ska ha normal aurorna till så...

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Citat:

Ptja kan du bjuda över så visst Senast offrade är 4ist.

EDIT:

Har inte kvar den. Bytte bort för 6.5ist

Jag har förnärvarande en "ETH" streak med massa eth saker som droppar.

Hittils: Eth occu, Eth peasant crown, "vanlig" shako Hoppas på ETH zaka som är många HR's

Visa signatur

Permalänk
Medlem

En gång hade jag en Shako

Visa signatur

Live easy, Deal drugs

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DrLinus

haha gratz, en gång (för 5 minuter sedan) hittade jag en shako

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DrLinus

Försöker du vara rolig? ...:o

EDIT:

Vigge en ETH Zaka 200% är värd så där 7hr's

Permalänk
Medlem

Alltså, skulle ni kunna typ, rada upp en lista med alla små förkortningar på items ni har? Ibland har jag ingen aning om vad för saker ni snackar om

Permalänk
Medlem

Nån som kör på Us west?

Permalänk
Medlem

vad får man ge för en spirit shield?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag hitta en armor med ca 440 defense, 4sockad och 86+ to life. Är den värd något?

Permalänk
Medlem

någon som behöver lidless wall?

Visa signatur

Permalänk

Hittade en till Zaka igår

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har ändrat mig från att göra en Ama till att göra en Nova sorc Fattas bara en bra build för det, har letat på b.nets forum men där finns inget Behöver inte hjälp med vilka skills jag ska välja mest vilken eqp.

Har tänkt Infinity på merc sedan 2 Dream på mig, men det kanske finns bättre kombinationer? Griffon istället för dream kanske? Kanske köra själv med Infinity

Permalänk
Citat:

Har ändrat mig från att göra en Ama till att göra en Nova sorc Fattas bara en bra build för det, har letat på b.nets forum men där finns inget Behöver inte hjälp med vilka skills jag ska välja mest vilken eqp.

Har tänkt Infinity på merc sedan 2 Dream på mig, men det kanske finns bättre kombinationer? Griffon istället för dream kanske? Kanske köra själv med Infinity

Nej, merc med infinity och thorns aura.

Du med: dual dream, Cta såklart med spirit sköld på switch, CoH, MASSA light skillers.

Sen satsa på Nova och T-Storm? Så kopierar du Jammnos äg sorc

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vigge men använder jag Infinity själv så får jag användning av -(45-55)% To Enemy Lightning Resistance (varies)
Blir nog en heldel biligare om jag kör med Ormus 15% Light o Nova

Sen att jag får råd med det här är en annan sak Behöver en Eth Colossus Voulge 0/4 sockad. Ger Mal för den.

Permalänk
Citat:

Vigge men använder jag Infinity själv så får jag användning av -(45-55)% To Enemy Lightning Resistance (varies)
Blir nog en heldel biligare om jag kör med Ormus 15% Light o Nova

Sen att jag får råd med det här är en annan sak Behöver en Eth Colossus Voulge 0/4 sockad. Ger Mal för den.

Har du filmen när Jammno kör duell och runs? Hans HP/Mana går ALDRIG ner :S

BTW: Varför en 9 sockad? Då blir den väl 6 sockad? :S:S

Visa signatur

Permalänk
Medlem

någon som har Shael + Thul + Amn o inte vill ha allt för mkt för dom ;P

edit:

Någon intresserad?

edit2: får man något för ravenfrost?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN
Har du filmen när Jammno kör duell och runs? Hans HP/Mana går ALDRIG ner :S

BTW: Varför en 9 sockad? Då blir den väl 6 sockad? :S:S

Vart kan man se den "filmen"

Visa signatur

Dry follows Wet as Death follows Me

Permalänk
Medlem

http://www.lord2800.info/jammnod2keyfarm.wmv Det är filmen när han kör sina runs. Jag har själv inte sett när han kör duells.