Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix
Man behöver inte göra ancients questet för att komma över till nm/hell. Orkar inte förklara hur atm.
Tvivlar inte ett dugg på att det har skrivits om det här innan i tråden.

hur gör man då jag kommer alldrig klara dom i nightmare

du har säker sätt min tråd om det problemet

Visa signatur

Kass DATA

Permalänk
Avstängd

Jag brukar klara ancients questet i nightmare med assassin i hardcore spel
Jag använder en klonad assassin som tar smällarna + desert merc

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Praetorian
vars är bästa stället att hitta highlvl runes på ? är det tower på hell ?

Councils i travincal och councils vid mephisto har relativt hög droprate på höga runor.

EDIT: Högsta värdet på SC ska vara 451 dmg over x secs...

Visa signatur

Ohrstrom @ Macbook Pro 15,4" 2.2 GHz Intel I7, 8 GB 1333 MHz DDR3

Permalänk

japp då hittade man jalal's mane (196%) och ett 6-socktat colossus blade.

är öppen för byte.

acc: cs-sux

Edit: fortfarande billigt, vill ha en lem runa för jalal's mane.

Visa signatur

Gillar att skälla på cs nördar.
mer CO-OP till folket!
Amd64 3200+ Abit kv8 guru Radeon AX800pro 256Mb vivo 1024Mb ddr 120gb hdd.

Permalänk
Medlem

Söker en editor till diablo2, någon som har en bra?
En bra sida där man kan ladda ner items m.m vore inte heller helt fel.

Ska klona min paladin från ladder, fast på singelplayer. Så jag kan spö dom i klassen i pvp

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av johan866
hur gör man då jag kommer alldrig klara dom i nightmare

du har säker sätt min tråd om det problemet

Det funkar bara i multiplayer. Går till såhär: http://www.diabloii.nu/rapport/report.asp?Auto=1057#1.3

Visa signatur

"I must digest this information"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix
Söker en editor till diablo2, någon som har en bra?
En bra sida där man kan ladda ner items m.m vore inte heller helt fel.

Ska klona min paladin från ladder, fast på singelplayer. Så jag kan spö dom i klassen i pvp

Vilka stats, grejer, skills etc har du på den?
Hade en editor som funkade i 1.09 men inte i 1.10, skulle vara bra att ha en, så att man kan testa olika builds etc.

Permalänk

Tänkte ge bort mitt acc. Har slutat spela och tycker det känns onödigt att en fyra snubbar fyllda med grejer t ex Arcains eller lv 85 mf-Sorc går till spillo.
Den med bäst motivationen blir pmad lite senare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GratZ
Vilka stats, grejer, skills etc har du på den?
Hade en editor som funkade i 1.09 men inte i 1.10, skulle vara bra att ha en, så att man kan testa olika builds etc.

http://www.d2sector.net finns några editorer för 1.10 och massa items

Visa signatur

Kass DATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fear The Llama
Tänkte ge bort mitt acc. Har slutat spela och tycker det känns onödigt att en fyra snubbar fyllda med grejer t ex Arcains eller lv 85 mf-Sorc går till spillo.
Den med bäst motivationen blir pmad lite senare.

Ge mig?

Skulle sitta fint med ett nytt acc nu när alla mules blev expired.

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Jag kan gärna ta lite av sakerna. Gärna Tals set utom amu för den hittade jag på Colenzo i normal

Visa signatur

"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"

Permalänk

nån som råkar ha en tal rasha armour över ? som jag kan få trada till mig

Visa signatur

AMD Athlon 64 FX-53 2.4 GHz 1 MB | MSI K8N NEO2 Platinum-54G | 200GB western digital | Ati Radeon9800Xt 256 | Crucial PC4000 BallistiX DDR 1024MB |

Permalänk

nån som har en lem runa jag skulle kunna få byta till mig?

Visa signatur

mer CO-OP till folket!

Permalänk
Medlem

thepostaldude.. jag har, behöver pgems i massor

Visa signatur

Life sucks.. Then you die.

Permalänk
Avstängd
Citat:

http://www.d2sector.net finns några editorer för 1.10 och massa items

Riskerar man inte bli avstängd från battle.net om man använder fusk?
Vad jag läst så är det en risk att använda såna program, det kan finnas trojaner m.m. som kan sprida din cd-nyckel. I och för sig så är spelet inte speciellt dyrt, men det är ju lite onödigt att bli nekad inloggning bara för att cd-nyckeln redan används av nån annan

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk

är perfekt gems värt mycket nu för tiden ? bara undra för jag och en kompis måste väl ha runt 100 snart:)

Visa signatur

AMD Athlon 64 FX-53 2.4 GHz 1 MB | MSI K8N NEO2 Platinum-54G | 200GB western digital | Ati Radeon9800Xt 256 | Crucial PC4000 BallistiX DDR 1024MB |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheFrag
thepostaldude.. jag har, behöver pgems i massor

definera ''massor'' det är så att jag också behöver pgems, men du kan få en jalal's mane + bul kathos tribal guardian för den...

Visa signatur

mer CO-OP till folket!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Praetorian
är perfekt gems värt mycket nu för tiden ? bara undra för jag och en kompis måste väl ha runt 100 snart:)

För 40st kan du få Um. Nästan garanterat.

Permalänk

ok nu är jag så jäkla sur så de inte är sant, nån som vill byta EN sketen lem runa mot lightsaber trang armor jalal's mane 6-socktat colossus blade och bul kathos tribal guardian!? NEJ JAG GER DIG INTE EN ENIGMA!!!!
nu får det bannimig vara nog så säj mig nu rakt ut, VAD ÄR EN LEM RUNA VÄRD!? vet inte hur många gånger jag försökt tjata mig till den så skulle nån snäll lite själ INTE ignorera detta inlägget och kanske svara för en gångs skull!

ni får ursäkta attityden men kanske ni förstår att jag är en gnutta lack på att ingen vill byta med mig:(, eller ingen vill ha det jag erbjuder, kan ju få högre runor mot alla de sakerna jag nu ger för runan, men nu vill inte jag ha högre runor utan jag vill ha en lem runa. är på gränsen till ett raseri utbrått men jag ska försöka att behärska mig....

Visa signatur

mer CO-OP till folket!

Permalänk

Hmm det var ett tag sen jag spelade så jag tänkte börja köra igen. Jag har bestämt mig för en paladin men skulle behöva lite råd angående stats class osv...

Visa signatur

» Well, tough titties...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Matt
Hmm det var ett tag sen jag spelade så jag tänkte börja köra igen. Jag har bestämt mig för en paladin men skulle behöva lite råd angående stats class osv...

http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/diablo_ii_lod_pal...

http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/diablo_ii_lod_pal...

Visa signatur

Kass DATA

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thepostaldude
ok nu är jag så jäkla sur så de inte är sant, nån som vill byta EN sketen lem runa mot lightsaber trang armor jalal's mane 6-socktat colossus blade och bul kathos tribal guardian!? NEJ JAG GER DIG INTE EN ENIGMA!!!!
nu får det bannimig vara nog så säj mig nu rakt ut, VAD ÄR EN LEM RUNA VÄRD!? vet inte hur många gånger jag försökt tjata mig till den så skulle nån snäll lite själ INTE ignorera detta inlägget och kanske svara för en gångs skull!

ni får ursäkta attityden men kanske ni förstår att jag är en gnutta lack på att ingen vill byta med mig:(, eller ingen vill ha det jag erbjuder, kan ju få högre runor mot alla de sakerna jag nu ger för runan, men nu vill inte jag ha högre runor utan jag vill ha en lem runa. är på gränsen till ett raseri utbrått men jag ska försöka att behärska mig....

Lem är väl inte värd så mycket? Om du kan få högre runor för sakerna så byt mot högre runor och byt sedan höga runor mot lägre. Annars kan du tex transformera tre fal och en flawed ruby i kuben så får du en lem

Edit: Om nån vill slåss mot uber diablo på ladder nu så joina
Xgold3 // 12

Edit 2: Har dödat han nu, fick charmen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr Johnson
Lem är väl inte värd så mycket? Om du kan få högre runor för sakerna så byt mot högre runor och byt sedan höga runor mot lägre. Annars kan du tex transformera tre fal och en flawed ruby i kuben så får du en lem

Edit: Om nån vill slåss mot uber diablo på ladder nu så joina
Xgold3 // 12

Edit 2: Har dödat han nu, fick charmen

jag är på bättre humör nu när jag tränat lite så jag ber vel lite om ursäkt för senast, antar att jag va ganska ''ur kontroll'' så att seja :D.
nepps jag har inte 3 fal runor och jo jag kan få högre runor för all den equippment jag säljer men nu är det så att ingen svarar när jag skriker typ: Nagon som har en lem runa? jag ger jalal's mane för den! /w *cs-sux och så är det ingen som svarar, då blir jag surare och mer desperat så vill jag ge mer för att försöka fånga någons uppmärksamhet. Tyvär lyckas jag inte och då blir jag rent ut av förbannad och börjar skrika och slå villt omkring mig;). men om du vill göra ett smart byte så är du välkommen att få alla saker som jag skrev att jag skulle ge för den olycksamma lilla lem runan så är du välldigt välkommen och då skulle du göra mig en aning gladare :D.

Visa signatur

mer CO-OP till folket!

Permalänk
Medlem

hur stor chans är det att hitta Lightsabre och vart har man bäst chans att hitta det???

Visa signatur

Kass DATA

Permalänk

du kan få en av mig för en lem runa, snabbt och enkelt

Edit. då får du även: jalal's mane + trang ouls armor.

Visa signatur

mer CO-OP till folket!

Permalänk
Medlem
Citat:

du kan få en av mig för en lem runa, snabbt och enkelt

Edit. då får du även: jalal's mane + trang ouls armor.

jag är intreserad ska kolla om jag har en lem

japp jag hadde 1 lem som jag kan byta mot lightsabre

Visa signatur

Kass DATA

Permalänk
Citat:

hur stor chans är det att hitta Lightsabre och vart har man bäst chans att hitta det???

1 : 947 Diablo ~ 1st kill - [H] 1 : 957 Baal ~ 1st kill - [H] 1 : 1431 Diablo - [H] 1 : 1446 Baal - [H] 1 : 1750 Mephisto ~ 1st kill - [H] 1 : 2646 Mephisto - [H]

Detta är med 0 mf, men det är samma ordning med mer MF.

Permalänk
Citat:

jag är intreserad ska kolla om jag har en lem

japp jag hadde 1 lem som jag kan byta mot lightsabre

bra jag går online nu

Edit. har stängt av nu jag årkar inte mer så vi kan vel ta bytet i morgon.

Visa signatur

mer CO-OP till folket!

Permalänk
Medlem
Citat:

bra jag går online nu

Edit. har stängt av nu jag årkar inte mer så vi kan vel ta bytet i morgon.

jag kan inte köra nu imårgon kl 16 så går det bra

Visa signatur

Kass DATA

Permalänk
Medlem

nån här som behöver en buriza? eller 2x dwarf star?
Hittar dom hela tiden och håller på att bli vansinnig!
Acc: Obbe2 el. Obbe3

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.