Permalänk

Moboplatta från en compaq?

Visa signatur

[2500+ barton - Aopen AK79D-400VN - Radeon 9200se - 512mb DDR - Maxtor 80gb - Compucase 6A21]
[Laptopen IBM R40] [Mobil Samsung D600 och SE T630][email: particle@gavle.to] [ICQ: 67844045]
[SWECLOCKERS.COM - datornördarnas egen himmel]

Permalänk
Medlem

ja ..en compaq vill man ju inte behålla hel

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -:Particle:-
Moboplatta från en compaq?

det enda i en compaq som fungerar som det skall

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
ja ..en compaq vill man ju inte behålla hel

en compaq är ju inte hel från början heller

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hector17
Latinska texter? ----> http://www.thelatinlibrary.com

Jag vet inte vad dom betyder, men vafan det ska ju bara se fräckt ut!

Updates! (F5 F5 F5 F5 F5!!!)

F5 ?:confused:

Visa signatur

Fractal Design Define S
ASUS ROG STRIX B450-F GAMING
Corsair (4x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LP
Ryzen 7 2700X 3.7 GHz 20MB (NZXT Kraken X73 360mm)
RTX 3090 24GB ROG STRIX GAMING OC

Permalänk

( F5 = uppdatera sidan )

Ni kanske skulle tycka att det var kul att se mitt "specialdesignade"-skrivbordsbygge från i sommras...?

Om intresse finns, så kan jag göra en liten tråd om det...
(med bilder givetvis )

Visa signatur

P4 - 3,2 gHz || 1024 Mb ram @ 400x2 Mhz || 120 Gb S-ATA barracuda x2 || 19' CRT || PowerColor x800pro VIVO|| Chaintech 9CJS ZENITH ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skulltula
( F5 = uppdatera sidan )

Ni kanske skulle tycka att det var kul att se mitt "specialdesignade"-skrivbordsbygge från i sommras...?

(med bilder givetvis )

Klart det är ju alltid intressant

Visa signatur

Space is big
Space is dark
It’s hard to find a place to park

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skulltula

(med bilder givetvis )

Visst vill vi se dett!!!

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 1Ce
F5 ?:confused:

Ja du vet uppdatera?!

Visa signatur

AMD Athlon 64 2800+ @ 1.84 GHz || 1024 MB RAM || Radeon 9800 pro || 160 GB Sata

Permalänk
Medlem

håller på å arbetar med fronten å den tar lite tid ..de e ju ändå den man ska fästa blicken på

ska försöka få "klart" den så man kan ställa upp i tävlingen med den sen ..

Permalänk

ser sjukt stort ut, måste väl ha typ kilometer långa sladdar? IDE kablarna ser ju ut att bli så långa, men vart ska du ha nätagget? om du ska utnyttja hela lådan så blir det ju jobbigt för den som köper chassit eller..?

Visa signatur

viNyL^ / cMon @ IRC

Permalänk
Medlem

vanliga ide 60cm räcker å blir över för å nå till alla enheter... (lite förstånd har man )

sen agget är inte inplanerat i possition ännu men kommer...

strax under metern högt e de..

men ska in lite kuriosa åsså...

väger en bråkdel av vad ett normal chassi du kan gämnföra det med det billigaste chassit med tunnaste aluminiumen i tyngd .. just nu ..

gillar inte småchassin som inte har rum med nåt ... och gillar inte tyngden på de chassin man köper ..

Permalänk

ok, ja tänkte mer på om du skulle ha nätagget ovanför 5.25" enheterna...

Ja e imponerad av ramen, ser stabilt ut även fast "pinnarna" är hur smala som helst....

Och en sak till.... ja håller dig ansvarig för försvinnandet av min F5-knapp

Visa signatur

viNyL^ / cMon @ IRC

Permalänk
Medlem

LoL .. tar på mig ansvaret för F5 knappen

jo tanken finns med agget åvanför 5,25 enheterna .. för att få "kabelstammen sammlad.. men vi får se

Permalänk
Medlem

asså, gryymt måste jag bara säga... det kallar jag chassi talang detta

Permalänk
Medlem

oki ska se vad jag kan komma fram till ida..skulle behöva ett nätagg för att få en bild va vad jag har för utrymme å leka med..
men det brukar lösa sig..

Permalänk
Medlem

Om inte kablarna från agget skulle räka kan du ju alltid skarva!

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk

Uhh keep going..

Du får väl antagligen ta på dig ansvaret för min F5 -knapp också.. =/

Vad för morsakort tänker du satsa på?
Vad ska datorn egentligen vara till för? Server, eller?

Permalänk
Medlem

du borde ha nätagget precis övanför mobot så det drar ut luft lite mer praktiskt också att ha uttaget där nere på baksidan behövs inte lika långa sladdar då

Visa signatur

| 5950x | G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600mhz cl 16 | x570 Aorus Master | 3080 Aorus Master | Gigabyte Aorus NVMe Gen4 M.2 2280 | Fractal Design Define 7 XL | Corsair H115i Pro XT | Corsair HX1000i 1000W |

Permalänk
Medlem

possitionen är redan löst ..

Permalänk
Medlem

Vill se mera bilder!! men vilket tema kör du på? Dracula eller?

Visa signatur

AMD Athlon 64 2800+ @ 1.84 GHz || 1024 MB RAM || Radeon 9800 pro || 160 GB Sata

Permalänk

fann vad nice

digga dina arbeten hort men synd att det inte va samma tempo som dom andra på att legga upp bilder men hoppas på det kommer mer

Visa signatur

PS: jag är dyslektiker märks kanske

Permalänk
Medlem

det kommer det kommer ;P ...

Permalänk
Medlem

Jobba,jobba...
Som jag sa tidigare kommer detta att bli snyggare än dina andra byggen det syns mer och mer....!!!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Rik?

Visa signatur

mvh

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xain
Rik?

vem?... du lär leta under alla stenar under sopphögen för å hitta en fattigare moddare än mig

Permalänk
Medlem

hehe.. och om ni gör de, kommer ni hitta mig..

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
vem?... du lär leta under alla stenar under sopphögen för å hitta en fattigare moddare än mig

ja för att va så seriös som du ändå är så är du väll bland de fattigare moddarna vad du beskrivit.... Men sen finns ju alla oseriösa :=)

Visa signatur

Permalänk

Om detta är ett Dead Case så ska du ju bara ha döda datordelar i det

Permalänk
Medlem

^^ men varför tar det så lång tid?

Visa signatur

forum.wallabou.se