Permalänk
Medlem

Oki, oki, oki, oki.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av exploo
Du vågar ha dina chassin, men inte se på skräckfilmer =P..
För mig, tvärt om

Vågar ha vetifan, han säljer ju alla sina chassin

Visa signatur

HEPC: -[ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac]-[AMD Ryzen 2700X]-[G.Skill TridentZ RGB 2x16 GB@3333 MT/s]-[Corsair ST600 Platinum]-[be quiet Dark Rock Pro 4]-[Intel 660p 2 TB]-[Gigabyte 2080 Gaming OC]-

Permalänk
Medlem

oki ...håller på å böjer plexi .. fixar till lite alminium plåt, sågar till lite profiler etc ..kommer n del bider senare idag.. sån som har texter eller vet vart man kan få tag på "texter" på latin ..skicka länk..

Permalänk
Medlem

Mer updates!!!
Ser mycket bra ut tror detta blir bättre än dina andra modds...

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk
Medlem

Latinska texter? ----> http://www.thelatinlibrary.com

Jag vet inte vad dom betyder, men vafan det ska ju bara se fräckt ut!

Updates! (F5 F5 F5 F5 F5!!!)

Visa signatur

AMD Athlon 64 2800+ @ 1.84 GHz || 1024 MB RAM || Radeon 9800 pro || 160 GB Sata

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk

Mer bilder!!!! Kom igen nu!!!! Eftersom de e stora modden så måste du ju hålla oss bättre uppdaterade!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

Helvete.. Detdär är det absolut snyggaste jag sett(I hemmagjort-genren)

Supergrymt..
Det finns inte ord för att beskriva hur sjukt bra du gjorde dendär hjärnan, och hur bra du målade detdar skjutna(?) huvudet..

Permalänk
Medlem

Hic orbis usque sapientia. Ut had wits crusta verto bestia sermo, ty est a moenia sermo, quod digits est 666.

enligt HRN's sida
btw, Uppenbarelseboken, text 13, vers 18

Visa signatur

Hacking hasn't been this easy since the axe was invented. - Tomshardware

Permalänk
Medlem

oki ..lite mer...

aluplåt i toppen med "hål" för att se in.. ska fixas lite mer dock..

har böjt plexi för att slippa ha skarv i vikningen..

båda övre sidor ditsatta..

nedre delen ditsatt

man kanske får en glimt av hur det går framåt ?!

har en del framför mig att fixa till dock ... men men nu blir det lite roligt dock..

ska sättas lister etc sen ska man ju försöka fixa till nå lock å sen har man ju insidan kvar..

Permalänk
Medlem

Ser nice ut!!
En fråga bara skall det vara plexi på sidorna åxå?

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The hax boss
Ser nice ut!!
En fråga bara skall det vara plexi på sidorna åxå?

nej inte på "sidorna..om det nu blir sidorna... utan även där jag nyss satt plexi skall täckas en bit men nå kul..

Permalänk

Spraya i någon kool färg på INSIDAN av plexit.. bara ett tips.. då blir det ju skitsnyggt..

Permalänk
Medlem

om jag velat haft färg på plexit så hade jag ordnat det från början ..men tanken var god ... blir "kanske" skitsnyggt ändå... men vad vet jag

Permalänk

hmm... Your sick man!!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

Vaddå "Kanske" *lmao* klart det kommer bli snyggt, hur du än gör

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
nej inte på "sidorna..om det nu blir sidorna... utan även där jag nyss satt plexi skall täckas en bit men nå kul..

Ja det blir hursomhelst mycket nice...
Har du några mått på "chassit"??

Visa signatur

Permalänk

Omg rödtonat plexi på den där skönheten.

Visa signatur

R.I.P. Dimebag Darrell

Permalänk
Medlem

1m hög ungefär, 50cm på bredaste stället och 30cm i botten och top ..sen är den 25 djup.. om ni förstår vad jag menar med dom måtten

såden e rätt stor men de ska in en del och ville inte ha en miniburk..

Permalänk
Medlem

Jo visst förstår jag ...
Gillar stora chassin så.......med många hdds

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jo sant och den ska ju vara rätt "lik" en kista så .. barnstorlek.. sen så ska det ju in en del kuriosa och en del annat om man hittar nå billigt å stoppa i ..eller kanske nån som kan sponsra med agg, mobo, cpu minne kanske en liten hdd etc .. lol ,, har lite ont om hårdvara för tillfället..

Permalänk
Medlem

Tur att det snart är jul då...
HAr själv lite hårdvaru problem men det ordnar sig nog...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jo de e därför detta projekt går lite sakta då de e jag som e "tomte" te barnen i detta hus

Permalänk
Medlem

va?!?!?! Inga updates på EN timma?? vad e detta?! hiihii (fjortis fnitter)

Jaja back to topic: Det kommer att bli grymt snyggt.. vad ska du välja för färger? ska du ha "trä" liknande som vanliga hederliga kistor med röd "inredning" som Dracula? Mohahaha! LoL!

Keep On Modding!

Visa signatur

AMD Athlon 64 2800+ @ 1.84 GHz || 1024 MB RAM || Radeon 9800 pro || 160 GB Sata

Permalänk
Medlem

håller på å fixar insidan för hårdiskar , cd-rom, nätagg etc

stagat upp lite exra

annan bild..

en till..

¨
ska förhoppningsvis bli "ställning" te cd´s eller vad man nu vill ha där .. tänkte att 2 såna enheter borde räcka ?! ..

jadu har ingen aning vad detta ska bli.. men blir nog bra

nämen se där de ser faktiskt ok ut .. men de som alla trodde skulle bli sidan bidde front .. ...

om jag tagi långsida som front så hade de blivi fel med moderkorts "plåten" då den hamnat på sidan...

nu ska jag bara klura ut hur många hdds det ska få plats med..

Permalänk
Medlem
Permalänk

Herregud.. detdär är ju helt sjukt bra.. nu funderar jag fan på att göra något liknande, men vill inte härma dig.. Jävla skit.. =P

Ska du inte täcka över cd-romen och/eller Hårddiskarna med någon snygg, rätt tjock plåt? Eftersom det för det första låter, och för det andra, det är inte så snyggt att se alla ettietter på hårddiskarna, osv. Igenom plexiglaset,alltså... Om du nu skulle ha plexi.. Nåja..

KEEP ON MODDING!

Permalänk
Medlem

ok hade problemmed hur jag skulle lösa hdd platser , men lexi e bra...

nåt sånt kan man leka med.. before pic

å så bidde det ..nu ska jag bara leta på en plats att sätta dom.. borde vara 10-12 hdd platser te å börja med. i alla fall..

Permalänk
Medlem

Töm din pm inbox, måste pm'a..

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB