World of Warcraft Tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hektik
hur kan jag få så jag har tex Alt+1 SW:Pain, Ctrl+1 Wand, 1 Heal ?
är jobbigt att hålla på och trycka shif+scroll, lyckas oftast skrolla en för mycket när jag kör pvp.
använder gypsy men kan byta om det finns någon annan mod som jag kan göra det i om det absolut inte går i gypsy

Godtycklig UI-mod.

Permalänk

På flera screens har de bundit en tangent till en sidebarknapp, hur gör man det?

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk

Kan man få koordinater med ct mod? Hur får jag i så fall fram dem?

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk

Polare hittade precis en ganska fin pistol:
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=2100

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem

Gah, får juh abstinens utav att inte ha skiten än ens, att dom bara inte kan fixa mer servrarna å släppa ett par tusen utgåvor till..

Permalänk
Medlem

Hmm har en fråga:

Är det bara jag som råkat ut för att ett tex tränare eller värdhusägaren börjar prat "står på" tyska?

Lite jobbigt när man inte är någon höjdare på att prata tyska.

Mvh
Micke

Visa signatur

Mycket ström är det!

Permalänk
Medlem

Har lite problem som Hunter, i PvP då... casters och melee-folk brukar man klara av ganska så lätt, men Shamaner, hur tusan tar man dem?

Jag har för vana att lägga en Wingclip på folk som hoppar på mig, och sedan hålla mig på avstånd medan mitt pet tar hand om kräket. Shamaner har ju dock sin freeze som sänker min hastighet, och dessutom är de betydligt mycket farligare i melee än jag med sin kombination av vapen och magier... några tips på vad man kan göra?

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Mitt Wow har blivit helt konstigt.. Förut när jag klarade av visa quests så Fick jag "Dumpar fysikst minne".. Har alldrig fått det förut och det händer BARA i wow.. Så då Instalerade jag om det.. Det funkade inte.. Då formaterade jag om dator. Då blev det ännu värre, kan inte ens logga in på min gubbe. Får det när laddnings baren där nere är klar.. Nu tänker jag kräva ett nytt av spelbutiken...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hinula
Mitt Wow har blivit helt konstigt.. Förut när jag klarade av visa quests så Fick jag "Dumpar fysikst minne".. Har alldrig fått det förut och det händer BARA i wow.. Så då Instalerade jag om det.. Det funkade inte.. Då formaterade jag om dator. Då blev det ännu värre, kan inte ens logga in på min gubbe. Får det när laddnings baren där nere är klar.. Nu tänker jag kräva ett nytt av spelbutiken...

Låter mer som ett hårdvarufel om den börjar dumpa fysiskt minne.

Permalänk
Medlem

Surt!

600 i kö (Warsong ), kommer in, lirar en kvart får ett syncfel och åker ur liret! 720 i kö nu! *smileysomgråter*......

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

lirar på spinebreaker o det e 250 i kö

Visa signatur

Har en fet ny dator

Permalänk
Medlem

kommer inte in överhuvudtaget nu, jättekul när man var mitt inne i Uldaman

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Någon som kan posta några bra Warrior talent builds. Helst Combat builds.

Permalänk
Medlem

Southshore Town Hall var Horde territorium idag :). Vår präst körde mind control på folk och drog in dem i Town hall.
http://web.telia.com/~u24325422/WoWScrnShot_022705_213634.jpg
http://web.telia.com/~u24325422/WoWScrnShot_022705_213251.jpg

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaleN_sthlm
Det gäller bara att komma igång med professions så rullar slantarna in

Ingen som köper tin bars på min server och engineering är bara för jobbigt inan man kan göra saker som är värda at sälja.

Permalänk
Medlem

Vad kör ni med för UI:s? Finns det några bra för rogue? något pack eller så.

Permalänk
Medlem

Min lvl 23 warrior slaktade 2 lvl 26 night elfs idag
Såg att en av dom slogs mot mobs i Charred Valley, drog charge när han hade ungefär 10% hälsa kvar och mobsen var i princip död, fick ihjäl honom ganska snabbt men då kom en till upp bakom mig som jag inte ens såg, förvandlad till varg. Lyckades få ihjäl honom med hjälp av greater healing potion men jag hade drygt 1% hälsa kvar, var bara ren tur vem som fick iväg sista slaget

Riktigt roligt faktiskt.. Mindre roligt var väl att jag strax efteråt blev slaktad av en lvl ?? paladin med en mage som jag inte ens hann se lvl på innan jag låg

Visa signatur

Nemo me impune lacessit

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nidhogg
Min lvl 23 warrior slaktade 2 lvl 26 night elfs idag
Såg att en av dom slogs mot mobs i Charred Valley, drog charge när han hade ungefär 10% hälsa kvar och mobsen var i princip död, fick ihjäl honom ganska snabbt men då kom en till upp bakom mig som jag inte ens såg, förvandlad till varg. Lyckades få ihjäl honom med hjälp av greater healing potion men jag hade drygt 1% hälsa kvar, var bara ren tur vem som fick iväg sista slaget

Riktigt roligt faktiskt.. Mindre roligt var väl att jag strax efteråt blev slaktad av en lvl ?? paladin med en mage som jag inte ens hann se lvl på innan jag låg

Helt rätt att hoppa på night elf-jävln när han hade så lite hälsa kvar, night elves är ondskan i wow, finns inga mer ondare ras än night elves, det är tillåtet att använda vilken teknik som helst för att få död på dom, sålänge dom DÖR.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mice
Hmm har en fråga:

Är det bara jag som råkat ut för att ett tex tränare eller värdhusägaren börjar prat "står på" tyska?

Lite jobbigt när man inte är någon höjdare på att prata tyska.

Mvh
Micke

Jag med
Hittar heller inte nånting om språk nånstans började efter senaste patchen

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beginner
Surt!

600 i kö (Warsong ), kommer in, lirar en kvart får ett syncfel och åker ur liret! 720 i kö nu! *smileysomgråter*......

kör också där, vad heter du? Jag heter Andox

Visa signatur

Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikholmgren
kör också där, vad heter du? Jag heter Andox

Heter Ralle! Alliance.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mistar intarnet
Låter mer som ett hårdvarufel om den börjar dumpa fysiskt minne.

Ja men det konstiga är att det funkar på ALLA ANDRA GUBBAR JAG HAR OCH GÖR PÅ ACCOUNTENT!!!!

Fy fan fall den har kommit bort eller något i deras server då vet jag inte vad jag gör......

EDIT:
Jaha nu visar det sig att det går att göra chars och logga in på dom på samma account och på samma dator.... Så dom har visst lyckats fumla bort min char så min dator får damp...

Permalänk
Medlem

Fasen jag har suttit och harvat många timmar nu men jag tycker det går seegt att levla. Det är ju inget vidare kul när en 20-30 Horde med level 30-50 anfaller Duskwood och man skall hjälpa till som en paladin med lvl 27 :/ 3-4 träffar så blir det att springa från kyrkogården.
Tycker även det är svårt att hitta quests med bra lvl på fienden. Jag menar..... Elites med lvl 31-32 kan vara lite tufft för en liten from Palle på lvl 27. Har dom lvl 30 klarar jag dom...... men då får INGENTING annat hända, typ att det kommer en liten äcklig medhjälpare och hackar mig i ryggen.

Ni som spelar Aliance... har ni bra tips på XP huntingställen? Håller till i Wetlands, Duskwood för tillfället.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beginner
Heter Ralle! Alliance.

Jag är också Alliance, Ralle med "!" på slutet?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikholmgren
Jag är också Alliance, Ralle med "!" på slutet?

Utan "!" på slutet. (Jag som är "serietidningsförstörd" där alla menaingar avslutas med utropstecken. )

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag letar efter ett guild på daggerspine.

Jag började på en ny char i fredags så jag är bara lvl 20, NE Rouge. (Min fjärde char, gillade inte de andra. Jag lirade inte betan så jag var tvungen att testa lite.)

PM:a mig.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Finns det någon som vet var det kan finnas exemplar kvar?!?

Har en porlare som fick mitt guest account men får inte tag på spelet nu när tiden gått ut.

Mvh
4bsylon

Permalänk
Medlem

japp jo det finns några ställen som skulle få in spelet idag.. kan återkomma med vart när mina kompisar fått sina kopior

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem
Citat:

Helt rätt att hoppa på night elf-jävln när han hade så lite hälsa kvar, night elves är ondskan i wow, finns inga mer ondare ras än night elves, det är tillåtet att använda vilken teknik som helst för att få död på dom, sålänge dom DÖR.

Spelar iofs ingen roll om det är moraliskt rätt eller inte, är man i fiende-territorium i PvP får man räkna med att bli attackerad, ofta bakifrån och i taskiga situationer.. Det är krig, grinar man får man spela PvE helt enkelt

Visa signatur

Nemo me impune lacessit

Permalänk
Medlem
Citat:

På vilket sätt är en Nightelf ond???
Tycker då mer Trollen och de vandrande Liken är mycket värre

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400