World of Warcraft Tråden!

Permalänk
Medlem

Blev lvl 40 i förrgår

Permalänk
Medlem

du ser ut som quasimodo (stavning)

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

hm LOL

Visa signatur

jag är snygg o bra.
men har stor dyslexi.

Permalänk
Medlem

Stackar hunters Aspect of the Cheeta (30% run speed) med mount speed?

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Hedersmedlem

Du liknar mig väldigt mycket, saknar dock Herods Shoulders. Har exakt samma färg på vargen och liknande vapen, fast Mograines Might har jag inte lyckats få än då jag kör DW.

Vilken server lirar du på?

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3070 :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Fractal Design R5
WiFi: 2x Alta Labs S24-POE :: 2x Alta Labs S8-POE :: 3x AP6 Pro :: 1x AP6W

Permalänk
Medlem

Shattered hand. Har gjort SM hur många gånger som helst nu för att få Aegis of the Scarlet Commander. Hatar stället.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
KniFF, vad betalade du?

Jag betalade 35G, lätt värt för en av de bästa plate-dojorna som går att få tag på

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikholmgren
vad gör seal of fury?

och fins det nån bra talent guide för Paladins?

Genererar bara mera threat.

Jag kör level 39 nu med. 5-0-24 Gör fin skada När jag var level 33 dödade jag en paladin level 35 ^^.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ereinion
Shattered hand. Har gjort SM hur många gånger som helst nu för att få Aegis of the Scarlet Commander. Hatar stället.

Har disenchanta 5st för att vi inte hadde någon som behövde den.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Genererar bara mera threat.

Jag kör level 39 nu med. 5-0-24 Gör fin skada När jag var level 33 dödade jag en paladin level 35 ^^.

offtopic som fan, du var inte på östermalmstorgs tunnelbanestation vid 12snåret på dagen igår? såg en kostymsnubbe som var ruskigt lik dig på tuben där

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk

Andra leveransen av spelet kom till affärerna idag. Gissa vilken sida som är nere igen...

Visa signatur

ABIT AN8 / 3000+ Winchester @2,31 Ghz / 2 x Corsair Value Select 512 MB / HIS Radeon X800XL / Creative Audigy 2 ZS / Tagan 380 W / Hyundai Q17

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Biggus Dickus
Andra leveransen av spelet kom till affärerna idag. Gissa vilken sida som är nere igen...

Hur vet du det? vilka butiker har spelet? Åhlens t.ex har dom fått in det? Tacksam för svar

Visa signatur

System1 Intel i5 3.3 ghz, Corsair Vengeance 4gb 1600mhz, 74 gb Raptor 10k rpm & 3tb USB 2.0, ATI Radeon 6870 1gb, BenQ 24" LCD G2420HD
System2 Intel C2D 2.8 ghz @ 3.2 ghz, 2x2gb DDR2, ATI Radeon HD 4850, 250 gb SATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
offtopic som fan, du var inte på östermalmstorgs tunnelbanestation vid 12snåret på dagen igår? såg en kostymsnubbe som var ruskigt lik dig på tuben där

Heh, det var jag faktiskt runt 12-13, fast jag hade inte kostym. Det finns dock en person i denna stad som ser ut som jag (ganska ovanligt utseende), och ofta bär kostym (kan jag tro).

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baned
Någon som kan posta några bra Warrior talent builds. Helst Combat builds.

Kör med Indalamars built.
Kopierat från www.nurfed.com

5 Deflection
5 Tactical Mastery
3 Rend
3 Deep Wound
2 Charge
2 Overpower
2 Impale
5 2h Spec
1 Sweeping Strikes
2 Hamstring
1 MS

5 Cruelty
5 Demo Shout
1 Piercing Howl
3 Blood Craze
1 Booming Voice
5 Enrage

Funkar perfekt i pvp och pve.

Deras UI är också jävligt skön ^_^

Bild på UI:
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/HAILGOKES.jpg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Groom84
Stackar hunters Aspect of the Cheeta (30% run speed) med mount speed?

Nej.

Visa signatur

Ungos

Permalänk
Medlem

nån som känner till någon butik i gbg som har wow på lager

Visa signatur

Ät Grus

Permalänk
Medlem

Jag e nu lvl 19 human rouge och har inte en aning om vart jag ska questa!? det är för svårt för mig i darkshore, har gjort typ alla i westfall, för svåra quests kvar i lakeshire, hittar inga fler quests i loch modan. Hjälp jag vill bli lvl 20!

Permalänk
Medlem

Klart du hittar fler quests i Loch Modan.... Har du gjort hela dead mines i WF sa du?

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

e för låg lvl för deadmines, alla blir ärga när man söker grupp som lvl 19.

Permalänk
Medlem

Permalänk
Medlem

väntade hela dan på att skulle få låna farsans kredit för första månaden när jag hörde att dom flesta abra slagit random och avregistrerat.

surt att sidan ska va nere dock.

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gurrgurr
Hur vet du det? vilka butiker har spelet? Åhlens t.ex har dom fått in det? Tacksam för svar

Jag fick mitt förbokade idag. Expediten i affären sa att nästa leverans också var uppbokad, men det är en liten affär så.. Antog bara att det kommit överallt eftersom hemsidan varit nere halva dan nu.

Visa signatur

ABIT AN8 / 3000+ Winchester @2,31 Ghz / 2 x Corsair Value Select 512 MB / HIS Radeon X800XL / Creative Audigy 2 ZS / Tagan 380 W / Hyundai Q17

Permalänk
Medlem
Citat:

Heh, det var jag faktiskt runt 12-13, fast jag hade inte kostym. Det finns dock en person i denna stad som ser ut som jag (ganska ovanligt utseende), och ofta bär kostym (kan jag tro).

ofan vettefan om personen hade kostym men (rosa?)slips och en överrock hade människan iaf nåja hade bara varit ett lustigt sammanträffande

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk

alltså då man reggar sig, card nr och security code, är card nr alla siffrorna på framsidan? och sec. nr dom 3 sista på baksidan? det är ett visa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ereinion

Hatar det också, för det första måste jag spela med randomnoobs eftersom att mina kompiser är bortresta och jag är hemma, då levlar jag ifrån dem... när man väl är hos arcanist doan vägrar han droppa illusionary rod utan droppar daggerjäveln.. som jag inte vill ha! För att inte tala om att jag oftast tävlar med 2 andra casters om rollsen... som jag då oftast förlorar! :/

Ingen som är lvl 60 alliance på ravencrest som skulle kunna hjälpa? ^^

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Medlem

Fick skölden tillslut Nu är det bara Hand of Righteussness (eller hur det nu stavas). Den har inte droppat en enda gång som jag gjort SM =/

Permalänk
Medlem

Vad är ert största misstag ni har gjort?

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Lät en snubbe få en fin mace för att han sa att han verkligen behövde den(vilket han inte behövde, då han 2 sec senare drog fram ett bättre svärd). Tio sekunder senare hade han leftat gruppen och dragit, sen vägrade han svara när jag försökte prata med honom.

Visa signatur

//Frazze

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
Jag e nu lvl 19 human rouge och har inte en aning om vart jag ska questa!? det är för svårt för mig i darkshore, har gjort typ alla i westfall, för svåra quests kvar i lakeshire, hittar inga fler quests i loch modan. Hjälp jag vill bli lvl 20!

Men åk över till Darkshore och fixa de lite högre lvl questen där då. Sen Ashenvale. Eller grinda.

http://wow.allakhazam.com/Level_Chart.html

Permalänk
Citat:

Vad är ert största misstag ni har gjort?

Bli beroende av World Of Warcraft?

Visa signatur

I play you out like a rubics cube