World of Warcraft Tråden!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Kan rouge använda mail sen?

Sett några hunter som springer runt med Mail

Hur skulle det se ut att vara stealthad med mail och speciellt rörlighet

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andron
Jag vill med ha några på min friendlistan, Spelar på shatteredhand

Skulle vilja veta vad man ska satsa på när man är undead rogue

Strenght
Agility
Stamina
Intellect
Spirit

Mycket health skulle inte sitta fel heller

Du kan lägga till heimdall:) är en lvl41 Troll rouge

Visa signatur

Heimdall lvl 60 troll rogue <Inspiration> @ Frostmane

Permalänk
Medlem

hur får jag quickswap (http://capnbry.net/wow/) att fungera?
har skrivit som dom gjort på bilden (men bytt ut till Cresent Staff och Skinning knife) men fungerar inte.
kan nån skriva macrot jag ska använda?

Permalänk
Medlem

Tycker dom borde fixa lite mera quest som rogue kan göra, ända man får är svärd, yxa, mace eller mail armor.

Permalänk
Medlem

Nån som vet när sidan där man ska kunna ändra betalningsmetod osv kommer upp? Och vad är adressen isf?

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Njae iof, det enda som går hyfsat snabbt är odöda med 2-3 lvl under min level. Slänga på en Seal som gör honom kännsligare för min aura, skjuta av exorsism, hugg, hugg, lilla auran, Exorcism igen= död. Men det är som alla vet den ENDA fienden som en Paladin "leker" med. Annars är det healing och tålamod (och DYRA svärd och rustningar) som håller en vid liv överhuvud taget.

Beror på hur du bygger din Paladin, du kan så klart aldrig göra så mycket skada som en Warrior kan, men det kompenseras lite av att du kan heala så klart. Jag har inga problem med mobs som är samma level, att döda dem snabbt. Men mycket beror på hur offta Seal of Command proccar, ibland har man tur, då gör den det helatiden, då dödar du fan mobs, säkerligen snabbare än de flesta.... käns nästan så iaf. Har gjort upp mot 700 skada en gång, vanlig crit + command crit, detta var vid level 35 med Verigans Fist.

Ja, jag undrar med hur man skall fixa det där med betalinigssätten, vill inte ha min moras kortnummer där längre nu när jag funnit mitt eget.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Det är när det laggar

Ett tipps är att göra sånna quests där man ska utforska gruvor och dylikt när det laggar till för då är det bara att springa igenom den. Fienderna attackerar inte en och man klarar questen ;D

Mjo men det funkar inte riktigt så när jag spelar. jag kan attackera fiender och besegra dom men inte plocka upp. Allt fungerar som vanligt utom JUST det. Det ser lite lustigt ut, gubben reser sig och slår till fienden och sen sätter sig igen. Ibland "fryser" gubben i stående ställning och glider fram. Detta går över efter någon minut så det gör inget utan det är "plock upp" buggen som är jobbig. Items ligger ju inte kvar hur länge som helst.

Hoppas på att detta försvinner i kommande patch.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

kallas loot bug.. det som brukar hjälpa är att loota nånting annat tex en ny kropp eller blomma brukar funka för mig

Permalänk
Medlem

Ett par frågor om min Human pally!
Har precis blivit lvl22 och har tänkt göra questen för att få verigans fist, men frågan är.. måste göra göra dom Paladin questen på lvl20 innan jag kan göra den för Verigans fist??

Och vad ska jag satsa? Agility? Stamina? Intellect?
Har inte den blekaste

Permalänk
Medlem

Dethär är ju helt j*vla sjukt ju, man spenderar ~600 Kr på ett spel och sen upptäcker man att man måste ha ett jeffla kreditkort för att kunna spela det...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Softnux
Dethär är ju helt j*vla sjukt ju, man spenderar ~600 Kr på ett spel och sen upptäcker man att man måste ha ett jeffla kreditkort för att kunna spela det...

Game cards kommer om 2 dagar.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Softnux

Det var ju sopigt av dig att inte ta reda på det i förväg.

Permalänk
Medlem

haha night elfsen i Ashenvale på ravencrest verkar börja känna igen mej
kom springande på vägen och såg 4st lv24, tror alla va druid, och kände igen namnen så jag slängde sköld sen så sprang alla åt varistt håll
jag är en lv27 preist men borde inte 4st lv24 kunna ta mej?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hektik
haha night elfsen i Ashenvale på ravencrest verkar börja känna igen mej
kom springande på vägen och såg 4st lv24, tror alla va druid, och kände igen namnen så jag slängde sköld sen så sprang alla åt varistt håll
jag är en lv27 preist men borde inte 4st lv24 kunna ta mej?

Jo, utan problem. Druiders root är farlig.

Permalänk
Medlem

Inga som spelar på Zenedar?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

har blivit lvl 11 nu på min orc shaman.

ÄLSKA SPELET!!!

någon som lirar på skullcrushers som kan hjälpa mig med en quest? kan inte dräpa geomancers själv.

är online lite senare ivkäll, går under namnet "URI"

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk

Jag och min sambo spelar NE Rogue, lvl 29 och NE Priest lvl 25. Vi ska byta till horde och prova lite nytt...vad tror ni om en Tauren Druid och en Tauren Shaman?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lunaspice
Jag och min sambo spelar NE Rogue, lvl 29 och NE Priest lvl 25. Vi ska byta till horde och prova lite nytt...vad tror ni om en Tauren Druid och en Tauren Shaman?

Låter spännande. Har nyss själv startat med en Orc Shaman. Börja spela på Shattered Hands om ni inte redan har alliance där.

Fick inga hjälpande svar om mina shamanfrågor tidigare, men det jag undrar nu mest bara är vad som är viktigast? Stamina, strength, agility osv. Lyckas väl lista ut det själv också..

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mistar intarnet
Det var ju sopigt av dig att inte ta reda på det i förväg.

Det spelar ingen roll om man tagit reda på det i förväg eller inte, det är fortfarande korkat, man får ju redan med en gratismånad när man köper det, kan man inte få utnyttja den först utan att behöva fixa massa med kreditkort och stuff.

Dessutom fick jag spansk manual/fodral så man är lite smått irriterad nu när man inte kan spela.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fan vad kul det ÄR!!!!!!

Fick död på massor med byfolk

Dödae massor med små spelare ~lvl20
Sen kom en jädrans shaman och en Warrior lvl 55.. Och dödade mig =(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VitoC
Ett par frågor om min Human pally!
Har precis blivit lvl22 och har tänkt göra questen för att få verigans fist, men frågan är.. måste göra göra dom Paladin questen på lvl20 innan jag kan göra den för Verigans fist??

Och vad ska jag satsa? Agility? Stamina? Intellect?
Har inte den blekaste

Vad för typ av Paladin vill du göra då? Det är även ganska lätt att vara flexibel i detta splelet, det går att satsa stenhårt på typ Armor och deff, och sedan 30 levlar senare byta alla items och ändra statsen för att göra maximal skada.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Dingar snart 45 och suktar efter mitt nycraftade Truesilver Champion, använder ett Demomslayer-enchantat Bonechewer för tillfället

Att samla breath of the wind är ingen höjdare direkt, måste jag säga, men ack så värt.

Kompisen hittade precis http://www.thottbot.com/?i=12960

Säljer det på AH @ Burning Blade om ni är intresserade.

För övrigt inget mer att rapportera från Wow-världen

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Har nu inhandlat en liten mount - en brun häst

Så himlans skönt att slippa gå..

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Medlem

Hur levlar ni så snabbt? Går trögt för mig att grinda Segt och tråkigt...

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem

Dom som levlar snabbt har spelat betan, på så sätt vet dom hur uppdragen ska utföras. Så deras XP rullar bara in hela tiden och dom lvlar snabbt som fan. Jag själv är på lvl29 Night Elf Rogue och en Night Elf Hunter lvl 14.

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk
Medlem

Någon som var med i raiden inne i ashenvale på shattered hand? Gick inte så bra för horde dör alliance var bra många och dom jobbiga vakterna med.

Permalänk
Medlem

vilken server?

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Groom84
Hur levlar ni så snabbt? Går trögt för mig att grinda Segt och tråkigt...

Har man spelat betan så vet man vad man skall göra, har knappt grindat nått är level 40.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mqx
vilken server?

Trodde jag hade skrivit det men nej, Shattered hand.

Permalänk