World of Warcraft Tråden! V.2

Permalänk
Medlem

Lol, köpte WoW idag, kommer hem installerar (4 cdskivor) phew.. ska skapa konto... ja då visar det sig att klåparna glömt att skicka med en Authentication Key .......

Jag har letat överallt på fodralet inte hittat nån key nånstans, kollar på blizzards hemsida och ser att den ska sitta på cdfodralets baksida men .... tada där är ingen..

Så nu är jag lite sur................ :/

/H

Visa signatur

Workstation: -€ Corsair Carbide 500R -€ DFI DK X58 -€ Intel Core i7 920 -€ 2 X GTX670 SLI

Permalänk
Medlem

LOL WTF OMG!!!11 )) *LEEER*

Kolla bakom skiva nummer 3, där ska det sitta.

Permalänk
Medlem

tjoho!

gött mos, där satt klisterlappen (Blizzard borde uppdatera sin hemsida lite och inte skriva att den ska sitta på BAKSIDAN AV CD-CASET)

aja, nu är jag på jobbet så jag får testa när jag kommer hem

/H

Visa signatur

Workstation: -€ Corsair Carbide 500R -€ DFI DK X58 -€ Intel Core i7 920 -€ 2 X GTX670 SLI

Permalänk
Medlem

hmm i mitt CE satt den på manualen.

Visa signatur

Winchester 3500+, Sapphire X850XT,2x512 Kingston hyperX,2x200Gb Diamondmax10,DFI Lanparty Nf4-sli dr
(23:42:26) <@Garland|Greene> peGGy: du är inget annat än en attentionwhore, så dig skiter jag fullkomlit i

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gtihenke
Lol, köpte WoW idag, kommer hem installerar (4 cdskivor) phew.. ska skapa konto... ja då visar det sig att klåparna glömt att skicka med en Authentication Key .......

Jag har letat överallt på fodralet inte hittat nån key nånstans, kollar på blizzards hemsida och ser att den ska sitta på cdfodralets baksida men .... tada där är ingen..

Så nu är jag lite sur................ :/

/H

Får jag fråga hur du lyckades installera spelet utan att hitta cd-keyn?
För detta kräver ju som bekant att man tar ur skivorna

Permalänk
Medlem

jag satt och kodade php samtidigt som jag installerade i bakgrunden, tänkte in te direkt på vad som var bakom skivorna

/H

Visa signatur

Permalänk

Suck.. Spelat 24timmar på Shattered Hands men börjar tröttna på de svenska fjortisarna med löljiga namn på karaktärerna plus en massa tjafs i general chat. Om man ska byta server..? Vilken är trevligare isåfall? Eller är det samma på alla?

Funderar på att börja spela på en RP server istället.

Visa signatur

Intel P4 2,6Ghz | Asus P4c800-Deluxe | DDRAM 4 x 256 Mb PC3200 - 400Mhz Samsung Original | ATI Radeon 9800PRO | 200Gb WD 8MB-SE | Pioneer DVD-RW DVR-106D | NEC 3520A | Creative SB Audigy Player |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RiLLE_HBG
Suck.. Spelat 24timmar på Shattered Hands men börjar tröttna på de svenska fjortisarna med löljiga namn på karaktärerna plus en massa tjafs i general chat. Om man ska byta server..? Vilken är trevligare isåfall? Eller är det samma på alla?

Av den anledningen valde jag Stormscale istället för Shattered Hands. Jag har inte sett något sådant där än, men vissa rötägg finns det ju säkert.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

jag har hört att man kan flytta server e det sant?

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

Finns WoW fortfarande någonstans i Stockholm?

Visa signatur

Magic is the bloodstream of the universe.
Forget all you know - or think you know.
All that you require is your intuition.

Permalänk
Medlem

Skullcrusher befinner jag mig på. Trevlig server vad jag erfarit hittills. Är Night Elf Hunter lvl 18.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Av den anledningen valde jag Stormscale istället för Shattered Hands. Jag har inte sett något sådant där än, men vissa rötägg finns det ju säkert.

finns gott om svenska idioter på stormscale med kan jag lova dig.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
får man fråga hur en i horde fick defias mask?

Åkte till Westfall (tror jag att det var) och dödade en MASSA defias, inte så hög droprate.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skinnkalsonger
Får jag fråga hur du lyckades installera spelet utan att hitta cd-keyn?
För detta kräver ju som bekant att man tar ur skivorna

Man behöver ingen cdkey för att installera..

Sen sitter Authkey bakom cd3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RiLLE_HBG

Funderar på att börja spela på en RP server istället.

Håller helt med. Valde den för att jag tyckte att det skulle vara kul med mycket svenskar men jag är tveksam till om det var ett bra beslut. Jag spyr på diskussionen om 'svenska i general'...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olyckan
Håller helt med. Valde den för att jag tyckte att det skulle vara kul med mycket svenskar men jag är tveksam till om det var ett bra beslut. Jag spyr på diskussionen om 'svenska i general'...

Vad kör du för karaktär? Skulle vara kul och möta någon seriös spelare online.. Min Human Warrior heter Rillington och är lvl 14.

Visa signatur

Intel P4 2,6Ghz | Asus P4c800-Deluxe | DDRAM 4 x 256 Mb PC3200 - 400Mhz Samsung Original | ATI Radeon 9800PRO | 200Gb WD 8MB-SE | Pioneer DVD-RW DVR-106D | NEC 3520A | Creative SB Audigy Player |

Permalänk

ftp://81.216.228.6/wow/WoWScrnShot_021905_031647.JPG

Min Tauren Hunter, taget inatt strax efter level up.

Visa signatur

Pappas: 5900X, 32GB, 9070XT, M.2 1TB Gen4, LG Ultragear 27".
Barn: 4790K, 24GB, RTX 3070, SSD 1TB, 27" IPS.
HTPC: 5800x3D, 32GB, 9070XT, M.2 2+1TB Gen4, Sony 75x90K.
Konsoller: Fler än vad min fru tycker får plats i förråden.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Man behöver ingen cdkey för att installera..

Sen sitter Authkey bakom cd3

Eh, nej jag vet det. Däremot behöver man ta ur skivorna. (om man nu inte har final betan installerad men det hade han ju tydligen inte eftersom han ojade sig över de fyra skivorna )

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neohamster
ftp://81.216.228.6/wow/WoWScrnShot_021905_031647.JPG

Min Tauren Hunter, taget inatt strax efter level up.

Eh, du är alltså 40 och har fått mount eller? Grattis isf.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frux
Eh, du är alltså 40 och har fått mount eller? Grattis isf.

Stämmer bra, tackar

Visa signatur

Pappas: 5900X, 32GB, 9070XT, M.2 1TB Gen4, LG Ultragear 27".
Barn: 4790K, 24GB, RTX 3070, SSD 1TB, 27" IPS.
HTPC: 5800x3D, 32GB, 9070XT, M.2 2+1TB Gen4, Sony 75x90K.
Konsoller: Fler än vad min fru tycker får plats i förråden.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hej980
Åkte till Westfall (tror jag att det var) och dödade en MASSA defias, inte så hög droprate.

Deadmanines kanske? Där har ja iaf hittat 4 masker...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yeah_Right
jag har hört att man kan flytta server e det sant?

hur menar du med flytta? man kan självklart spela på den server man har lust med. men man kan inte flytta "gubbarna" till en annan än den dom skapades i.

ps. oerhört chockad att ingen har skrivit i tråden 2.5 timme

Visa signatur

Poor people are crazy. Rich people are eccentric

Permalänk
Medlem

Ovanligt tyst ja.

Någon som vet något bra Guild på Ravencrest?

Permalänk
Medlem

Nån som har bra tips på alchemy drycker (elixir) som säljer bra på AH?
Skriv gärna varför (om de ingår i quest t.ex).

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keit
Ovanligt tyst ja.

Någon som vet något bra Guild på Ravencrest?

Klart, ingen har tid att skriva här ffs!
powerlevla åt folket

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Goblim
Finns WoW fortfarande någonstans i Stockholm?

Fanns 5st kvar på Game i Solna när jag köpte i tisdags... och på Game i Kista så sa de att de skulle få in nya under veckan. Så Game-butikerna verkar som ett bra alternativ.

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golem
Nån som har bra tips på alchemy drycker (elixir) som säljer bra på AH?
Skriv gärna varför (om de ingår i quest t.ex).

Troll´s strong potion säljer nog bra.
1 sån krävs till ett quest i Hillsbrad foothills nämligen.
Sen vet jag att Blacksmithers behöver shadowoil till ett recept som jag tror lockar en del.

Permalänk
Medlem

ere bara jag eller blir fler disconnectade just idag ?? 19/2. Blir typ att man inte kan slå nåt i 30 sek å sen disconnected..läste i annat forum fler som fått de.. nåt problem med blizzard har idag ?

Permalänk
Medlem

Hur får en priest spellen Starshards? Har läst på Thottbot att man får rank 2 vid lvl 18, men jag e lvl 16 och har inte fått rank 1 än! Får man rank 1 genom ett quest? Isåfall vart får man det questet????

Permalänk
Medlem

Hej!

Lirar med en NE Hunter och ska skaffa mig Beast taming. Läste att man gjorde det med en quest och fick tips av en annan Elf att det fanns en quest att göra i Stormwind så man fick Beast taming. Jag letar febrilt i Stormwind men kan inte hitta det. Är det någon som vet i vilket distrikt jag hittar detta uppdraget?

Mvh Mattias

Visa signatur

| Intel Core 2 Duo E6750 | Gigabyte GA-G33M-DS2R |
| XMS2 4Gb PC-6400 | Asus EAH4870 1Gb |
DO IT! DO IT!