Permalänk
Medlem

Förbannat snyggt spel.

Visa signatur

- Macbook Pro -Mid 2012
- iPhone 5 Black 16GB
- iPad Mini 16GB 1st Gen

Permalänk

Lite bilder

Självklart ska jag köpa detta spel

Snyggt!!

Mycket snyggare!!

Visa signatur

»Tack
Signatur:
Valfri signatur som hamnar underst i alla inlägg du skriver. Tänk på att du bara får ha två till tre rader beroende på textstorleken.

Permalänk
Medlem

Här finns en massa gt4 screenshots: http://www.honda-tech.com/zerothread?id=1158109

Visa signatur

[Nf7-s v2][Xp1700+ Tbred-B Jiuhb 2086@1.72vcore][Volcano 9@2500rpm][512mb twinmos pc2700][Abit siluro G4 ti4200 64mb][Ibm 120gxp 120gb, 2x80gb]ICQ:39526420 MSN/mail:per.bjore@telia.com I intend to live forever or die in the attempt. Kör Civic -92 sohc VTEC

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lynxen
Här finns en massa gt4 screenshots: http://www.honda-tech.com/zerothread?id=1158109

Tackar

Visa signatur

»Tack
Signatur:
Valfri signatur som hamnar underst i alla inlägg du skriver. Tänk på att du bara får ha två till tre rader beroende på textstorleken.

Permalänk
Medlem

Fan va man längtar nu alltså.
9 mars så smäller det:D

Offtopic: WTF har hänt med alla avatarer?:S

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H-can
Fan va man längtar nu alltså.
9 mars så smäller det:D

Offtopic: WTF har hänt med alla avatarer?:S

Det står på startsidan att dem har tekniska problem
Men det är på onsdag, nästa onsdag spelet släpps

Villa spela det på lovet

Visa signatur

»Tack
Signatur:

Permalänk
Avstängd

Själv spelar jag gtasanandreas. Men har bokat gt4
Grymt snygga bilder på Volvo S60 T5 Också!
Ska det finnas med Koenigsegg?
Har sätt några bilder på Porsche

Permalänk
Medlem

Vad tror ni om den här då?

http://z-o-g.org/gt4cars/german/mercedesbenz-daimler-motor-ca...

1hk ganska så brutal!

edit: gick visst inte att länka till bilden, ni får kopiera och klistra in länken i ett nytt fönster.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Julkorv
Vad tror ni om den här då?

http://z-o-g.org/gt4cars/german/mercedesbenz-daimler-motor-ca...

1hk ganska så brutal!

Vilken fin bild!! Har aldrig sätt nått sånt förut!!

Permalänk
Medlem

så ni vet så är publiken i gt4 prolouge bara 2d & ej riktigt färdiga. har sett på japanska versionen & där är all publik ordentliga 3d modeller som vinkar, skriker & fotograferar.
På rallybanorna står det folk på banorna & springer undan som galningar för att akta sig.
Pitstop personalen är även dem helt i 3d och ser otroligt bra ut.

Visa signatur

blupp

Permalänk
Medlem

Okej grabbar, Funderar på en PS2:a enbart för det här spelet. Orkar nte vänta på Forza. Finns det några fina erbjudanden på en PS2:a nu?

Permalänk
Medlem

hehe, jag skaffade åxå en ps2:a nyligen, främst för just gt4, men åxå för ace combat 5 & metal gear solid 3...mumma

Visa signatur

blupp

Permalänk

Själv har man spelet, har 4.8% hittils riktigt bra spel, krossar trean.

Visa signatur

Amd 64 3200+, 2x512 Ram, Leadtek A400 Winfast 6800GT 256mb, 160GB HDD + SATA på 200GB.

Permalänk
Medlem

inte pal versionen väll?

Visa signatur

blupp

Permalänk

nej amerikanska verran

Visa signatur

Amd 64 3200+, 2x512 Ram, Leadtek A400 Winfast 6800GT 256mb, 160GB HDD + SATA på 200GB.

Permalänk
Medlem

då är jag inte avis

Visa signatur

blupp

Permalänk

för att jag får 60hz i ntsc verran?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

*håller för öronen* jag hör dig inte LALALALALALALA

Visa signatur

blupp

Permalänk

Visa signatur

Permalänk
Medlem

är ryktena sanna att man kan lägga öfer max 10 000 000 från gt3 & shoppa loss i gt4?

Visa signatur

blupp

Permalänk

man kan föra över 100k som max samt licens A och B

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ohhh licenser åxå, tortyrsakerna fan va nice

Visa signatur

blupp

Permalänk

det "roliga" är att de ökat testerna i de olika licenserna till 16 stycken istället för 10 som förr

Visa signatur

Permalänk
Medlem

brrr...
längtar verkligen till pal gt4, sitter fortfarande och lirar gt3, så skön känsla.

tycker du fysikmotorn håller måttet i gt4?

Visa signatur

blupp

Permalänk

de har förbättrat och gjort känslan lite mindre "traktor" tycker jag sen så finns det en ny skön sak som kallas för b-spec, man kan välja det innan man startar ett race, då sitter man o kollar när datorn kör ens race åt en, man kan kontrollera hur hårt han ska köra, när han ska köra om samt när han ska gå i depå, gött när man inte orkar köra alla dessa varv i vissa race.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

tro mig, vet de felsta sakerna i gt4 förrutom hur det känns att lira fett fördjupad, gilar dock inte bspec prylen, känns lite sömnigt. de va väll tvugna att slänga i det som komplement när online spelandet inte kunde vara med.

hoppas som fan att de fixar gt online för ps2 innan de överger konsolen för ps3

Visa signatur

blupp

Permalänk

äsch vill man ha online så kan man köpa Forza sen. b-spec är bra när man inte vill köra 20 varv per bana i varenda turnering som i GT 3, ryser när jag tänker på de.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

- jag gillar att köra långlopp
- alla har inte råd att köpa flera konsoller, dessutom vill jag fortsätta på gt serien, orkar inte med några andra bilspel

längtar till det där 24 h loppet som ska finnas i gt4...dräggel

Visa signatur

blupp

Permalänk

då är det ju kolungt, skit i att använda b-spec
jag kan inte ens kolla på långloppen ännu, måste ha 25% för att ens gå in i den menyn.. hehe

Visa signatur

Permalänk
Medlem

kommer ta några dagar att ta sig igenom ett 24 h lopp, dags att köpa ups till konsolen så den pallar om elen försvinner heh

Visa signatur

blupp