Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
<Otroligt fult chassi>

Jisses!!

Det där toppar nog det mesta i fulhet, ser ju rent ut sagt förjävligt ut. :/

Permalänk

Jag slår vad om att MINST hälften av alla här som säger "Lian li ska det vara!" själva sitter med något budget chassi som följde med datorn när ni köpte den på Siba... Spela roll hur chassit ser ut - det är inte så att man sitter och kollar på chassit när man använder datorn, det är funktionen som räknas.

Permalänk

Plastic Fantastic...

Denna vet jag inte vad jag ska säga om

Den är ju inte direkt ful men den ser lite fel ut i mina ögon. Utan Lila skivor tror jag att den är snygg

Visa signatur

Skoskav?

Permalänk
Proffsmoddare

Jag har sett den där med skivorna IRL och den ser faktiskt inte så hemsk ut som man tror. Absolut inte vacker men inte ful som stryk heller

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

Den här verkar fett ball ju

Dessa däremot är för mej typiskt kinesiskt B.S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pulchi
Tycker att nån av dom här två borde ta priset
http://www.datorbutiken.com/se/pics/big/asve3600bl.jpg
http://www.datorbutiken.com/se/pics/big/asve3600re.jpg

Jag som älskar asus vento ,ska köpa ett själv de är så fina!

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oshe
Jag som älskar asus vento ,ska köpa ett själv de är så fina!

I agree. De är skitcoola

Visa signatur

AMD 9800X3D - Corsair 32GB 6000 CL30- Gigabyte B650 Aorus Elite - Inno3D 4090 - Intel 900p - CaseLabs SMA8 - LG 42C2 - Asus Loki 1000W SFX-L - Aquaero 6 - Vattenkyld - Steam Deck LCD 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RSLogn
Jag slår vad om att MINST hälften av alla här som säger "Lian li ska det vara!" själva sitter med något budget chassi som följde med datorn när ni köpte den på Siba... Spela roll hur chassit ser ut - det är inte så att man sitter och kollar på chassit när man använder datorn, det är funktionen som räknas.

Ja, men man är väl ändå berättigad till en åsikt?

Permalänk
Discokungen

Jag har ett och tycker Lian-Li är stilrent

Visa signatur

AMD 9800X3D - Corsair 32GB 6000 CL30- Gigabyte B650 Aorus Elite - Inno3D 4090 - Intel 900p - CaseLabs SMA8 - LG 42C2 - Asus Loki 1000W SFX-L - Aquaero 6 - Vattenkyld - Steam Deck LCD 1TB

Permalänk
Citat:

Hör då inte till den häften. Jag tycker sonatan är ganska stilren:

Inte den bilden då, men de flesta vet vid det här laget hur en Antec Sonata ser ut med sidan på.

Budget. Men visstfan stilrent:

http://www.rbmods.com/Bilder/Articles/Skyhawk/PSR-5602/pic3.j...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kåmputer
Plastic Fantastic...

http://www.datorbutiken.com/se/pics/big/thrcircle.jpg

Den är ju inte direkt ful men den ser lite fel ut i mina ögon. Utan Lila skivor tror jag att den är snygg

Den där är hel frän, dom lila skivorna är cd ställ med plats för 5 skivor utanpå varann ( om jag inte kommer ihåg helt fel )

EDIT: Jag hade lite fel, 2 skivor i varje får plats.
http://www.thermalrock.com/chassis/circle/circle.htm

Visa signatur
Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

http://store1.yimg.com/I/xoxide_1850_33530000

Jisses!!

Hahahaha!:)

Permalänk
Avstängd
Citat:

http://store1.yimg.com/I/xoxide_1850_33530000

Jisses!!

Skulle tro att det faller de flesta 8-12-åringar på läppen..
Ser ju läckert ut, även om jag inte skulle vilja pryda mitt bord med en sådan burk.

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Roger W
Hmm, du har nog egentligen rätt, men ibland är ord så ofta förvanskade att den förvanskade betydelsen har en tendens att ta över. Även jag tenderar nog att ibland använda ordet stilren som 'ren stil' snarare än att 'hålla en stil' så jag är nog lite på fel spår... Och jo, visst föredrar jag generellt minimalistiskt/diskret, men kan definitivt beundra ett arbete som "håller stilen" (konsekvent stil skulle jag nog kalla det) även om stuket inte är riktigt i min smak.

Att som doodeley se ordet stilren som mest ett skällsord förstår jag dock inte alls (tack ibis)
Och visst finns det fula Ferrari... 612 Scaglietti tex Asch, nog med O/T.

du har nog rätt, den förvanskade betydelsen av ordet stilren verkar vara den vedertagna här på Swec, men jag fortsätter nog ändå påpeka att stilren != ren stil.

Hursomhelst tycker jag den med de lila skivorna var snygg på nått sätt eller kanske snarare fulsnygg som vento och doggie chassiena.

Visa signatur

In murphy we trust, his law never fails.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bicetec
Ja, men man är väl ändå berättigad till en åsikt?

Jo självklart. Men man måste ha rent framför egen dörr innan man klankar ner på andra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Jo självklart. Men man måste ha rent framför egen dörr innan man klankar ner på andra.

Men man kan fortfarande tycka att en dörr av mahogny är finare än en av ek, trots att man bara har en trasig planka själv.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bicetec
Men man kan fortfarande tycka att en dörr av mahogny är finare än en av ek, trots att man bara har en trasig planka själv.

Tycka ja, men att säga att någons ekdörr är dålig när man sitter med den trasiga plankan själv är bara patetiskt.

Permalänk
Medlem

Hehe, intressant läsning ovan
Själv tycker jag Vento ( den röda) påminner om Ferrari Enzo vid
luftintagen.
Fulaste chassit jag sett är ett som var med i Modd 2005 tävlingen,
Project Q3 har jag för mig att den hette.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kåmputer
http://www.atxcases.com/products/uploadedimage/Genesis_Blue_B...

Plastic Fantastic...

http://www.datorbutiken.com/se/pics/big/thrcircle.jpg

Det med dom lila skivorna va ju skitsnyggt! =P lite eget med lila skivor... dessutom nice med en sån brytning
vart köper man det? =P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zairon
Det med dom lila skivorna va ju skitsnyggt! =P lite eget med lila skivor... dessutom nice med en sån brytning
vart köper man det? =P

Hoppas du skämtar nu, du har ju länken alldeles ovanför, db.com står det
Lite dyrt tycker jag att det är.

Visa signatur
Permalänk

Usch gamingchassin tål jag bara inte, förstår mig inte på hur man kan tycka om de där plastiga sakerna, billig skitplast med färgöverdrag. och ett tunt fult plexiglas samt att det sitter fläktar som lyser i olika färger och låter som ett jetflygplan i chassit, nej tack.

Jag gillar stilrena chassin i borstad aluminum, finns inga finare chassin än de gjorde i borstad aluminium med så lite detaljer o gulledutt som möjligt.

Visa signatur

i5 4690k @ 4.2ghz, Gtx 1060 3gb stock, 4x4gb ddr3

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av radioactiv
Usch gamingchassin tål jag bara inte, förstår mig inte på hur man kan tycka om de där plastiga sakerna, billig skitplast med färgöverdrag. och ett tunt fult plexiglas samt att det sitter fläktar som lyser i olika färger och låter som ett jetflygplan i chassit, nej tack.

Jag gillar stilrena chassin i borstad aluminum, finns inga finare chassin än de gjorde i borstad aluminium med så lite detaljer o gulledutt som möjligt.

Tycker du ja..
Tänk om alla skulle tycka likadant...
Vad tråkigt det skulle bli..

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-R
Hoppas du skämtar nu, du har ju länken alldeles ovanför, db.com står det
Lite dyrt tycker jag att det är.

ojfan, missade änna det ^^
mja, det är ju en del pengar... iof har jag ett lian li pc6277, så det är fortfarande billigare än det jag har =P

Permalänk
Medlem

Jag tycker inte det är något fel med gamingchassin (även om vissa är VIDRIGT fula)

Alla KAN inte modda själv!

Permalänk

Det andra chassit va ju snyggt?

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk
Medlem

Göra stealth mod på kitty chassit, då pratar vi riktiga chassin.

ska gärna göra spontana kattljud när man startar den också.

Permalänk

Lite störande när man sitter på remedy och hör de prata om sina "moddade" chassin. raidmax osv.. Är det bara jag som reagerar på ordet moddat (modifierat) som faktsikt betyder ändrad funktion eller utseénde.. Om de har lysrör o shit från butik är de väl inte moddade??? Då är de väl orginal??

Visa signatur

Denver HIFI-systems for the pro

Permalänk
Medlem

Måster säga att personligen gillar jag stilrena chassin. Men som det är sgt ovan alla har rätt att tycka vad dom vill men en del av dom där gaming chassina ser bara för fula ut

Permalänk
Medlem

Snacka om Ghettomod

Grejen är att det är en svensk, är det någon på detta forum som känner sig vid detta hemska rosa ghetto-work

Denna är också en pärla

Denna kanske e lite gammal samt lite OT, men ändå

Papplådan måste väl klassas som värst!!!