vilka är med på LFS?

Permalänk

vilka är med på LFS?

tjena tänkte att vi kunde lira lite LFS senare idag. den verisionen jag tänkte vi kunde lira kan du hämta här http://www.liveforspeed.net/?page=s2demo . säg till om ni vill vara med!

testa att komma in nu.

namn på servern: "sweclockers.com"

ip: 83.226.239.107

PASS: swec

KOM IN NU DÅÅÅ!!!!!!!

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Sötast
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
27mb?

Ja?

Ont: Ja jag är lätt på, säj bara till innan.

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av E-dwarf
Ja?

Haha.. såna svar är alltid lika snygga... "Ja?" som i att alla spel är oftast på 27mb?

Permalänk
Medlem

Jag är lätt med. Och jag hoppas GTI:n är tillåten, annars får jag rejäla problem

Har enorma problem att hitta något fäste med Turbo bilen, minsta lilla gaspådrag och jag spinner ur de långsamma kurvorna. Kul värre

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Haha.. såna svar är alltid lika snygga... "Ja?" som i att alla spel är oftast på 27mb?

Haha förlåt, var lite snusnödig när jag skrev, men spelet är ganska simpelt, men ändock kul

Jag hoppas på att Turbon är upplåst, då ska ni få se på lite "dorriftu"

Permalänk
Sötast

Jag är med ikväll spelet var ganska skoj

Permalänk

okej, fint. alla bilar är tillåtna. och ja, turbon finns :), när ska vi köra då?

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Permalänk
Medlem

När kan alla köra ? Jag är "ledig för race" hela kvällen idag

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk

jag vill börja köra snart!

namn på servern: "sweclockers.com"

ip: 83.226.239.107

PASS: swec

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Wokay jag kommer in snart tror jag.

Permalänk
Sötast

in snart? ingen server uppe jue :/

Permalänk
Medlem

Upp med servern nasty

Permalänk
Medlem

Lite trist att det är så få med förare där, var 3st totalt där. Kom igen nu folk, kvällen är fortfarande "ung". Lite racing skulle inte skada. Kom inte heller in på servern genom ip adressen. Men namnet funka

Visa signatur

Permalänk
Medlem

"Host has a different gamecode" kommer upp

Permalänk
Medlem

Har du patchat upp din LFS2 ?

Patchen finns på : http://www.liveforspeed.net/?page=s2demo

Själv så hade jag installerat en tidigare version av lfs2 alpha demot. Trodde den va den senaste, hehe. Det var den inte

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ah tack somfan ack så dum man känner sej nu

Permalänk
Sötast

http://s49.yousendit.com/d.aspx?id=1H2U487R84HA80HR8IUW888CJ5
http://s49.yousendit.com/d.aspx?id=0J4BY14KL85PL0J8QETQRR4RME
Kolla den, filmade lite när jag lirade... bara på 5 mb... bevis på att bakhjulen styr bilen

nå.. ingen som servar?

Permalänk
Medlem

lägg upp en server

Permalänk

kommer ni in igen??

Visa signatur

Permalänk
Sötast

om servern är uppe.... sådär 1 timme efter du skrev